IF YOU JUMP , I JUMP - CHAPTER 16

- Har inte din mamma en pojkvänn eller nått? frågade Ryan.
- Jo , men han typ slår mig.. Sa jag.
- Låt mig gissa ditt ex är galen också? sa Chaz och skojade.
- Öhm.. Jaa , eller inte galen men nått i hans hjärna är inte rätt. sa jag.
- Men shit , vi tänker inte släppa dig från ATL! sa Chaz och dem andra nickade.
- Aaaaw tack. sa jag med mitt happyface.
Klockan var typ 22.35 men jag brydde mig inte.

Vi hade pratat om oviktiga saker
och ingen verkade hålla koll på tiden..
plötsligt kollade Caitlin på klockan och utbrast att den var nästan
00.00 och att dem behövde gå.
- Okej , sa jag och kramade om alla.
- Ses imorrn , i skolan. Sa Ryan och log när han sa ''i skolan''
När dem hade gått så tvingade Justin mig i säng.
- Justyy my baby , jag kan nt sova utan dig! sa jag.
Han lade sig bredvid mig och kysste mig.
Jag kände hans tunga i min mun och det var heelt amagzing
Jag besvarade hans kyss and i was the happiest girl on earht.
Jag märkte att Justin somnade efter ett tag så jag tog fram min mac
och bloggade lite..
Jag skrev om hur det var i ATL om hur jag saknade alla
och blablablablabla.
Jag la ut en random bild på mig och såg att på mitt senaste inlägg så hade jag
70 kommentarer.
det stod mest
''Är det du som e biebers flickvänn?'' blablablablabbla..
Jag orkade inte bry mig så jag stängde av datorn och somnade
strax därefter..
*Nästa Dag*
När jag vaknade så var klockan halv sju och endå så satt Justin med min mac
och kollade på mina bilder.
- Ahh , nej ge mig den! skrek jag
men han sprang in i ett badrum som han hade bredvid hans sovrum.
- Juuuustiiin! skrek jag.
Han svarade inte så jag bestämmde mig att klä på mig när jag kom på att det fanns
bilder på mig där jag rökte , var full och där jag kysste Eric..
Sen så fanns det smygfoton som Elin tagit på mig i bara bh och trosor..
Nej , nej , nej! tänkte jag.
- RÖKER DU!? frågade Justin mig.
- Inte längre.. pep jag.
- Okej. svarade han.
- Vilka bilder kollade du på? frågade jag honom.
- Alla , exakt alla. svarade han.
Fuck , han hade sett bilderna där jag bara hade bh och trosor på mig.
Jag rodnade och han flinade.
- Shawty , du är as sexig. Viskade han i mitt öra.
- Naaaw , tack bieber fever. sa jag.
Han kysste mig och återigen kände jag hans tunga i min mun.
Jag avslutade kyssen och nästa skrek..
- Herregud , mitt hår och jag går runt osminkad!
- Jag tycker du är vackrare utan.. sa Justin.
- Naaw tack baby men du ljuger. sa jag och sprang in i badrummet och sminkade mig
och plattade mitt hår.
- Ska inte du äta nått? frågade Justin.
- Nää , jag gillar inte fruckost. svarade jag men han
tvingade mig att dricka lite juice.
Justin skjussade mig till skolan och jag hann precis i tid.
Jag fick hämta scheman och sånt i expidetionen.
Jag gick till min första lektion och märkte att jag hamnat i samma klass som Christian.
Läraren tvingade mig att presentera mig själv och jag gjorde det motvilligt.
- Ehm hej? jag heter Nicole Svensson och har flyttat hit från Sverige , jag kommer stanna
här i en månad och kanske längre.. sa jag.
Sedan satte jag mig vid Christian.
- Piinsammt.. viskade jag till honom och han log.
Det var matte , mitt bajs ämne..
Det var inte det att jag var dålig i matte men det var så himmla tråkigt!
När matten var slut så hade jag spanska , men nu var inte Christian i min klass längre och
jag var tvungen att presentera mig själv igen.
Läraren ville att jag skulle göra det på spanska så jag gjorde det..
Men under lektionen så hjälpte en kille som hette Max mig
med typ allt , han var smart och söt men jag hade ju Justin.
På lunchen så var jag med Caitlin , Ryan , Chaz och Christian och dem ville göra normala
saker men jag blev uttråkad.
- Vi gör nått kul! utbrast jag.
- Som vadå? frågade Chaz mig.
- Jag vet inte , vad kan man göra här? frågade jag dem.
- Öh , det finns typ inget att göra. svarade Caitlin.
- Och vi får inte gå här ifrån på rasterna? frågade jag.
- Nej , det räknas som att skolka. Sa Ryan och jag började as garva.
- Vad garvar du åt? frågade Caitlin.
- Det räknas inte som skolk , på alla skolor jag gått på så fick vi gå iväg på rasterna. svarade jag.
- Ofta?! sa Christian.
- Nej? svarade jag.
Då ringde klockan in och jag hade NO.
NO var mitt sämsta ämne så jag fokuserade inte så mycket på lektionen.
Jag märkte att en kille kollade på mig nästan hela tiden så jag log mot honom.
Han log tillbaka men jag vände bara blicken mot tavlan som läraren skrev nått på.
När lektionen var slut så hade jag en lektion med Christian igen.
Fast det slutade med att han fick hjälpa mig med allt..
När lektionen var slut så fick vi gå hem.
Och gud vad mycket läxor man fick här!
Justin stod med hans bil och väntade på mig.
Jag gick till honom och sa
- Hej sweetie.
- Hej shawty. sa han.
- Amanda är här klockan fyra , så vi kanske borde åka? frågade jag honom.
- Mmm. svarade han och vi åkte för att hämta Amanda.
När vi kommit till flygplatsen så fick jag ett sms av Amanda och det stod.
VART E NI?
SAKNAR DIG! ♥ //xxMandah
- Justin hon är här!  sa jag och hoppade upp och ner.
VI E VID INCHECKNINGEN
SAKNAR DIG MER BBY! ♥ //xxNikki
Några minuter senare så såg jag henne och jag sprang fram till henne
och kramade henne as länge!
- Jag kan inte fatta att du är här! skrek jag.
- Inte jag heller! skrek hon tillbaka och vi hoppade upp och ner som små barn.
Justin's Perspektiv
Jag såg att Nikki och Amanda stod och hoppade upp och ner och skrek
dem var verkligen som små barn.
- Hey Amanda. sa jag till Amanda.
- Hej Justin. svarade hon.
- Ska vi sticka? frågade jag dem.
- Mm , svarade Nikki.
Vi gick ut till min bil.
- Hur länge stannar du? Frågade Nikki Amanda.
- I två veckor bara. sa hon.
- Neeej! Så kort? utbrast Nikki.
- Nikki nu överdriver du. sa Amanda och jag log.
- Jaja , svarade Nikki.
Amanda garvade.
- Men hur går det med Cooody då? frågade Nikki Amanda.
- Öh.. svarade hon.
- Jag såg faktiskt att ni kysstes några gånger.. Sa Nikki med en retsam ton.
- Hahah , ja men jag var ju full. Protesterade Amanda.
- Och? frågade hon Amanda.
- Men asså , du vet ju själv.. Du kysste ju Eric.. sa hon.
Det högg till i mitt hjärta när hon sa det men jag kollade Nikkis blick och man såg att hon ångrade det.
Sen sa dem en massa saker som jag inte förståd
så jag antog att det var svenska , Nikki lät så gullig när hon pratade svenska.
Amanda's Perspektiv
Nikki blev as arg när jag berättade om att hon hade kysst Eric , men Justin hade ju
sett det så vad spelade det för roll?
- Men fattar du inte att det är Justin jag älskar? tänk om vi börjar bråka och han lämnar mig
då kommer jag inte klara mig , jag är inget utan Justin. sa hon och jag såg att hon var nära på att börja gråta.
- Asså kom igen , du överdriver igen. svarade jag.
- Nej asså Justin är mitt allt! sa hon och jag såg i hennes ögon att hon menade det.
Hon gav mig "du-vet-redan-att-jag-är-kär-i-honom" blicken och nästan exakt
samma saker som hände med henne när hon var med Eric händer nu när hon är med Justin.
Vi var framme vid vad jag antog var Justins hus och det var jätte fint där!
- Ska vi ringa Caitlin och dem? frågade Justin och Nicole nickade.
Nikki's Perspektiv
Justin ringde Caitlin och dem och sedan sa han att dem skulle vara där om typ 5 minuter.
- Hej! skrek Chaz och kramade om mig.
- Försöker du döda mig? pep jag.
Han garvade som vanligt.
- Vem är det? frågade Christian och kollade mot Amanda.
- Det är Mandah , min bästis festis sa jag och log.
- Bästis festis? sa alla och såg ut som frågetecken.
Jag och Mandah började as garva åt vårat löjliga uttryck.
- Men det är typ din bästa bästis eller nått. sa jag och log.
Dem nickade men kollade fortfarande på mig som om jag var skum.
- Är hon alltid så där? frågade Ryan Amanda.
- Inte alltid men oftast svarade Amanda.
- Du skämtar , kan du vara seriös? futbrast Ryan och vände sig mot mig.
- Ehm? Ja , jag kan vara seriös nu om du vill? sa jag.
Sedan var jag seriös i cirka två secunder innan jag började as garva med Amanda.
- Suck.. sa Chaz.
Jag såg Mandash blick på Chaz oh jag förstod precis.
jag gav henne "Du-gillar-honom-eller-hur" blicken och hon log till svar.
Hade det inte varit Amanda så hade jag nog skrikit "OMB hon gillar Chaz Somers." men nu var det ju Mandah
så jag kunde inte göra det.
- Vad ska vi göra? frågade Christian.
- Vi ksa inte bada i fontänen sa Justin och gav mig en menande blick.
- OMB , finns det en fontän här? utbrast Mandah.
Jag började as garva
- Justin du borde inte ha sagt det där. sa Ryan och suckade.
- Vad är det med er och fontäner? frågade Caitlin.
- Ingen aning , men dem är kul att bada i. sa jag och log.
- Men vi kan väll dra till skate parken? frågade Ryan.
- Ja! utbrast killarna.
- Ehm , visst.. sa jag.
Vi gick dit , och killarna fösökte få mig att gå på skate borden men jag
kollade bara på den och sa
- Ni menar väll inte att det är meningen att jag ska stå på den där? frågande.
- Joo , det är just det du ska göra. sa Ryan.
- Nej , men du kan väll? sa jag och log.
- Visst , muttrade han och var med dem andra killarna.
- Ush det här är jätte tråkigt! sa Caitlin.
- Mmm , kan inte vi gå och göra nått annat? instämmde jag.
- Jaa! sa Amanda.
- Killar vi sticker , ring sen. sa Caitlin och vi gick.
Vi gick förbi en hårsalong och jag utbrast
- Åh vad jag vill bli blondin igen!
- Det borde du , du passar verkligen som blondin. sa Amanda.
- Och sen så gick vi in på hårsalongen och jag färgade håret blont och satte i hårförlängning som
man sydde fast. Caitlin klippte topparna och Amanda färgade håret mörk brunt.
Vi betalade och sen så ringde Justin.
*Samtal*
 - Hey shawty vart är ni? frågade han
- Ehm , vet inte men vi möts hos dig. sa jag.
- Hos oss , du bor ju också här. sa han.
- Okej , syn där. sa jag.
*Slut på samtalet*
- Undra hur Justin reagera på att jag blivit blond? sa jag tveksamt.
- Han kommer tycka du är jätte vacker. sa Caitlin.
- Tror du verkligen det? frågade jag.
- Jaa. sa hon.
- Asså Nikki du passar as bra som blondin! sa Amanda.
- Naaw , du passar som brunett! sa jag.

(Nikki som blondin)                         (Amandah som brunett)
- Har du blivit blondin? frågade Justin mig.
- Aa , men du har endå sett bilderna så du har redan sett mig som blondin. svarade jag.
- Det är sant. sa han.
- Och jag har blivit brunett! sa Amanda och var jätte stolt.
Dem andra killarna kom plötsligt och kollade på mig som om
jag var ett UFO och sen började dem as garva.
- Vad garvar ni åt nu da? frågade jag dem.
- Du är blondin. fick Christian fram mellan skratt attackerna.
- Ja , och? frågade jag.
- Alla blondiner är korkade. sa han och dem garvade ännu mer.
- Ehm , tack jag är naturligt blond. sa Amanda.
- Det här är inte sant. kved Ryan medans han garvade.
- Ehm , tack då? sa jag.
Justin garvade inte men man såg på honom att han också tyckte det
var as kul.
- Hur dränker man en blondin? frågade Chaz.
- Man lägger en spegel i botten av en pool! svarade Ryan och dem båda garvade mer.
- Oj vad roliga ni är? sa jag och gav dem "blicken"
- Vi vet! sa dem och gjorde high-five medans jag bara suckade.
- Kan vi göra nått annat en att prata om mig nu? frågade jag dem och log.
- Hahah , visst. sa dem.
Vi gjorde inte så mycket mer utan killarna skämmtade mest om att jag var blondin.
Och precis som igår kväll så skrev jag ett inlägg på min blogg om att jag var blondin (!)
Jag såg en kommentar från Eric och det stod
"Det finns bilder på dig och Justin i skvaller tidningar , då ni kysser varann.
Jag kan inte fatta att du gör det här mot mig" Faan , faan , faan
Bilder..!
- Justin det finns bilder av oss två när vi kysser varann i nån skvaller tidning.
- What? sa han.
- Mm , nån kille kommenterade påmin blogg och han bor i sverige
och om det visas i sverige så visas det nog här.. sa jag och lät förskräckt.
- Oj , vi har problem. sa Justin.
Jag nickade bara.
Tnk om han lämnade mig nu.. tänkte jag.
Jag såg i hans ögon att han tvekade..

VAD KOMMER HÄNDA? KOMMER DEM GÖRA SLUT?
BRA/KASS EPISODE?
KOMMENTERA , OM NI VILL HA MER DRAMA ELLER VAD SOM SKA HÄNDA SÅ SÄG TILL ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0