IF YOU JUMP , I JUMP - CHAPTER 26

- Det var därför du aldrig besökt mig! sa hon.
- Eh , ja förlåt mamma! sa jag och kramade om henne.
Vi började leta hus deräkt och jag fastnade för ett hus , det låg mitt emot
Justins.
- Mamma , det huset! sa jag och pekade.
Hon klickade på huset och det var faktiskt väldigt fint.


(Huset)

Justin's Perspektiv/Två Veckor Senare

Det var två veckor sen Nikki åkt tillbaka till Sverige
och jag saknade henne as mycket , jag hade uppehåll
just nu och jag tänkte åka till Sverige men min mamma släppte
inte iväg mig. Det var snart jul och kallt. Jag hade verkligen inget att göra
på dagarna.. Jag funderade till och med på att gå i skolan , Jag kollade ut genom fönstret
och såg en flytt bil åka in på gatan..
Ut kom det ett litet blont huvud , Kunde det vara? Nej..
Jag ringde henne och tjejen tog upp en mobil , läääskigt.
Nikki: Hello baby
Justin: Hey shawty mane
Nikki: Göruh?
Justin: Inget , dudå?
Nikki: Öh , inget speciell.. men du jag måste
gå puss älskar dig!
Justin: Älskar dig med!
Hon la på exakt samtidigt som tjejen mitt emot..
- Justin , jag går och hälsar på grannarna följer du med? ropade Pattie.
- Visst! ropade jag och gick ner. Jag satte på mig mina skor och allt sånt
där
och gick över. När jag såg mamman kände jag igen henne , men vart ifrån kom jag inte ihåg.
- Nicole , kom och hälsa! skrek hon.
Och där kom Nikki.
- Juuuustin! skrek hon och kramade mig.
- Hey shawty. svarade jag och kysste henne.
Hon besvarade kyssen.
- Ni verkar känna varann? sa Pattie frågande..
- Ehm , ja.. svarade jag.
- Men varför sa du inget? frågade jag Niki.
- Jag ville överraska dig! sa hon.
- Smart att svara i telefon när jag ser dig då.. svarade jag.
- Det , visste jag iget om.. svarade Nikki.
- Vi går hem till mig. sa jag.
- Visst , jag ska bara paxa rummet med walk-in-closet. sa hon och sprang iväg.

Nikki's Perspektiv


Jag satte på mig min fjällräven och mina uggs.
Justin kollade på mina uggs som om dem var olagliga eller nått.
- Ja , det är uggs.. Har du aldrig sett sånna eller? frågade jag honom.
- Nej duvet. svarade han.
Jag garvade och vi gick..
Mina uggs var gaanska långa men jag fick endå snö i skorna.
- Varför finns det snö? frågade jag Justin.
- För att du ska få det i skorna. svarade han.
Jag lipade åt honom och kastade snö på honom.
- Det där kommer du få ångra. sa han och jag sprang iväg.
- Nu du! skrek han och mulade mig.
- Ahhh , Justin jag fick snö i tröjan! skrek jag och hoppade runt.
- Haha , rätt åt dig. svarade han.
- Du är inte snäll! sa jag och låtsades vara sur.
- Men shawty.. sa han.
- MEN JAG ÄLSKAR DIG ENDÅ! skrek jag och kysste honom.
Vi gick hem till honom och ringde Chaz och dem..
Jag mezzade Ryan och skrev "Vem sa att blondiner inte kan vara smarta?"
Några minuter senare kom dem , Alva höll i Ryans hand och Amanda höll i Chaz
men dem släppte dem och sprang till mig..
Vi hoppade och skrek och Chaz frågade
- Blir ni alltid såhär?
- Såklart! svarade vi.
- Fatta hur mycket vi har saknat dig! sa Amanda och Alva.
- Öhm , fatta hur mycket jag har saknat er. svarade jag.
- Blondie bara för att du lurat dina föreldrar att låta dig åka hit så betyder det inte att du är smart. sa Ryan
- Nej , men nu har jag ju lurat mamma att flytta hit.. svarade jag.
- Hur fan lyckas man med det? frågade Ryan..
- Det var väldigt lätt , tog bara några minuter. svarade jag.
- Blondie nu är du halv smart. svarade Ryan.
- Jag vet! svarade jag och hoppade upp och ner.
Ryan och Chaz kramade också om mig.
- Vad ska vi göra? frågade jag alla.
- Öh , vi sticker och shoppar! sa Alva.
- Jaaa! utbrast jag och Amanda.
- Ja vi bah måste åka o shoppa asså! sa Ryan ironiskt och killarna började garva.
- Precis! Sa jag och log.
- Suck.. sa Chaz.
- Justin , hur kan du gilla henne om hon är så korkad? frågade Ryan Justin.
- För att hon är underbar. sa Justin och kysste mig.
Jag besvarade kyssen.
- Men kom nu tjejer vi sticker och shoppar! sa Alva.
- Herråw boys. sa jag.
Av någon annledning så följde killarna med oss , dem sa
att dem inte hade något bättre för dem men det var typ något annat.
- Omb , jag mååååååååste ha en ny jacka! nästan skrek jag.
- Intressant. sa Chaz.
Jag kollade på en massa jackor och det slutade med att jag köpte en Sexy by Sweden jacka
och en vit Canada goose.
- Hahah! Nikki du har bara fjortis jackor! sa Alva.
- Dem är snyggast så vad gör det? frågade jag henne.
- Fjoooooooooortis! sa Chaz.
- Du har sagt det. svarade jag.
Jag shoppade mest av alla men det förvånad mig inte..
Jag köpte två nya linnen , fyra par jeans , två jackor , ett par nya
vinterskor , en massa smycken och en ny väska.
- Nikki , hur är det möjligt att shoppa så mycket? frågade Alva mig.
- Det är väldigt lätt. svarade jag.
Killarna garvade åt mig när jag gick med alla mina påsar men jag struntade i dem.
Jag lämnade mina saker i min walk-in-closet
- Nu vet vi iaf hur du får plats med allt. mumlade Amanda och Alva och
jag började as garva.
Dem såg ut som när dem träffade Justin första gången.
- Jag känner igen dem där minerna. sa Justin.
- Haha ja , jag tänkte seriöst nypa dem. sa jag och garvade.
- Meh.. sa dem.
Klockan var inte alls mycket men endå så gick typ alla hem till sig , utom
jag för jag gick till Justin.
Vi hade tråkigt så vi bestämmde oss för att se på film.
Han hade en miljon filmer men tillslut så blev det
alla twilight filmerna.. Han försökte fortfarande fatta varför jag var Team Jacob.
- Asså kolla vad snygg han är , det är ju inte svårt att fatta varför jag är Team Jacob. sa jag.
- Du borde vara Team Bieber. sa Justin.
- Det är jag. sa jag och kysste honom.
Han besvarade kyssen och plötsligt plingade min mobil till.
Det var ett sms från mamma som sa att jag skulle hem.
- Jag måste hem. sa jag med ledsna ögon.
- Nej stanna , du kan sova här! sa Justin.
Jag skrev till mamma att jag sov hos Justin och hon sa okej.
Efter ett tag somnade jag..
- Shawty , dags att vakna! sa Justin.
- Nej.. sa jag.
- Okej , då får jag väll gå och hämta vattnet.
- JAG ÄR VAKEN! skrek jag samtidigt som
jag satte mig spikrakt upp.
Han kysste mig och jag besvarade kyssen.
Jag kände att han log mot mina läppar och jag
tänkte att jag var världens lyckligaste tjej..

SÅ VAD TKR NI? KOMMENTERA!

Kommentarer
Postat av: Johanna/Moonlight

Naw, va kul att de är grannar :D plus har jag sagt någon gång hur bra du skriver???:D

2011-01-18 @ 17:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0