IF YOU JUMP , I JUMP - CHAPTER 30

*pling* jag fick ett sms från Justin..
Jag läste det och tårarna blev fler och fler jag läste det
om och om igen och fler tårar rann ner för mina kinder.


Det stog
I love u , and its always gonna be u and me
your like my air , i can't live without u
your always gonna be my favorite girl <333

Jag grät fortfarande men jag grät av lycka
han var bara fööör underbar.
Jag svarade och skrev
I luv u 2 4ever and always , never forget me
because i love u more than that u mean
more 2 me then just air your my world
and i love u more then words can say <333
Jag älskade honom verkligen och jag var världens lyckligaste tjej.
Jag kollade på klockan och den var nästan 02.00 så jag gick och lade mig.
När jag vaknade nästa morgon så kom jag på att det bara var två veckor kvar till jul..
Egentligen så var det fånigt att bry sig men jag skulle ju såklart skriva det på fb.
Imorrn var det skola , och då fick jag äntligen gå ut!
Jag började ärligt talat må dåligt och bli klaustrofobisk..
Det kändes som om rummet krymptes o jag gick ut från mitt rum jätte ofta..
Det var tur att jag hade en balkong för då kunde jag iaf vara ute liiite
och då kändes det mycket bättre.
Jag satt och kollade igenom en låda med massa gammla saker när jag hittade
min , Amandas , Elins och Alvas "burn book" den var från 5:an då var vi
wnb mean girls.. det var faktiskt riktigt kul att kolla igenom.
Jag garvade åt vad vi hade skrivit..
Vi visste inte ens vad orden betyde och även så hade vi skrivit dem..
Suck vad konstiga vi är.. tänkte jag och log.
Jag mezzade alla tre och skrev "Omb , jag hittade just våran burn book från 5:an"
Jag fick svar från alla tre och Amanda och Alviss skulle komma till mig om typ tio minuter.
Jag satte på mig ett par mörka jeans , en t-shirt med nått tryck och en ljus rosa mjukis tröja.
När dem kom så kollade vi igenom den och garvade..
- Vi visste ju inte ens vad orden betyde! Sa Alva och vi garvade ännu mer.
- Haha , fett wnb mean girls vi var asså! pep jag medans jag tjöt av garv.
Några minuter senare plingade det på dörren och vi alla tre gick och öppnade medans vi as garvade.
Där ute stod Justin , Ryan och Chaz.
- Vad garvar ni åt? frågade dem och kollade på oss som om vi var seriöst störda.
- Våran "burn book" svarade vi.
Dem gick upp till mitt rum medans jag , Amanda och Alva log ner på golvet och as garvade.
- Eyy man fattar ju inte ett enda ord. sa Justin och kom tillbaka ner med vårann "burn book"
- För att den är på svenska? sa jag och vi garvade ännu mer.
Dem kollade igenom den och sen frågade dem oss
- Hur gammla var ni egentligen?
- Vi gick i 5:an så vi var 11. svarade jag.
Sedan kom jag på att det fanns kort på oss i den där och fejkade elakheter
bara för att ingen skulle misstänka oss..
Jag tog boken från Justin och han kollade frågande på mig.
Amanda och Alva fattade varför jag tog den..
- Kolla vad söta Amanda och Alva var när dem var små! sa jag och visade Justin.
Efter jag vissat honom tog Alva den ifrån mig och sa
- Men Nikki var ju ännu gulligare! och visade honom.
- Omb , nej jag var fett ful då! skrek jag.
- Hahah , bara för att du var svarthårig? frågade Alva.
- Jaaaa , fett emo asså! sa jag.
- Haha , har du varit rödhårig också? frågade Chaz mig.
- Hahah , faktiskt men jag färgade blont efter typ en dag för jag stod inte ut. svarade jag.
- Juste jag har kort på det med! sa Alva.
- Jag dödar dig! väste jag.
Hon visade dem bilden och skickade den till Justins mobil.
- Varfööör gör du såhär mot mig? låtsas skrek jag med dramatisk röst.
- Drama Queen. sa Alva.
- Haha , jag har vääärldens finaste bild på dig från när du va emo , killar ni mååste se. sa
jag och visade dem en bild på Alva från när hon var emo.
- Jag hatar dig! väste hon.
- Aaaew jag älskar dig med mitt lilla emo! sa jag och kramade henne.

(Alva när hon var emo)
- Visst var hon sööt? frågade jag killarna.
- Väldigt. svarade Ryan och log mot henne.
Han kysste henne och vad gjorde jag?
Jag fotade dem och la ut det på facebook , tillsamans med emo bilden.
Plötsligt kom jag på en sak och var tvungen att skrika ut det.
- OM TVÅ VECKOR ÄR DET JUL! skrek jag och alla kollade på mig som om jag var helt jävla sinnesjuk.
- Och det måste du skrika för att? Frågade Chaz mig med rm blick som sa att han tyckte att jag var konstig.
- För att jag ville det (: svarade jag.
Amanda och Alva garvade åt mig.
- Vad garvar ni åt? frågade jag dem.
- Att du kommer bli lika jobbig som du var förra året.. svarade dem i mun på varann.
- Jag är aldriiiig jobbig. svarade jag dem och log.
- Nää aldrig. sa Ryan ironiskt.
- Kan du inte typ kyssa Alva eller nått så du håller tyst? frågade jag honom
- Kan inte du kyssa Justin eller nått så håller du tyst? frågade han mig.
- Hellre det än att prata med dig!  sa jag , log och kysste Justin.
Han besvarade kyssen och jag kunde inte vara lyckligare.
- Omgash Nikki är kär! nästan skrek Amanda.
- Oj fattade du det nu? sa jag och garvade.
- Hahah , nej jag har vetat det jätte länge. Sa hon och gav mig "jag-vet-att-du-är-kär-i-honom" blicken.
Jag kom plötsligt ihåg när hon gav mig den blicken i gallerian för jätte länge sen.
- Jag känner igen den där blicken.. sa jag.
- Kanske för att du har fått den ett par hundra gånger? Sa Alva.
- Jag har inte vair kär i hundra killar! sa jag.
- Haha , det är just det du har.. sa Amanda.
- Nej , kanske typ 15 men det är inte alls mycket. sa jag.
- Hahah , varför pratar vi ens om det här? frågade Alva.
- Igen jävla aning.. svarade jag och vi började garva.
- Tjejer är konstiga.. mumlade Chaz.
- Men ni älskar oss endå! skrek vi alla tre.
- Yes we do. sa Justin och lade hans händer på min midja.
- I love you to. svarade jag.
- I know. svarade han och kysste mig.
- Lovebirds.. sa Amanda.
- Haha , du vill bara bli kysst av Chaz! sa jag och flinade mot henne.
- Nej duvet.. sa hon ironiskt.
- Chaz det är nu du ska kyssa henne! sa jag efter ett tag och garvade.
Chaz kysste henne och jag tog Chaz keps och satte den på Amanda.
- Vackert! sa jag och garvade sedan tog jag Justins keps där det stod "Bieber" och satte på mig den.
- Visst är jag smexxi? frågade jag Alva.
- Haha alltid babe. svarade hon och garvade.
- Eyy , ragga inte på min tjej! sa Justin och jag började as garva.
- Hahah , hon är faktiskt min , det har hon varit sen förskolan! sa Alva , tog tag i min arm och drog
mig till henne.
- Alva , jag kan faktiskt gå sönder.. sa jag och garvade.
- Kan du? sa hon med hennes "omb face"
- Ja , och jag vill inte vara inne längre! Gnällde jag.
- Men du har utegångsförbud? sa Ryan.
- Skit it , mamma är endå inte hemma och hon bestämmer inte över mig! Sa jag.
- Fjooortiis! Sa Amanda och både hon och Alva började garva.
- Men suck.. sa jag.
- Vad är det som är så fjortis med henne nu då? Frågade Ryan.
- Att säga "hon bestämmer inte över mig" och det betyder typ jag gör vad jag vill , nu går vi och super! sa Amanda med hennes fjortis röst.
- Och det ska du säga? sa jag.
- Haha , ja? sa hon.
- Men åh , kommer du inte ohåg hur du var i 7:an? frågade jag henne.
- Ska du säga , haha , var det inte i 7:an som du bytte kille typ varje vecka? frågade hon mig.
- Haha , juste fett player jag var. Sa jag och log.
- Nikki du är fortfarande player.. Sa Chaz och killarna garvade.
- Killar är efterblivna. sa jag och nu var det tjejernas tur att garva.
- Tjejer är fjortisar.. sa Ryan.
- I knoow bby , men såhär jag vet att du älskar miiih endåå! så jag med min fjortis röst och än en gång
började jag , Amanda och Alva as garva.
- Hahah , jag har tjej? sa han.
- Och jag har kille? sa jag med min fjortis röst.
- Nikki varför låter du så? frågade Chaz mig.
- Meh det är jue min fjoortiis röst! sa jag och log mitt "jag-är-korkad" leende.
- Haha , blondie du ser riktigt dum ut! sa Ryan och garvade.
- Jag vet! sa jag och log fortfarande.
- Men suck.. sa Chaz.
- Ni fattar ju inget! sa jag och Alva och Amanda suckade.
- Haha , vad är det nu då blondie? frågade Ryan mig.
- Hela grejen med att vara fjortis är att dricka , låtsas vara korkad , låtsas vara full , göra
saker man vat att man kommer ångra osv. sa jag.
- Svenska tjejer är sjuka i huvudet. sa Chaz.
- Haha , och sååå snygga. sa jag och blinkade till Justin.
- Haha , kommer du ihåg hur mycket viu skrek när vi läste det där? frågade Alva mig och Amanda.
- Yezbox , jag har till och med kvar tidningen! sa jag och sprang upp till mitt rum , jag tog min FRIDA tidning
och sprang ner igen.
- Har den! sa jag.
Vi kollade igenom den och garvade.
- Vad är det som är så kul? frågade Justin oss.
- "Justin Biber: Svenska tjejer är så snygga" sa jag och as garvade.
- Haha , du trodde schweizerost kom från Svergie! sa Amanda och vi började as garva.
- Aaaaw , vad gulligt.. Du fick din första kyss när du var 13! utbrast jag.
- Haha , var det inte typ då som vi gick runt och sjöng gammla fjortis låtar? frågade Alva.
- Juste , fett kul det var.. 9:orna kallar mig fortfarande fjortis. sa jag.
- Konstigt.. sa Chaz ironiskt.
- Håll tyst Mandahs pojkvän! sa jag.
- Haha "Mandahs pojkvän"? frågade han mig.
- Jaa , du heter det nu.. sa jag.
- Och du heter Justins flickvän? frågade han mig.
- Yezbox! sa jag.
Jag tog upp min mac och gick in på youtube jag skrev in "fjortisdunk" och
när Amanda och Alva hörde den började vi alla tre skrika "hej , hej , hej jag är bara 14 år blablablabla."
- Jag fattar en mening av hela den där låten.. sa Chaz och suckade.
- Hahah , jag tror seriöst inte att du vill kunna texten.. sa jag.
Det slutade med att killarna tog min mac och skrev in texten på google translate..
- Och det här betyder? frågade dem när allt stod helt cp.
- Haha , asså google translate är helt fucked up. sa jag.
Dem kollade konstigt på mig.
- Jag sak visa. sa jag , tog min data och tryckte från engelska till vietnamiska
sedan skrev jag "Will Justin Bieber ever hit puberty" och översatte.
Jag kopierade den vietnamiska texten och tog från vietnamiska till engelska
och det blev "Justin Bieber will never reach puberty"
Alla utom Justin började as garva.
- Hahah , omgash det här är faan lika kul varje gång! tjöt Alva.
- Hur många gånger har ni gjort det? frågade Chaz.
- Haha , många gånger men vi liksom buter ut meningarna. sa jag
och skrev sedan från svenska till vietnamiska "Är alva en fjortis" och gjorde som med Justin Bieber grejen.
RResultatet blec "Alva är en ung otäck" killarna fattade inte vad det betyde så dem garvade inte men jag och Amanda
låg på golvet och garvade.
- Tjejer , såå kul var det inte.. sa Alva.
- Joo! tjöt vi.
- Ni är ju helt sinnesjuka. sa killarna
- Jag kan vara normal , men ni skulle ha såååååååhär tråkigt. sa jag och tog ut mina armar rakt så långt
från varann som det gick.
- Det är tur för dig att du är söt. sa Justin.
- Jag vet! sa jag och kysste honom.
Han besvarade kyssen och helt plötsligt så hörde jag att Ryan sa
- Men ta in på hotell!
Jag rodnade och dem andra garvade.

HÄR HAR NI NÄSTA..
FÖRLÅT FÖR KONSTIG OCH TRÅKIG CHAPTER MEN HAR
INGEN FANTASI


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahha det var ju fett nice ju:D

2011-01-25 @ 17:03:29
Postat av: isabell & Manal - Bloggen om Justin Drew Bieber

Justin Bieber fan ?

2011-01-26 @ 21:14:30
URL: http://thisisaboutjb.blogg.se/
Postat av: Amandaa:)

Mer!



Läs min novell & Komentera :)

2011-01-27 @ 07:17:55
URL: http://bieberfevernoveller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0