IF YOU JUMP , I JUMP - CHAPTER 9

- Vad vill du göra? frågade Justin mig..
- Jag har ingen aning sa jag och log.
Jag tog upp min mobli och kollade på klockan.
halv tolv? redan..
- Justin när går planet imorn? Frågade jag honom och gäspade.
- Det går vid ett på dan , men du måste endå sova nu svarade han
- Ja , mamma svarade jag och flinade mot honom.
Jag tog upp min tandborste , ett linne som jag visade magen i och ett par
shorts där det stod 'Bieber' på jag tvättade bort sminket och såg att min läpp nästan
hade läckt.
När jag gick ut så stirrade Justin på mig och sen sa han
- Sexy ass , han log hans underbara leende och jag smälte som smör.
- I know svarade jag honom och blinkade med ena ögat.


(Nikki's outfite)
Han kysste mig igen och jag gick och la mig i sängen.
- Kommer du? frågade jag honom
- Aa , vänta lite. Sa han och gick in i badrummet.
När han kom ut igen hade han ingen tröja..
Min blick fastnade på hans six-pack och han sa
- Mitt huvud är här uppe. Jag rodnade
och sa
- Hehe oj..? Han kollade på mig , gick fram till mig
där jag satt i sängen och kysste mig mjukt.
Jag kunde inte få nog av hans mjuka läppar
Jag placerade min arm runt hans nacke och pressade honom närmare mig.
Han lutade sig bort från mig och avslutade kyssen..
- Älskar dig , mumlade jag.
- Jag älskar dig mer , och utan dig är jag inget Nikki , jag kommer alltid älska dig.. Vad som än händer
sa han allvarligt medans han kollade mig i ögonen.. allvarligt.
- Samma gubben , men ingenting kommer hända sa jag och log.
Han nickade bara och la sig i sängen bredvid mig.
Innan jag somnade så tänkte jag bara
I love you baby , your my angel from the love sky.
I'll always love you and your always gonna be mine.
(Sofijah låt för er som nt vet.)
Och såklart tänkte jag på Justin samtidigt.
Tillslut så somnade jag..
*Nästa dag*
Jag vaknade och såg att Justin sov , men när jag skulle gå upp
så kände jag en hand runt min midja som tvingade mig ner
i sängen igen..
- Jag trodde du sov sa jag och vände mig satt jag låg mot honom.
Jag såg att han log och hans ögon var halvöppna.
- Haha , nope svarade han mig.
Han kysste mig och jag besvarade kyssen.
- Jag går och fixar mig sa jag men han vägrade släppa mig.
- Nej stanna här med mig gnällde han.
- Hahah , sorry Justin sa jag och slingrade mig ur hans grep.
Han gjorde sin ledsna hund min , och jag blev tvungen att kolla bort.
Jag gick fram till min väska , tog upp mitt smink , ett par mörk blåa jeans
med svarta lappar på eller vad man skulle säga , en söt top med blommor på och
en massa armband och ett par ugs.
Jag ställde ugsen i hallen och la ner dem vita conversen i väskan.
Sedan gick jag in i badrummet och kletade på brunkräm och masckara.
När jag kom ut så hade Justin igen tröja på sig , han stod och kollade på vilken
han skulle välja. Jag kramade honom bakifrån och han vände sig om.
Han lutade sig fram mot mig och jag kände hans mjuka läppar mot mina..
Åh han var verkligen min drog!
Han avslutade kyssen och kollade igen efter vilken tröja han skulle ha på sig.
När han kom tillbaka så frågade han
om vi skulle ringa roomservice och jag nickade bara.
Jag kunde inte avgöra vad det var för jag hade aldrig ätigt det förut
men gott var det.
Idag skulle vi åka till London! tänkte jag.
När klockan var 12.00 så ckeckade Justin ut från hotellet och vi tog en taxi till
Arlanda. Justin och hans crew hade tydligen en privat jet som vi flög , så vi behövde nt passa några speciella
tider egentligen vi skulle bara vara där klockan 13.00.

Justin's Perspektiv

Åh Nikki var så sööt! Jag älskar henne verkligen men hur ska jag kunna säga
till henne att hon skulle tillbaka till Sverige medans jag skulle fortsätta till Rom?
Jag ville verkligen inte förlora henne , men hur skulle det funka med oss två?
Jag menar jag bodde i Atlanta som ligger i America och hon bor i Stockholm som ligger
i Sverige.. Jag visste att jag inte skulle få se henne igen efter den här veckan i London..
- Justin , har nått hänt? frågade hon oroligt.
- Nej , varför skulle nått ha hänt? frågade jag henne.
- Du såg ledsen ut svarade hon.
- Gjorde jag? konstigt sa jag.
Nu kunde jag inte tänka på allt det här
jag fick tänka på det sen..
Jag menar hon behövde ju inte oroa sig för det här nu...

Nikki's Perspektiv

Han var verkligen konstig idag.
Han märkte nästan ingenting.
När vi gick på planet och satte oss på några platser
så tog jag upp min ipod touch och satte på Bruno Mars - Grenade
Jag somnade till den medans jag låg lutad mot Justins axel.


VET DÅLIGT INLÄGG MEN SOMSAGT HADE INGA IDEER..
BARA PÅ SÅNT SOM SKA HÄNDA LITE SENARE ;)
HEHE...

Kommentarer
Postat av: Johanna/Moonlight

Det var inte alls tråkigt det var tvärt om skitbra:D

2011-01-03 @ 22:25:07
Postat av: frida

den är skitbra!!! meeeer!:) <3

2011-01-04 @ 00:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0