IF YOU JUMP , I JUMP - CHAPTER 33

Allt hade förendrats hela min värld var upp och ner..
Inget var som det bruckade



Amanda , Alva , Chaz , Ryan eller Justin pratade med mig i skolan.
Jag hade börjat dricka och festa vääääldigt ofta..
Min mamma sa att om jag inte slutade så skulle hon ta min mobil men
jag brydde mig inte.
Nu var det bara en vecka kvar tills jul.. Men jag brydde mig inte det lilla minsta.
Eric gick inte på min skola och för det mesta skolkade jag.
Jag mådde dåligt 24/7 men jag visade inte det..
Det var torsdag idag och jag hade bestämmt mig för att gå till skolan för en gångs skull
för jag hade inget annat för mig.
Jag satt på mig ett linne där jag visade naveln.
När jag såg min navel så tänkte jag att jag ville pierca den.
Jag gick till mammas rum och tog en nål och tryckte igenom den satt det blev ett hål.
Det gjorde skiit ont men det blev snyggt.
Jag satte i en diamant och satte på mig ett par jeans.
Det kanske inte var det smartaste att gå i magtröja på vintern men jag brydde mig inte.
När jag in i skolan och tagit av mig jackan så stirrade alla på mig , fatta hur störd jag blev.
Men Justin , Chaz , Ryan , Amanda och Alva kollade på mig som om jag var en h*ra.
Alva och Amanda hade exakt samma schema som mig idag och just nu så satt dem bakom mig.
Jag såg en vikt lapp på bordet där det stod "Till Nikki"
Jag öppnade och där stod det
Vad fan har hänt med dig? varför har du inte varit i skolan på typ 100 år?
Jag svarade och skrev
Jag blev lämnad av dem jag litade på mest , jag har haft annat för mig.
Efter det fick jag inget svar.
På lunchen så såh jag att Amanda och Alva pratade med killarna - dem verkade sura.
Plötsligt stönade Amanda och gick iväg.
Vad handlade det där om? frågade jag henne via mezz.
Har inte du med att göra -.- svarade hon.
Dem ville verkligen inte ha något med mig att göra längre.
När jag kom hem så satte jag mig i ett hörn av mitt rum och började gråta.
Jag skrev ett blogginlägg och lade upp en bild när jag grät.
Ingen av dem skulle se det men jag ville endå lägga upp det.
Jag satt i mitt lilla hörn och grät när det plingade på dörren (?)
Jag gick och öppnade och där stod Justin.
- Vad vill du? frågade jag honom samtidigt som jag tårkade tårarna.
- Ha dig.. svarade han utan att tveka.
- Du hade mig , men du svek mig och nu är jag Erics. svarade jag honom.
- Men , men , men , men!? sa han om och om igen.
- Du har Jasmine. svarade jag och smällde igen dörren men han satte foten imellan.
Han gick in och kramade om mig.
Jag slingrade mig ur hans grepp och såg på honom utan några känslor över huvud taget.
- Frölåt shawty.. sa han.
- Jag är inte din shawty.. svarade jag honom.
- Snälla låt mig förklara! bad han mig.
- Nej , du trodde Eric när han ljög och det gjorde så jävla ont , att
du inte kunde tro mig fast jag var din jävla flickvän då.. sa jag och försökte gå ifrån honom.
- Förlåt. mumlade han samtidigt som han tog tag i min handled och vände mig mot honom.
Han lutade sig fram mot mig och kysste mig jag puttade bort honom och sa
- Justin sluta , du har Jasmine och jag har Eric. han kollade på mig med hans ledsna ögon och sedan gick han.
Det gjorde ont i hjärtat att se honom gå men jag måste vara stark, jag kan ju inte vara tjejen som förlåter exakt alla för allt.Jag gick upp till mitt rum igen och satte mig i fönstret.
Jag kollade mot Justins hus och man såg att han kysste någon - en tjej - säkert Jasmine.
Mamma hade inte kommit hem från hennes "jobb" som hon kallade det men jag visste att det var något annat.

Jasmine's Perspektiv/ 30 minuter tidigare

Justin hade berättat om Nikki och vad som hade hänt , jag hade inte vetat om henne i New York men dock så
hade jag skrivit ett sms från hans mobil till henne bara för att hon hette "Shawty mane" på hans mobil..
Nu när jag visste allt mådde jag verkligen dåligt över allt jag gjort mot henne för
det kanske sårade henne mer än vad jag menade?
Det kändes plötsligt fel att hålla på att kyssa Justin.
- Justin du borde prata med henne.. sa jag
- Kanske men inte idag. sa han och kysste mig , jag besvarade inte kyssen för det kändes fel.
- Justin.. sa jag allvarligt och kollade in i hans bruna ögon.
- Okej då.. sa han surt och gick.
När han gick och pratade med henne så kollade jag på tv.
När Justin kom tillbaka så såg jag i hans ögon att han var ledsen men han log endå ett fejkat leénde
Jag ställde mig upp , gick till honom och kysste honom.
Han besvarade kyssen.
- Jag gillar verkligen dig Justin. sa jag.
- Jag gillar dig också Jasmine. sa Justin och kysste mig igen.

Nikki's Perspektiv

Jag hade tagit fram min data och lyssnade på en massa deppig disney musik.
Bland annat Miley Cyrus - Stay och Demi Lovato - SOLO
Jag grät mer och mer , egentligen ville jag bara att allt skulle bli bra mellan mig och Justin
men jag visste att det inte skulle hända..
All good things come to an end..
Jag lyssnade på den låten om och om igen och kunde inte få ut orden ur huvudet.
Klockan blev mer och mer och dag blev till kväll som blev till natt som blev till dag igen , mamma
hade fortfarande inte kommit hem och jag ringde henne.. hon svarade inte.
Nu var jag orolig. Jag fick ett sms det stod "Mamma"
"Förlåt gumman men jag tog in på hotell..
Jobbade över och det blev så sent , syns om ett tag älskar dig puss! <3"
Jag suckade och sen såg jag typ 10 andra sms dem flesta var från Eric och det stod mest grejer som "Har du dött elr nått? Börjar bli orolig :S <3" men sen så fanns det ett från Amanda och där stod det
"Förlåt för vad jag skrev t dig förut , vi bråkade och det var jag mot dem.. Vi bråkade
om dig faktiskt , allt känns så fel nu när jag inte kan prata med dig på samma sätt , jag

kan nt gå hem till dig som jag bruckade förut.. Det är en massa saker jag nt kan längre

och jag måste prata om dig med en sak , snälla möt mig vid parken klockan 18.00 imorrn.

Jag kollade när sms var skickat och det var skickat igår. Jag skulle alltså möta  Amanda idag klockan 18.00 , jag  kollade på klockan och den var 10.00 jag hade alltså 8 timmar på mig att göra något.. Jag tog en dusch satte i lila diamant i hålet i min navel elr vad man nu skulle säga. Jag sminkade mig och satte på mig ett svart linne där jag visade magen och ett par mörka jeans. Sedan gick jag och åt fruckost och sedan så skrev jag ett snabbt blogginlägg. På dagen så mezzade jag mest med Kalie och Wendi (dem Nikki var med istället för Chaz , Ryan , Justin , Amanda och Alva) och plötsligt ås var klockan kvart i sex och dags för mig att börja gå. När jag kom till parken så var inte Amanda där , jag väntade i några minuter och plötsligt kom..


Kommentarer
Postat av: julia

skit bra meer !! <3

2011-01-31 @ 18:38:12
Postat av: Mariam ♥

Gillar du Justin Bieber? :)

2011-01-31 @ 20:28:23
URL: http://xxlebanesegirlxx.blogg.se/
Postat av: Johanna

Grymt bra:D hoppas allt blir till det normala :D

2011-01-31 @ 20:41:31
Postat av: SKRIV

SKRIV SKRIV SKRIV

2011-01-31 @ 21:12:59
Postat av: SKRIV

SKRIV SKRIV SKRIV

2011-01-31 @ 21:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0