THE ONE AND ONLY - CHAPTER 27

Inget illa menat, men jag störde mig verkligen på den, lika mycket som jag störde mig på
min svenska brytning som jag haft i början, hade varit tyst 24/7, men nu garvade jag åt det och kallade mig själv ett mongo barn, gud, saker förendras verkligen.


Vet ni, jag kunde förklara min jul, men jag ville inte, den var misslyckad och tråkig och ja, Stpehanie hatar mig.
På riktigt, seriöst.
Men ändå, man tar en dag i taget.

Så nu satt jag ute på min trappa, utan jacka eller något, men gåshud, och jag frös, frös som fan, men det sket jag i, jag struntade helt klart i det, på riktigt.
Jag hade värre problem, som att alla hatade mig kanske?

Helt ärligt, jag var aldrig inne på msn, för aa, det var tråkigt, men nu hade jag, och jag hade blivit hatad på, Stephanie kallade mig en hora, sa att alla var på hennes sida och jag trodde henne, varför vet jag inte, men jag gjorde det.

Just nu, ville jag bara ta ett rak blad och pressa det mot min hanled, men det
kunde jag inte, för det fick konsekvenser.
Justin skulle nog se det i Miami, för jag menar, man kan inte direkt gå med långarmat i Miami, okej, det
där lät på något sätt fel, men helt seriöst, jag tänker inte skära mig, det är väll en bra sak?
Ändå så var det lilla jag som grät och hade texterna till Sofijah låtar i huvudet.

Mina tårar är för många, har förvandlats till blod
Kanske vore det bäst om bara lilla Issa (Fia) dog


Vore det bäst, om jag bara dog, eller?
För jag vet inte längre, jag satte på alla Sofijah låtar jag hade, tårar rinnande ner för mina kinder, men det var ingen här, ingen som skulle trösta mig, ingen som skulle kyssa mig och säga att allt var okej, jag hade velat packa för Miami, men det hade Justin redan hjälp mig med, jag ville göra något, bara ha något att göra, men det hade jag inte, för vad skulle jag göra?

Allt jag dög till vara att äta, gråta och sova, om ens det
Jag vet inte varför allt det här drabbar mig nu, men några visa ord från Sofijah kan nog förklara:

När livet sviker är det bra att vara två
Men ena halvan av mig slutade förstå
Att när en vän försvinner finns det inte mycket kvar
Och jag glömmer dig mer för varje dag

Men jag blev lämnad här, som tack för hjälpen

Vi gick skilda vägar, greppade tag i andras händer
Jag försökte göra allt, men det va du som gjorde fel
Löften om att bry sig som inte längre finns mer
Va ärlig mot dig själv, va det såhär det skulle bli?


Fattar ni, jag blev lämnad, och jag klarar inte det här ensam, den lilla horan som Stephanie kallade mig, var ensam och liten, men det visste inte hon, om hon visste skullke hon ha dömt mig för länge sen, Stephanie och jga var som Piff och Puff, hon var min bästavän, men jag var inte hennes.
Men, vad ska man säga, om hon ser mig som en "Hora som bara vill ha uppmärksamhet" så får hon göra det.
Det är helt ärligt inte mitt fel, jag får väll tro på vem jag vill?
Hon ljuger för mig, eller gör hon?

Det är det jag inte vet, vem som talar sanning och vem som ljuger, och det känns som om det äter upp mig inifrån, det är läskigt, för det tär sönder på mig, och allt som kommer vara kvar kommer vara en livlös kropp, det är något jag inte vill se, för många skräckfilmer ni vet, som typiskt en skräckfilm så skulle mördaren komma nu, eller kanske inte skräckfilm, men ni fattar nog.

Vinden blåste hårdare, typisk Kanadensisk vinter, skit jobbigt.
Det var nu man ville till Miami, solsken, bad, stränder, snygga killar, Justin och aa, behöver jag säga mer?
Jag hade sagt Grymma Fester, men jag festar inte mer, mest för att Justin inte gillar det, men whatever, han kommer väll över det, eller?

Eller så får jag ge upp festandet, vilket jag kan, för jag är inte som Snookie eller The Situation eller Pauly D eller någon av dem där, eller The Sweetheart, eller Deena eller någon!
Jag var inte som dem i Jersey Shore alltså!

Jag vet inte hur länge jag satt där, men jag blev kall tillslut, och gick in, jag är korkad jag vet, men
jag har bra korppsvärme och imunförsvar, så därför klarar jag mig alltid, eller nästan.
Jag satte på mig min One Piece som jag enegtligen hatar och fröp ner i mina varma stora säng, och somnade på direkten.

Sååå, det var det, förlåt för dålig och hyfsat kort, men är trött! 5 kommentarer för mer!

Kommentarer
Postat av: Gabbi

7kt bra ;O

2011-07-20 @ 23:55:32
Postat av: Lisa

grymt! :)

2011-07-20 @ 23:58:55
Postat av: StoriesbyJulia - En novellblogg

Gillar du Justin Bieber noveller? Då är min novellblogg helt rätt för dig!

Just nu håller jag på med en jättekort novell som inte har något med Justin att göra, men nästa som jag planerar att börja på nästa vecka kommer handla om Justin. Fast på ett lite annorlunda sätt.

Kika in min novellblogg om du är intresserad!

Kramar från Julia :)

2011-07-21 @ 23:40:56
URL: http://storiesbyjulia.blogg.se/
Postat av: Bäst

MEr mer mer!! fett bra asså!! :P

2011-07-23 @ 11:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0