IF YOU JUMP , I JUMP - CHAPTER 32

Jag vaknade av att mitt alarm gick , jag duschade
och fixade mig. Jag tog en rosa handuk och lindade den runt kroppen , när jag
gick ut från mitt badrum så såg jag..


Justin , pewh , trodde det var Eric.
- Hey shawty mane. sa han och log.
- Hej baby , vad gör du här? frågade jag honom.
- Vi har studiedag , remember? sa han.
- Har vi? frågade jag honom och han log.
- Japp , klä på dig nu så hittar vi på något sen! sa han till mig och log.
Jag satte på mig ett par tights , ett chockrosa linne och en vit magtröja över.
- Vad vill du göra? frågade jag honom.
- Du måste äta.. sa han , fuck att han alltid kom ihåg.
Jag tog en liten citron yougurth (stavning?) som vi hade hemma.
- Så ätigt. sa jag.
- Okej , men vad ska vi gör? frågade han mig.
- Kan vi typ inte gå till dig och kolla på film hela dan? frågade jag honom.
Han nickade och vi gick till honom , mamma var på jobbresa så jag hade huset för mig själv
men jag gillade att vara hos Justin.
- Vilken film vill du se? frågade han mig när vi var uppe i hans rum.
- spelar ingen roll bestäm du! svarade jag , han kom tillbaka med tre skräckfilmer och ett leénde
på läpparna.
Han satte sig bredvid mig och satte på filmen.
Jag kollade ett tag sen blev jag as rädd.
Justin höll om mig och jag pressade mig mot honom.
- Justin , varför väljer du alltid så läskiga filmer? frågade jag honom med darrande röst.
- Men gissa.. sa han.
Jag kysste honom på läpparna och han lade fösrt mig ner i sängen och sen lade han sig över mig.
- Skit i filmen.. mumlade han och pausade.
Vi började kyssas och efter ett tag kände jag hans tunga i min mun (!)
Han försökte ta av mig tröjan..
- Justin , jag är inte redo.. sa jag och kände mig som en mes.
- Okej.. sa han.
Jag kysste honom och kände att han log mot mina läppar.
- Your my favorite girl. sa han och log mot mig.
- Your my favorite boy. svarade jag
- Haha you and me.. sa han.
- Forever and always.. fortsatte jag.
Vi kollade klart på filmen men dem andra två skräck filmerna vägrade jag se på.
Jag kollade igenom hans filmer och såg att han hade mean girls!
Jag satte in filmen och tryckte på play.
Han suckade när han såg att det var mean girls men han kollade endå på filmen.
Jag kunde alla repliker utantill och det var as kul när den elaka Regina sa "Oh my god Karren , you cant just ask pepole why there white!" eller vad hon nu sa..
- Du kan seriöst inte gilla den här filmen! sa Justin och suckade..
- Vi kan göra nått annat om du vill? frågade jag honom.
- Som vadå? frågade han mig.
- Vi kan.. Typ sticka till skolan? frågade jag honom.
- Vad ska vi göra där? frågade han mig.
- Du , jag , Mandah , Ryan , Chaz och Alviss kan typ springa runt , det är ju as kul att vara i skolan när det är stängt! sa jag.
- Okej , som du vill.. sa han.
Jag skickade sms till alla och vi skulle mötas utanför...
Tio minuter senare var alla där.
- Nikki varför tvingade du hit oss? frågade Chaz mig.
- För att det är kul i övergivna skolor. sa jag och log.
- Nikki den är inte övergiven.. sa Ryan.
- Jaja , men det är kul endå! sa jag.
- Jaaa fett kul det är asså! sa både Amanda och Alva
- Ser ni , dem fattar! sa jag och log ännu större.
- Hopplösa unge.. sa Ryan.
Jag öppnade dörren och den var tydligen öppen.
- Brukar dörren stå öppen? frågade jag killarna.
- Nej men alla lär.. sa Amanda men hennes ansiktsuttryck ändrades från glatt till chockat.
Jag kollade mot det hon kollade på och såg honom.. Eric.
- Vad fan gör du här? fräste jag åt honom.
- Jag sa ju att det inte var över. sa han och gick långsamt mot mig..
När han tog ett steg mot mig backade jag ett steg , men tillslut slog jag i vägen.
- Justin hjälp mig! skrek jag.
- Nicole du är bara för rolig älskling , att du ropar på hjälp när det var du som bönade och bad
om att jag skulle komma hit. sa Eric.
Justin kollade på mig och jag såg att han trodde på honom.
- Justin , jag har aldirg gjort det han ljuger! ropade jag.
Han trodde mig inte utan vände sig om , Eric kysste mig och jag försökte putta bort honom.
- Eric va fan gör du? Kan du inte fatta att det var slut för typ 1000 år sen , LÄMNA MIG I FRED! skrek jag.
- Häll käften din hora! skrek han åt mig.
- Men vafan , jävla idiot lämna mig ifred dränkt dig eller vad som helst! skrek jag och såg att alla
andra var borta.
Han örfilade mig hårt och jag försökte fiska upp mobilen ur fickan men han tog den och slängde den i golvet.
- Va fan gör du? skrek jag och tog upp mobilen , den funkade iaf.Han pressade hans läppar hårt mot mina.
Jag försökte putta bort honom men han gav sig aldrig.
- Bättre kan du. viskade han i mitt öra och jag rös , inte på det bra sättet utan på det obehagliga sättet.
Mina tårar rann och jag visste inte vad jag skulle göra.

Justin's Perspektiv

När Eric sa alla dem där sakerna om Nikki
så gick mitt hjärta sönder , den lilla delen låstnade från den andra delen , men utan
den lilla lilla delen så var jag inte hel.
- Justin , jag har aldrig gjort det han ljuger! ropade hon men jag vände om och gick.
Hon skrek nått åt Eric men jag var så långt bort att jag inte såg det..
Egentligen var det jävligt irriterande , någonting skulle alltid komma imellan oss.
Jag älskade Nikki men jag visste att det bara skulle hålla på såhär om och om igen.
Chaz och dem andra gick med mig.
- Hora.. mumlade Chaz för sig själv.
I vanliga fall hade jag sagt emot honom men nu orkade jag inte bry mig.
Jag var utanför skolan men endå så hörde jag ett skrik.
Både Amanda och Alvas mobiler pep till och dem fick ett varsit sms från Nikki där det stod
Hjälp mig!!
- Borde vi gå tillbaka? frågade Alva tveksammt.
- Nej , hon klarar sig. svarade Amanda.
Alva nickade bara.
När jag kom hem så ändrade jag min facebook grej från "I ett förhållande" till "singel"
Många av mina fans skrev en massa weird stuff och jag orkade inte svara.
Jag loggade in på twitter och skrev "Its so hard 4 me 2 love u"
Nikki hade typ inte twitter men jag ville skriva det endå , jag loggade ut och satt bara på min säng och tänkte..
Jag tänkte på Nikki , på mitt liv och på Jasmine.
Det plingade på dörren och där stod Jasmine?
- Eh , hej Justin.. Kan jag typ få sova hos dig? frågade hon mig.
- Såklart du får shawty. svarade jag och gav henne en varm kram.
Hon besvarade kramen och gick in.
Jasmine hade alltid vairt snygg men nu var det något extra..
Jag hade älskat henne förut men nu var vi typ bara kompisar , jag hade lite
skuldkänslor över att jag lämnat Nikki i skolan men hon klarade sig väll säkert.

Nikki's Perspektiv

Jag vaknade upp i ett mörkt rum och satt på något - typ en säng?- jag hade ingen jävla
aning om vart jag vart
var , jag var rädd.. Jag hade ont i huvudet och såg nästan inget.
Plötsligt blev jag slagen , en gång , två gånger.
Jag såg Eric och han kysste mig länge , jag besvarade inte kyssen
men han fortsatte och plötsligt tog han tag i mitt hår.
Jag visste att han inte skulle sluta försen jag besvarade kyssen , jag besvarade kyssen
motvilligt och han släppte mig.
- Jag har saknat dina kyssar. sa han.
- Du har sagt det förut. svarade jag.
Han kysste mig igen och när man tänkte efter så var han en
ganska bra på att kyssas.
Utan att tänka besvarade jag kyssen.
- Jag har också saknat dina kyssar! sa jag och ångrade varenda litet ord efter jag hade sagt det.
- Jag visste väll det. sa han och flinade mot mig.
En liten lampa tändes och jag såg att Eric inte hade någon tröja på sig.
Han var fan snyggare än Justin.. eller hans six-pack var sexigare..
- Haha , baby vad stirrar du på? frågade han mig och jag rodnade.
- Eh , inget.. svarade jag och kollade ner.
Han smekte min kind som fortfarande var varm..
Hans halv gråa ögon var hypnotiserande , jag log mot honom och han log mot mig.

(Eric)

Han var så snygg , nästan snyggare än Justin..
- Jag har verkligen saknat dig. sa han och kysste mig lätt.
- Jag har saknat dig med. sa jag och det hade jag men på ett annat sätt , han var inte samma
person som han varit i Svergie , han var inte den söta , snälla och underbara kille som jag blev kär i.
Men han var närmare nu än vad han varit förut.
- Förlåt för allt jag gjort dig. sa han med hans gulliga , oemotståndliga röst.
- Gör inget. sa jag och kysste honom.
Jag visste att jag började gilla honom igen och jag visste att det var dåligt men han var ju för underbar!
Han besvarade kyssen och jag log för mig själv.
Det här var fel det visste jag men vad skulle jag göra?
- Eric var är vi? frågade jag honom.
- Vi är på nått hotell eller nått? sa han och såg ut som jag bruckade göra när jag var förrvirad.
Eric var 17 men hade typ fejk legitamition eller nått så han kunde göra vad han ville.
- Kan vi inte gå till mig eller nått? Mamma är på nån resa eller nått.. sa jag.
- Visst baby. svarade han och log.
När vi gick ut så såg jag att han hade en bil!?
- Sen när har du en bil! utbrast jag.
- Haha , älskling jag har haft bilen i flera veckor , efterblivna unge. sa han och log mot mig.
Nu för tiden pratade jag bara engelska , jag sa nästan inget på svenska..
- Meh det visst väll inte jag.. sa jag samtidigt som jag log mot honom.
Jag satt mig i hans bil och vi körde hem till mig..

(bilen)

Justin's Perspektiv

Jag och Jasmine kollade på film , vi såg SAW..
Jasmine verkade rädd och jag höll om henne.
Plötsligt vände hon sitt ansikte mot mig och vi kysstes.
Jag visste att det här var fel mot Nikki men vi hade ju endå typ gjort slut , men jag
älskade henne fortfarande.
- Justin jag går på toa! sa Jasmine och gick till toan.
Jag mezzade Nikki men hon svarade inte..
Jag såg en silvrig bil åka upp på hennes uppfart och jag såg
först en kille gå ut , det såg ut som Eric och sen gick hon ut , Nikki.
Hon kollade snabbt på hennes mobil men la bara ner den och jag fick inget svar.
Jasmine satte sig bredvid mig och kysste mig. Jag visste inte varför men jag besvarade kyssen.

Nikki's Perpsktiv/En vecka senare

Allt hade förendrats hela min värld var upp och ner..
Inget var som det bruckade

FÖÖÖÖÖÖRLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅT FÖR VÄRLDENS SÄMSTA UPDATE MEN JAG FORTSÄTTER
MED NÄSTA NU!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Herregud!!!! är eric verkligen snäll som han säger??? men det var ju drygt av justin att inte hjälpa nikki :(

2011-01-30 @ 00:10:57
Postat av: Julia

åhhh vad bra !!!! men vad taskigt av Justin att kyssa Jasmine när han inte vet vad som hänt med Nikki. åhhh din novell är så bra ! jag läser 60 st och din är absolut bäst.



Kolla gärna in min och mina två kompisars blogg om Justin !

2011-01-30 @ 11:13:36
URL: http://justindbblogg.bloggplatsen.se
Postat av: Hannah

meeeeeeer !!!! OMG!!!!!!!!!!!!

2011-01-30 @ 17:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0