THE ONE AND ONLY - CHAPTER 23


- Baby, it's OMFB! sa Justin och blinkade med edna ögat mot mig.
- Shut up! Right now it's OMFG it can be OMFB later! svarade jag och han kollade konstigt på mig, korkad unge.
- Okay, whats up with you now? frågade Chaz mig och jag pekade på Stephie's skärm, hon hade pausat och vi dreglade över absen, normalt? inte särskilt.

- Uhhh, you are all sooo boring! klagade jag och alla vände upp blickarna, killarna från vad fan dem gjorde och Stephanie från att dregla över Iconic Boyz, dem var typ 10, hur fan kunde hon vara så besatt?
- What do you want to do then? frågade Chaz mig, jag flibnade mot tv:en han hade, och kollade mot hans xBox, sedan vände jag tillbaka blicken till hans ansikte, han såg så dum men grymmt söt ut.
Sedan sa jag, det killaran aldrig trodde skulle komma ur min mun.
- I want to play xBox! sa jag och log.
Justin, Chaz och Ryan hade tappat sina hakor, medans Stephanie fortsatte kolla på sin data skärm.
- You mean, you want us to learn you how to play xBox? frågade Ryan mig och flinade, som om en tjej inte kunde spela xBox, fruntimmer.
- No, i already now, you know, only 'cause i'm a girl, doesn't mean i don't know how to play xBox. sa jag och finade mot honom.
- How the hell did you learn? frågade Chaz mig och jag fnittrade.
Alla verkade så förvånade!
- I used to play xBox and all these stuff all the time! sa jag och log stort.
- Since when does girls play xBox? frågade Chaz mig.
- I don't know about other girls, but when 90% of your freinds is guys, you kinda learn to play xBox and all those things. sa jag och log.
- I bet you screwed all of them. sa Chaz och blinkade.
- Chaz, you're such a perv! svarade jag halv irriterat.
- I know you like it. sa han och blinkade igen.
- No, Chaz, you're just annoying. sa jag och log.
- Aaw, baby, don't be like thaht! sa Chaz och smekte min kind. jag slog hans hand.
- Eyy, she's mine! sa Justin och lade armen om mig beskyddande.
- Aaaww. svarade jag oh log medans jag kollade upp mot honom.
Hans vackra bruna ögon kollade ner i mina, och jag vet inte varför, men jag fick fjärilar i min mage.
Jag trodde jag faktiskt kunde kolla honom i ögonen, utan att känna som jag kände.
Men jag antar att det är det som är grejen, jag är kär. ♥

Kort i know, men skriven på kompis data så ingen bild då ;O
Just det, en av mina bääästa vänner hade typ bloggupphåll (hon var bortrest) så kan alla klicka här för att komma till min lilla ängels blogg? Btw, Älskar dig Alba! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

jätte bra, meer

2011-07-06 @ 20:21:45
Postat av: Alexia

Älskar bloggen !!:)<3

2011-07-06 @ 21:08:02
URL: http://Vampire-obsession.tumblr.com
Postat av: Stina

meeeeeeeeeeeeeeeeeer :) glömde kommentera igår

2011-07-06 @ 21:56:16
URL: http://novelljustin.blogg.se/
Postat av: tiff

bra, mera! :)

2011-07-07 @ 00:18:28
Postat av: linnea:D

Meeeerrrr :D:D

2011-07-08 @ 21:50:20
Postat av: celine

meeeeeeer

2011-07-09 @ 11:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0