IF YOU JUMP , I JUMP - CHAPTER 20

- Men Nikki jag älskar dig fortfarande. sa han.
- Jag vet inte Justin.. Men vi kan väll vara vänner? frågade jag honom.
Han nickade och jag kramade honom.
- Hänger du med till hotellet där jag och dem andra bor? frågade han mig.
Jag nickade och vi tog hans bil till deras hotell...


(Chaz , Justin och Ryan , tror det är rätt ordning :o)
När Amanda och Alva såg mig så
hoppade dem upp och sprang och kramade mig.
- Blondie is back! sa Ryan och killarna garvade.
- Naaaw , jag har saknat dig med! sa jag och kramade om dem.
- Har du inte saknat oss? sa Christian och Chaz..
- Nej ni vet.. sa jag ironiskt och kramade om dem med.
- Vart är Caitlin föressten? frågade jag dem.
- Hon kunde inte följa med.. sa Christian..
- Aha okej. sa jag och log.
- Vad ska vi göra? frågade Justin och var as glad igen.
- Vi kör sanning eller konka! sa Alva och log.
Alla var med på det och jag fick börja att fråga någon.
- Amanda , sanning eller konka? frågade jag Amanda.
- Konka. svarade hon.
- Okej , då får du kyssa Chaz i 30 sekunder! sa jag.
hon log och kysste honom och man såg att dem var ihop på sättet dem kysstes.
Amanda fnittrade efter åt och jag var 100 % säker på att dem var ihop.
- Varför har ingen sagt nått! utbrats jag.
- Va? sa alla och kollade på mig.
- Dem två är ihop! sa jag och pekade på Chaz och Amanda.
- Hahah , ja det är vi. sa Chaz och log.
Sen fick Amanda fråga nån.
- Justin , sanning eller konka? frågade hon.
- Öh , sanning. svarade han.
- Vem av tjejerna här skulle du helst vilja kyssa? frågade hon Justin.
- Eh , Nikki. svarade han och rodnade.
Chaz och Ryan busvisslade och Christian flinade.
- Alva , sanning eller konsekvens? frågade Justin.
- Sanning.. sa hon.
- Gillar du nån? frågade han henne.
- Ja. svarade hon.
Vi garvade lite åt Alva men fortsatte med själva "spelet" eller vad man nu skulle säga.
- Ryan sanning eller konka? frågade Alva
- Konka. svarade han.
- Då ska du springa igenom hela våningen i bar överkropp och skricka som en
tjej. sa hon och alla började as garva..
Han gjorde det och alla as garvade , han lät verkligen som en tjej..
flera av gästerna kom ut ur deras rum och såg på Ryan som om han
var helt störd.
- Blondie sanning eller konka? frågade han mig..
- konka. svarade jag.
- Då ska du kyssa Justin i en hel minut.
Jag gjorde som han sa och kysste Justin i en minut.
Han var helt röd i ansiktet när jag avslutade kyssen.
Vi körde sanning eller konka ett tag till och plötsligt fick jag ett sms från Ty..
VARFÖR SVARAR DU INTE?
JAG HAR RINGT DIG TYP 20 GÅNGER..
Jag läste igenom smset och såg att jag hade runt 20 missade samtal
och alla från Ty.
OJ , FÖRLÅT MEN JAG
ÄR MED LITE KOMPISAR RINGER DIG SEN..

Jag skickade smset och såg att alla kollade på mig.
- Vem mezzar lilla blondie med då? frågade Ryan mig..
- Hahah , min lilla stalker.. sa jag och log.
- Åh , jag vet vem det är! utbrast Alva.
- Va? frågade jag henne.
- Det finns bilder på er när ni kysser varann på en massa skvaller bloggar. sa hon till mig på svenska.
Killarna kollade konstigt på oss men vi visste att Amanda förstod.
- Ofta?! utbrast Amanda (på svenska)
- Heheh , ja men asså det är svårt att förklara.. sa jag. (på svenska)
- Asså tjejer , va fan sanckar ni om? frågade Ryan oss.
- Vi snackar om blondies lilla stalker.. sa Alva.
- Vi kan visa er , vänta! sa Amanda och tog fram hennes laptop.
Alva skrev in addressen och visade killarna och Amanda.
- Hahah , blondie hånglar med en kille! utbrast Ryan.
Det var en bild från idag när jag kysste Ty utanför Plaza.
Alla killarna garvade åt mig och jag rodnade..
- Omb hon gillar killen! utbrast Amanda..
- Hur vet du det? frågade Christian Amanda.
- Hon ler på bilden när dem kysser varann och hon rodnade nu.. svarade Amanda.
- Tack? sa jag till henne.
- Så lite så. sa hon och log.
- Men , vadå gillar du killen? frågade Alva mig.
- Asså , jag vet inte.. han var snäll förut som när den här bilden
togs men nu säger han att vi är ihop och sånt.. svarade jag.
- Nikki , du vet väll att han bara utnyttjar dig för att få publicitet? frågade Ryan mig.
- Va? svarade jag.
- Han kollar runt på paparazzisarna , och han säger att ni är ihop för
att få mer publicitet.. sa Christian..
- Du ljuger.. sa jag med tårar i ögonen
- Förlåt Nikki men  det Chtristian säger verkar sant.. sa Ryan och dem andra instämmde.
Jag vägrade tro på dem..
- Ni ljuger! utbrast jag och sprang iväg.
Jag sprang ifrån dem och ifrån deras hotell och sprang till Plaza..
Då såg jag att Ty stod där utanför..
- Vad gör du här? frågade jag honom.
- Jag väntar på dig sa han och kysste mig.
- Naaw! utbrast jag och besvarade hans kyss.
Jag öppnade mina ögon och såg att hans var öppna , han kollade efter paparazzisar
det såg man.
Jag avslutade kyssen.
- Taylor , älskar du mig? frågade jag honom.
- Asså jag vet inte.. svarade han mig och kliade sig i håret..
- Men asså du måste ju veta.. Jag äslakr iaf dig. sa jag.
- Gör du? frågade han mig.
- Aa , och jag tänker aldrig släppa taget om dig! sa jag..
- Asså jag tror jag måste gå.. sa han.
- Men , du kom ju precis. sa jag.
- Japp , och nu måste jag gå. sa han och kollade ursäktande på mig.
- Du vill inte var med mig eller hur? frågade jag.
- Jo , men asså jag måste göra en grej.
- Helt otroligt , ÄR DU OTROGEN MOT MIG! skrek jag.
- Nej , men asså Nikki.. sa han och tänkte gå men jag kramade om honom.
- Nikki släpp mig! sa han.
- Men jag vill inte att du ska gå! sa jag och släppte fram tårarna som jag hålligt innom mig förut.
- Asså Nikki sluta vara så jobbig! sa han och slet sig loss från mitt grep.
- Du gillar inte mig det är därför du går. sa jag och började gråta ännu mer.
- Asså Nikki jag tror inte att det här funkar mellan oss , du är inte riktigt min typ.. sa han.
Nu visste jag att dem talade sanning.. Han gillade mig inte..
- Visst , jag behöver dig endå inte! sa jag.
Jag gick till paparazzisarnav och sa
- Den där killen gjorde just slut med mig , och det var AWSOME! paparazzisarna
kollade på mig som om jag var sinnesjuk men jag sket i dem.
Dem hade filmat mig när jag sa det och jag vissta att när jag var
tillbaka med Justin och dem så skulle det vara ute på youtube.
När jag kankade på så var det första som hände att jag fick varsin high five.
- Hahah , fett ägt han blev! sa dem och jag fattade att dem hade sätt video klippet.
- Man är ju bäst.. sa jag.
dem log mot mig , och jag kollade klippet om och om igen..
På avstånd såg det äkta ut.. och sen gick jag fram till dem och sa "Den där killen gjorde just slut med mig , och det var AWSOME!" jag garvade åt mig själv.

FORTSÄTTNING FÖLJEER... ;) <3

Kommentarer
Postat av: Johanna/Moonlight

Hahha riktigt sjukt bra!!!!!

2011-01-14 @ 17:11:51
Postat av: anna

hahah, fett bra (y) hoppas dom nikki och justin blir tillsammans igen :D fortsätt :D

2011-01-14 @ 20:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0