IF YOU JUMP , I JUMP - CHAPTER 28

Jag tog ett par Jeans och en rosa topp som satt löst.
Jag sminkade mig och plattade håret.
Jag satt vid fönstret och såg honom komma gåendes.
några minuter senare kände jag hur någon kramade mig bakifrån
och han sa..


- Varför har du aldrig sagt något?
- Du frågade aldrig. svarade jag.
- Men du borde endå ha sagt något.. sa han.
- Förlåt , men det är liksom svårt för mig att prata om det.. sa jag.
Han kramade mig hårdare och jag vändde mig mot honom.
- Vad gjorde han? frågade Justin.
- Va? Har inte Alva och Amanda berättat det? frågade jag honom.
- Nej dem sa bara att dem hittade dig avsvimmad med honom.
- Okej , asså Elin hade åkt in på sjukhuset och jag , Alva och Amanda
åkte dit.. Då såg jag Eric och han tar typ tag i min arm och drar med mig honom
till en avlägsen del och då skriker jag något åt honom typ att det var hans fel
och sen så säger han att han övertalade henne att ta pillerna men att det endå är mitt fel för att jag åkte hit till
Atlanta.. Jag tänkte bitch-slapa honom men han tog tag i min hand
han sa att jag inte skulle försöka med nått och att jag skulle få ångra att jag lämnade honom.
Jag frågade vad han skulle göra med mig men han sa inte det.. Jag försökte komma loss
från hans grepp men han är väldigt mycket starkare en mig..
och h-han kysste mig.. sa jag och började gråta.
Justin kramade om mig och frågade
- Gjorde han nått mer?
Jag nickade och fortsatte berätta om vad som hände när han ringde
om hur han slog mitt huvud i väggen om hur jag nästan svimmade och blablabla..
Han höll om mig hårt och kysste mig.
- Justin jag älskar dig. viskade jag med darrande röst.
- Shawty jag älskar dig med. sa han.
Vi satt där ett tag och han höll om mig.
- Vad ska vi göra idag? frågade jag honom.
- Ehm , jag måste på interljuv men du får följa med om du vill? sa han och log.
- Visst , när ska vi åka? frågade jag honom.
- Vi borde åka nu typ. sa han.
- Okej.. sa jag , tog hans hand och tillsammans gick vi ut till hans bil.
När vi kom dit så frågade dem honom en massa frågor

Justin's Perspektiv

Dem frågade mig en massa frågor och tillslut så frågade
dem om jag hade nån flickvänn.
- Ja jag har en flickvän , hon är faktiskt här idag. svarade jag.
- Okej , kan ni få ut flickvänen hit? sa reporten
och några minuter senare kom Nikki ut.
- Så det är du som är med på alla kyss bilder med Justin? frågade dem henne.
- Ja det är det väll.. sa hon och log.
- Men vad har hänt med den lilla brunetten? frågade reporten.
- Det var också Nikki , hon har bara färgat håret. svarade jag.
- Aha. sa reporten och frågade en massa annat.
När vi kom hem så log Nikki jätte stort.
- Vad flinar du åt? frågade jag henne.
- Du sa att jag var din flickvän! sa hon och log ännu mer.
- För att du är det.. svarade jag och kysste henne.
- Jag vill aldrig förlora dig. mumlade hon.
- Ingen chans. svarade jag.
Vi var hos mg och plötsligt hörde jag Chaz skrika
- Chazminatorn in thaaa house!
Jag och Nikki gick ner till Chaz och såg att det inte bara
var han där utan också dem andra.
- Hey. sa jag.
- Tjo bro! sa Ryan.
Nikki gick och snackade lite med tjejerna
och efter ett tag så bestämmde vi oss för att se på Paranormal Activity 2
Jag höll om Nikki och pressade henne mot mig , jag visste att
hon blev skit rädd av sånt här så därför älskade jag att kolla på film med henne
för då fick jag ju hålla om henne.. ;)
När filmen var slut gick alla hem , även Nikki..
Jag visste varför hon gick hem men jag ville ju att hon skulle sova här.

Nikki's Perspektiv/Nästa Dag
Jag vaknade av att Justins låt Love me spelades.
Jag hoppade in i duschen , sminkade mig , plattade
håret och satte på mig ett par mörka jeans som satt tight ,ett zebra linne
och en hoodie. Jag var inte hungrig så jag åt inget.
Jag gick till skolan och när jag såg Justin där
så blev jag chockad men jag dålde det väl
- Hej , har du börjat gå i skolan? frågade jag honom.
- Jag gör det ibland när jag har uppehåll.. förklarade han.
- Okej.. svarade jag och log mot honom.
Alla i skolan verkade vana vid att Justin var där
för ingen skrek eller frågade efter autographer.
Jag låg efter ganska mycket och därför fick jag
en massa läxor.
- Hur ska blondie klara allt det här? frågade Ryan.
- Blondie klarar det för att hon är smart.. det har du själv sagt.. sa jag.
- Nej jag sa att du var halv smart. svarade han.
- Sak samma , smart eller halv smart jag klarar endå av att plugga! sa jag.
- Sure.. svarade Ryan och han och Chaz
garvade.
När jag kom hem så började jag genast att plugga men det var as jobbigt.
Jag mezzad Justin och frågade om han kunde hjälpa mig och han var här hos mig några minuter senare.
- Är det meningen att jag ska kunna räkna ut det här? frågade jag honom.
- Ja.. svarade han.
Han fick hjälpa mig med nästan allt i matten..
Spanskan och engelskan klarade jag själv.
Men sen när det kom till NO så var jag körd.
- Juuuuuuuuuustin! gnällde jag.
- Vad är det shawty? frågade han mig.
- Hjäääääälp mig! sa jag och han garvade.
Han fick förklara allt ungefär 1000 gånger innan jag fattade.
När Justin behövde gå så var jag långt ifrån färdig men jag fortsatte och sökte svaren på datan.
Jag skrev ett snabbt inlägg om att jag behövde plugga.
När jag gick och lade mig så var det fortfarande
en massa kvar som jag behövde göra..
Ibland önskade jag att jag bara kunde skita i skolan
men det visste jag att jag inte kunde.
När jag vaknade nästa morgon så ville jag inte gå upp..
Men vad gör man? Jag fixade mig och satte på mig
en vit topp och ett par ljusa jeans.
Skolan gick segt även fast jag var med Alva och Amanda på lektionerna
men det gick iaf hyfsat även fast jag hatade skolan..
och när jag kom hem så skulle jag försöka plugga suck.
Dagarna gick och tillslut var det fredag och jag var äntligen färdig med  plugg..
Min mobil plingade till och det var ett sms från Justin
fest ikväll , kmr du? ♥
Äntligen lite kul.
Yezbox! ♥
Svarade jag honom.
Kom t mig om en halvtimme ♥
Svarade Justin.
Jag fixade mnig , sminkade om mig och satte
på mig en svart festklänning.

(Klänningen)
Sen så gick jag till Justin.
Jag knakade och han öppnade och kysste mig.
- Hey sweetie. sa han.
- Hej älskling. sa jag.
Vi gick till festen tillsamans och jag hörde "dunk dunk dunk dunk"
Det här var en slags fest som jag gillade.
Efter ett tag så var jag halv full och hörde Ryan säga
- Så går det för dumma blondiner.
Jag lipade åt honom , han hade sett mig mycket fullare förut
så vad gjorde det om jag var halv full? okej det
där let VÄLDIGT fel..
Jag drack liiiiiiite för mycket den kvällen och nästa dag när jag vaknade så..

JAG FUNDERAR PÅ ATT AVSLUTA DEN HÄR NOVELLEN OCH
BÖRJA PÅ EN NY , ELLER VAD TKR NI.. SKA JAG FORTSÄTTA DEN HÄR ELLER
LÄGGA NER DEN?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fortsätt på den här ;D den röckar fett!! Om du slutar med den här börjar jag nog iallafall gråta, jag ät fan beroende

2011-01-19 @ 18:51:08
Postat av: Majah Karlsson

Nu har jag en liten tävling på bloggen, va gärna med om du har lust !lycka till. kram :)

2011-01-19 @ 20:24:37
URL: http://majahkarlsson.blogg.se/
Postat av: Mick - Gud hatar mig

Hej! Kika gärna in på min blogg. Varje kommentar du lämnar ger dig en chans att få ett länkat inlägg till din blogg i min. :)

2011-01-19 @ 20:43:06
URL: http://mcmick.blogg.se/
Postat av: Johanna/Moonlight

Skitbra!!!! Men har ingen aning om du ska lägga ner eller inte. Jag tycker att den är kanon men det är du som bestämmer:D

2011-01-19 @ 21:19:51
Postat av: you know who? ;o

assa gmn. tror du seriöst att jag skulle reta elr mobba dig för bloggen? ;o

du e ju skiiit duktig på att skriva noveller. <333333

du vet jag har oxå G I L L A T honom en gång, lääääänge sedan ;) <3

men aldrig att jag kmr börja reta dig för något sådant här ;o <3

2011-01-19 @ 22:15:49
Postat av: Julia Bieber

FORTSÄTT !! den är grymt bra !!! :DD

2011-01-20 @ 17:58:17
URL: http://justindbblogg.bloggplatsen.se
Postat av: Ellen, ;)

DEN HÄR ÄR BÄÄÄÄST! Börja inte på någon ny :)

2011-01-22 @ 08:58:05
Postat av: Katta

julia, gmn, du e fett duktig på att skriva noveller, du hade nt sagt nåt...? :O men försätt skriva den e faktiskt bra. ;)

2011-01-22 @ 21:09:25
URL: http://kattass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0