IF YOU JUMP , I JUMP - CHAPTER 25

- Nicole Rebecka Svensson , Jag älskar dig.. Snälla förlåt mig.
- Justin Drew Bieber , Jag älskar dig med.. Men vågar inte förlåta dig. viskade jag..
Jag kramade om honom och kysste honom på kinden men sedan gick jag.
Jag kände hans blick i ryggen och när jag vände mig om så såg jag en tår rinna ner för hans kind...



Jag ville förlåta honom , men jag kunde inte.
Jag fortsate gå och när jag kom hem så hade jag
5 nya sms.
Justin hade skrivit "Tänker på dig <33"
Och sen så var det ett från Ryan där det stod "Blondie varför har du blivit så konstig?"
Dem tre andra var från Amanda och där stod det typ "förlåt" och blablabla..
Jag svarade på Jutin och skrev "Naaaw! <33" Det sista jag ville var att bli kär i Justin igen.
Klockan var inte så mycket men jag hade tråkigt så jag gick och la mig..
Nästa Dag
Jag vaknade av mitt mobil alarm och stängde av det.
Dags för jobbet. tänkte jag medans jag klädde på mig och
fixade mig. Jag gick till jobbet och kom precis i tid.
På vägen in så såg jag Justin.
- Han vill prata med dig. viskade Mimmi.
Jag suckade och gick ut till honom.
- Hej. mumlade han.
- Hej. sa jag.
Han klappade på platsen bredvid hans
och jag satte mig ner.
- Nikki jag menade verkligen det jag sa igår och utan
dig är jag helt tom.. Snälla förlåt mig.
- Justin , jag vet inte.. Jag behöver tid. sa jag.
- Men förlåt honom bara!! utbrast Mimmi.
Jag kollade på henne och Justin började as garva.
- Okej , men låt mig iaf bjuda ut dig. sa Justin.
- Okej. svarade jag.
- Jag hämtar dig vid 19.00 , funkar det? frågade han mig.
- Aa. svarade jag.
- Sätt på dig nått fint. sa han och blinkade
Sedan gick han.
Dagen rullade på och snart var klockan 15.00 och jag fick gå hem.
Jag duschade , målade naglarna , sminkade
mig , plattade håret och gjorde sånt flickor när dem skulle vara fina.
När jag skulle välja kläder så behövde jag dra ut nästan allt i garderoben.
Jag hade inte en aning om vad jag skulle ha på mig , PANIK!!
Jag letade igenom heela min garderob och tillsut hittade jug den perfekta
outfiten (se bild ovan)
När klockan var 19.00 så kom han och hämtade mig
- Du ser fantastisk ut! utbrast han.
- Jag kan bara säga detsamma om dig. sa jag och log.
Han kysste mig på kinden och öppnade bil dörren åt mig.
- Justin vart ska vi? frågde jag honom men han svarade bara
- Överraskning. Och log hans ur gulliga Bieber smile.
Innan jag gick ut ur bilen å satte han på mig en ögonbindel.
- Justin , jag kommer krocka i något! gnällde jag.
- Nej det kommer du inte. Jag visste inte vart vi gick men
plötsligt så tog han bort ögonbindeln och vi var på en strand.
Det stod ett litet bord en bit bort..
Vi gick till bordet och åt , det var jätte gott.
Sedan gick Justin och hämtade en gitarr och log mot mig innan han började spela "Never let you go"
Det slutade med att jag började gråta..

(Justin när han sjunger never let you go)
Justin torkade mina tårar och jag viskade
- Jag förlåter dig. Jag kunde verkligen inte stå emot honom.
Han kysste mig och gav mig ringen han hade köpt till mig för länge sen..
Jag kunde inte tro det , att han ens hade kvar den.
Plötsligt hörde jag Chaz och Ryan bussvissla och där var alla.
- Du svarar inte på sms! sa Ryan.
- Det gör jag visst , fast bara på dem som är viktiga. svarade jag.
- Som Juuuuuuuustins! skrek Chaz.
- Aa. sa jag och log.
- Nikki tycker jag är viktigare en dig! sa Justin med larvig röst.
Jag började as garva och Justin tog min hand.
- Buhu! sa Chaz ironiskt.
- Chaz , jag tror du sårar Amandas känslor. sa jag.
Amanda och Chaz kysstes och än en gång så var jag bara tvungen att fota dem och lägga ut det
på facebook.
Jag såg att jag hade typ tusen händelser och jag såg att "Chaz Somers hade taggat mig i ett foto" Jag
kollade och det var fotot när jag och Justin kysstes i New York.
- Justin kolla här! sa jag och visade honom.
Han kollade på fotot och sen så stod nästan alla kommentarer på engelska
det var en massa som skrev "omb i loove you Justin , you and Nikki are soo cute together!"
Men Eric och hans kompisar skrev mest "han är bög" elr "Nikki kysser en bög"
Men jag struntade i dem.
- Vad ska vi göra? frågade Alva.
- Öh , vi är på en strand , men jag vet inte.. sa Ryan och kysste henne.
- Varför har ni inte sagt nått! utbrast jag och alla kollade på mig som om jag var skum.
- Nikki vad snackar du om? frågade Amanda mig.
- Alva är en svikare! sa jag bara.
- Vad har jag nu gjort? frågade hon mig.
- Du har inte sagt att du och Ryan var tsm! sa jag.
Nu började alla garva.
- Meh , efterunge du är. sa Alva.
- Du borde ha sagt nått! sa jag.
- I know , men du var sur på mig och allt , skulle jag då bara säga "jag och Ryan är tsm"? frågade hon mig
- Ja det skulle du! sa jag.
Nu garvade alla utom jag.
Vi bestämmde oss för att bada men ingen hade badkläder så alla badade i underkläder.
Jag kände Justins blick på mig 24/7..
Jag kände på vattnet och det var ganska kallt.
Jag bestämmde mig för att inte bada men Justin bar upp mig i hans famn
och jag skrek
- Släpp ner mig! Men han gjorde det inte förens han var ganska långt ute i vattnet.
- Så. sa han och log.
- Jag hatar dig. väste jag.
- Jag älskar dig också. sa han , lade handen på min midja och kysste mig.
Jag besvarade kyssen och kunde inte sluta le.
Plötsligt hörde jag Amanda skrika
- NIKKI ÄR KÄR I JUSTIN!
- YES I AM! skrek jag tillbaka sedan kysste jag Justin igen.
Plötsligt såg jag en massa paparazzis och jag såg att Justin också såg dem men han fortsatte
kyssa mig och ignorerade dem.
Sedan kollade jag på Amanda och Chaz och Amanda stod och bet sig i läppen.
- AMANDA VILL BLI KYSST! skrek jag.
Jag kollade på dem och dem kysstes.
Plötsligt bar Ryan upp mig och jag skrek fleeeera gånger att han skulle släppa ner mig
men han svarade bara
- Du får lära dig att svara på sms.
- Det är faktiskt ganska mycket att förvänta sig av en 3 åring. svarade jag.
- JUSTIN DIN FLICKVÄN ÄR 3! skrek Ryan.
- JAG VET! skrek Justin tillbaka.
Efter ett tag så satte Ryan äntligen ner mig och jag sa
- Borde du inte bära upp din flickvän? frågade jag honom och tittade menande på Alva.
Två minuter senare så bar han upp henne och kysste henne.
Justin satte mig på hans axlar och likadant gjorde Ryan med Alva och Chaz med Amanda.
- Faaan vad lång jag har blivit! skrek jag.
- Hahah , världens längsta 3 åring. svarade Alva.
- Yezbox! sa jag.
Jag , Alva och Amanda tog tag i varandras händer av någon anledning.
Jag såg att paparzzisarna fortfarande fotade oss men jag brydde mig inte.
När vi gick upp ur vattnet så var klockan 01.45 och jag hade ingen lust att gå hem.
Det slutade med att vi skulle sova på stranden under bar himmel.
- Jag älskar dig. viskade Justin i mitt öra.
- Jag älskar dig också , mer en du någonsin kan förstå. viskade jag.
Ingen hade nån lust att sova så vi sprang runt på stranden och gjorde en massa.
Vi lekte kull (tjejernas idé ofc) men killarna var mycket snabbare en oss.
Vi höll på i någon timma men sen blev det tråkigt.
- Jag vill göra nått! gnällde jag.
- Nikki klockan är nästan 03.00 , är det inte dags för dig att sova? frågade Ryan mig.
- Never. svarade jag.
- Never say Never. sa Justin.
- Amanda , Alva kom vi går och gör nått. sa jag på Svenska.
- Okej. svarade dem.
Killarna kollade på oss som om vi var ufo:n men vi struntade i dem.
- Nikki , vi måååste shoppa imorrn! sa Alva.
- Yezbox! sa jag.
Vi tjejer hade gått ifrån killarna nu och jag kollade bak men såg dem inte.
Vi snackade lite om oviktiga tjej grejer ett tag och sen kände jag hur någon tog tag i mig.
Jag kollade på Alva och Amanda och dem blev bärda av Ryan och Chaz.
- Justin vad gör du? nästan skrek jag.
Det får du se. svarade han.
Dem gick ut på en brygga och så slängde dem ner oss i vattnet.
- Ahh! Mitt smink är förstört! skrek jag och killarna garvade.
- Ska vi hämnas? frågade Alva oss på Svenska.
- Nej duvet.. svarade jag och kollade ironiskt på Alva.
Vi tog tag i killarnas ben och puttade i dem.
- Smart att ni börjar as garva på bryggan! sa Amanda.
Justin drog ner mig under vattnet och kysste mig.
När jag kom upp så hörde jag "Justin Bieber - Baby" spelas och jag fattade att det var min mobil.
Jag sprang upp ur vattnet och svarade

Nikki:
Hej det är Nikki.
Nån från sjukhuset: Hej , din mamma får lämna sjukhuset nu.
Nikki: Va du skämmtar?
Nån från sjukhuset: Nej , men jag kan inte prata hejdå.
Nikki: Hejdå

Jag log typ världens största leende.
- Blondie , varför ler du som ett fån? frågade Ryan mig.
- Min mamma får äntligen lämna sjukhuset , eeeeeep! Nästan skrek jag och hoppade upp och ner.
- Så du ska tillbaka till Sverige? frågade Justin med ett ledset ansiktsuttryck.
- Jag tror det. svarade jag och nu blev jag ledsen igen.
- Så det här är farväl? frågade han mig.
- Jag vet inte.. svarade jag med darrande röst.
Jag gick och kramade om Justin , tänk om min och hans tid var slut.
- Jag älskar dig , vad som än händer. viskade jag.
Den natten sov vi under bar himmel och sen behövde jag åka hem och packa.
Innan jag skulle åka så kramade jag om alla och började gråta.
- Glöm aldrig mig , jag älskar dig. viskade Justin i mitt öra.
- Jag kommer aldrig glömma dig. viskade jag tillbaka.
Det var paparazzis över allt och dem fick många bilder när jag grät.
Amanda och Alva skulle stanna i Spanien med killarna.
Jag satte mig på planet hem och lyssnade på sorlig musik.
Jag måste ha somnat för jag vaknade av att en flygvärdinna skakade om mig och sa
- Vi är framme nu.
Jag nickade , tog mina grejer och gick av.
Jag tog en taxi hem och när jag kom hem skrek jag.
- Mamma!
- Här inne! ropade hon och jag gick upp till hennes sovrum.
- Mamma! utbrast jag , kramade om henne och började gråta.
- Såja gumman , allt är bra nu. sa hon och kramade om mig.
Jag visste att allt inte var bra , för jag hade inte Justin..
Jag fortsatte gråta och jag tänkte på honom varje dag , varje timme , varje minut och varje sekund.
Även i skolan. En lärare hade frågat mig en sak och jag hade svarat "Justin Bieber" utan att tänka.
Jag ringde honom alltid på kvällarna och han svarade.. Men det hela slutade med att jag började gråta.
Jag såg Eric varje dag i skolan och han var med hans "gäng"
Det hade nu gått två veckor sen jag såg honom
och en liten idé hade bildats i mitt huvud.
- Mamma , jag tänkte att vi kanske kunde flytta någonstans
och lämna Stockholm och kanske till och med Sverige och du vet börja om på nytt? frågade jag henne.
- Eh , asså gumman jag vet inte. svarade hon.
- Men asså vi kan väll flytta till USA , det har ju alltid varit din dröm och
så och sen så lämnar vi Andrew , Eric och alla hemska minnen här i Svergie? sa jag.
- Det låter väll bra , men gumman jag tror inte vi har råd.. svarade hon.
- Det har vi visst! Pappa lämnade faktiskt väldigt mycket pengar till dig , du känar ju
1000 kr per dag utan att göra något! gnällde jag.
- Jo okej då , men vart ska vi flytta , New York? L.A? eller? frågade hon mig.
- Varför inte ATL? frågade jag henne.
- Öh , okej.. Men gumman du flyttar väll inte dit för att Justin Bieber bor där? frågade hon mig..
- Nej asså mamma det är svårt att förklara men.. sa jag och berättade en liiiiteen del av
vad som hänt medans hon låg på sjukhuset.
- Det var därför du aldrig besökt mig! sa hon.
- Eh , ja förlåt mamma! sa jag och kramade om henne.
Vi började leta hus deräkt och jag fastnade för ett hus , det låg mitt emot
Justins.
- Mamma , det huset! sa jag och pekade.
Hon klickade på huset och det var faktiskt väldigt fint.

FORTSÄTTNING FÖLJEEEER...

Kommentarer
Postat av: Ellen

Åh, du skriver så jävla bra! Man måste bara läsa mer ;)

2011-01-17 @ 19:42:21
Postat av: anna

OMG vad jag älskar denna novell, snälla en till ikväll, pleeeease, i love it, mer mer mer :DDD

2011-01-17 @ 20:23:18
Postat av: Julia (:

SÅÅÅ sjukt bra !! snälla meeeeeeer idag !!

2011-01-17 @ 20:39:56
URL: http://justindbblogg.bloggplatsen.se
Postat av: Johanna/Moonlight

Ja hon förlät honom:D plus de ska flytta till atlanta två flugor i en smäll :P skitbra x 10000 förresten

2011-01-17 @ 20:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0