IF YOU JUMP , I JUMP- CHAPTER 46

- Han är min! din bitch! sa Jasmine till mig innan hon gick ut och dem skulle
sjunga overboard. I refrängen så såg jag att dem kom vääääldigt nära varann , deras ansikten var
några centimetrar ifrån hans och..

(Bild 1.Parken , Bild 2. Nikki when she cries)
Dem kysstes! Jag kunde inte veta om det var han som kysste henne eller hon
som kysste honom. Jag vände mig om och tänkte "Ska jag låtsas att jag inte såg något eller ska jag bara gå?"
Vanligt vis så hade jag gjort något dumt men hela min värld stannade upp. Det kändes som om någon hade
tagit mitt hjärta och slitigt sönder det i flera tusen bitar och sedan slängt bitarna på marken och sedan
stampat och spottat på alla den tusen bitarna. Jag bestämde mig för att spring därifrån , han skulle
fan inte tro att han fick kyssa vem som helst utan att jag skulle bry mig. Det var ungefär en halvtimme kvar av hans konsert och jag visste precis vad jag skulle göra. Jag sprang ut ur byggnaden och tog sedan en taxi till en central
park. Jag satt där på en park bänk och grät , jag mådde så dåligt. En massa paparazzis fotade mig men jag orkade inte bry mig. När paparazzisarna äntligen försvunnit så hade solen gått ner.
Justin hade inte ringt eller sms:at mig en enda gång så jag antar att han har slutat bry sig om mig , jag
antar att detta är slutet. Jag mådde så jäääävla dåligt av att bara säga det där. Jag tog upp min Ipod som
jag alltid hade med mig och satte på "Butterfly fly away - Miley Cyrus" jag älskade den låten , den
fick mig att tänka på så mycket , utan ens en anledning.
Lyssna medans ni läser


Jag tänkte på en massa grejer , tänk på att på några
få minuter så kunde man bli påmind om så mycket som man glömmt.
En del minnen gjorde ont , andra inte.
Jag tänkte på min pappa. Jag mindes inget av honom bara hans namn.
Jag mindes i femman med Amanda , Elin och Alva.. Vi hade
gått till ett köpcenter och akjussat varann i kundvagnar.
Jag minns en massa saker , dem saker jag gjort genom åren
och allt jag lärt mig. Mina tårar rann fortfarande.
Jag blundade och plötsligt så kände jag att mobilen började vibrera i fickan.
Jag tog upp mobilen och kollade på den lilla skärmen och det stod "Bieber boy"
Så nu kunde han ringa mig? Jag tänkte inte prata med honom
så jag tryckte upptaget. Någon minut senare ringde det med dolt , jag klickade bort det också.
Jag satt där och lät tårarna rinna. När det blivit mörkt så blev jag lite rädd , men vart skulle jag ta vägen?
Jag satt fortfarande och lyssnade på musik i min iPod och var inte medveten om något annat så jag blev väääldigt
rädd när någon lade armen om mig. Jag kollade upp och där var han , Justin.
Jag såg att hans mun rörde på sig men jag hörde inget.
Jag vände bort mitt huvud fån honom och ignorerade honom.
Tillslut laddade min iPod ur och det märket han på något sätt. Han svalde och sa.
- Nikki låt mig förklara.. hans röst var darrig och när jag kollade på honom så såg jag att han hade gråtigt.
- Justin , jag är trött på drama. sa jag och reste mig upp. Han reste sig upp och tog tag i min hand
och drog mig till honom.
- Nikk , jag älskar dig.. Jag vill aldrig släppa taget om dig , jag behöver dig ,
utan dig är jag inget.. sa han och jag såg tårar rinna från hans kinder.
- Justin , jag älskar dig men att se dig kyssa Jasmine det gör så jävla ont , och jag vill inte ha mer drama. Förlåt. sa jag och han släppte taget om mig och jag bara gick därifrån. Några minuter senare började
min mobil ringa. Jag kollade och det stod "Alvizzen" jag trycke på "svara"
Alva: Vad har hänt!?!?!? skrek hon.
Nikki: Vad snackar du om? frågade jag henne.
Alva: Det finns bilder på dig på oceanup.com när du gråter som är tagna för inte länge sen , säg vad som hänt! nästan skrek hon.
Nikki: Justin och Jasmine kysstes.. pep jag med darrande röst. Jag hörde att Alva pratade med någon i bakgrunden.
Nikki: Vart är du föresten? frågade jag henne.
Alva: Jag är på flygplatsen med Amanda , gissa vart vi ska? frågade hon mig.
Nikki: Till Elin? frågade jag dem.
Alva: Nej pucko , vi ska till Hawaii! nästan skrek hon.
Nikki: OMG braa jag behöööver er! sa jag med darrande röst. Jag försökte hålla
tillbaka tårarna men dem började rinna.
Alva: Men vi måste på planet nu , ses när vi kommer fram! sa hon och lade på innan jag hunnit svara.
Jag visste inte vart jag skulle ta vägen , jag menar jag kunde inte gå tillbaka till honom.
Min mobil började surra. Det stod "dolt nummer"
Nikki: Ja? svarade jag och försökte låta så normal som möjligt.
Ryan: Varför finns det bilder på dig när du gråter över heeeeeeeela internet!? frågade Ryan.
Nikki: Orkar inte förklara.. svarade jag bara.
Ryan: Visst då ringer jag Justin! sa han och lade på.
Jag gick på lite random ställen men vart jag en gick så var det saker om honom.
Jag gick till en strand som hade en brygga som räckte lååångt ut till havet.

Jag gick ut längst ut och kollade ner mot vattnet då kom tvekan , skulle jag hoppa?

Nu kmr det nt mer! Ha , förlåt för ingen bloggning men har nt bloggat av personliga anledningar.. <|3
Älskar er :)

Kommentarer
Postat av: Julia

FY FAN VAD BRA RENT UT SAG, FYFAN VAD BRA DU SKRIVER,MER MER (L)

2011-02-17 @ 21:25:02
Postat av: Madde

forsätt imorgon as bra! <3

2011-02-17 @ 23:06:50
Postat av: Amandaa(:

Otroligt bra



MER MER MER MER!

2011-02-17 @ 23:26:32
URL: http://bieberfevernoveller.blogg.se/
Postat av: Madde

meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!!

2011-02-18 @ 09:33:32
Postat av: Emma

Merrrrrr! Fett bra <33 :)

2011-02-18 @ 11:04:00
URL: http://prinsessancolliander.blogg.se/
Postat av: belieber

MEEER MEER MEER! OMG AAASSS BRA! MEEER MEEER !

2011-02-18 @ 13:18:20
Postat av: jbiebernovell

Hejsan, gillar du justin bieber noveller?

Då ska du börja läsa våran blogg.

Vi skriver två noveller på våran blogg. Men såklart behöver du inte läsa båda.

Vi uppdaterar med minst 1 inlägg perdag. Och nu ihelgen kommer det bli många fler.



Puss&kram

/jbiebernovell

2011-02-18 @ 17:40:48
URL: http://jbiebernovell.blogg.se/
Postat av: Hannah

meeeeeeeeeer!!!!!!!!!!!

2011-02-18 @ 18:17:28
Postat av: Madde

skriv !!!

2011-02-18 @ 19:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0