IF YOU JUMP , I JUMP - CHAPTER 60

Plötsligt kände jag att någon tog tag i mina höfter och skrek:

- BUUH!

- AAAH! skrek jag och vände mig om

där stod..


(Allmänt skit söt :D)

Justin och as garvade.

- Justiiiiin! skrek jag.

- Hahah du skulle sätt din min hahah! skrattade han fram.

- Tyst med dig! sa jag och slog honom lite lätt på armen.

- Hahah! svarade han och bar upp mig.

- Vad ska du göra? frågade jag honom.

- Gissa! svarade han.

- Nej Justin jag svär om du slänger i mig i poolen är du död! skrek jag.

- Hahah , jag trodde att du inte klarade dig utan mig? frågade han mig.

- Nej , det är sant , men du är ändå död om du slänger i mig! svarade jag.

- Hahahah , lugn gumman jag ska inte slänga i dig! sa han och satte ner mig.

- MEN DET SKA VI! skrek Chaz och Ryan.

- JAG HATAR ER! skrek jag och sprang ifrån dem skrattandes.

- VI ÄLSKAR DIG OCKSÅ! hörde jag dem skrika.

Om det inte var för att dem tänkte slänga i mig i den där poolen så var dem ju gulliga , nej dem var

inte pojkväns material men dem var som mina två väldigt irriterande store bröder.


När jag sprungit ifrån dem så krockade jag i någon.

Jag kollade upp och det var Selena Gomez.

- Oj förlåt! sa jag och blev väldigt förvånad när hon kramade om mig och utbrast:

- Hej!

- Hehe. Hej! svarade jag och besvarade kramen.

- Grattis på födelsedagen! sa hon sedan.

- Tack! svarade jag och log mot henne.

Hon var faktiskt riktigt snäll. När jag varit mindre hade hon varit min idol.

Vi pratade lite men jag kollade alltid runt omkring mig.

- Du ser panikslagen ut! utbrast Selena och fnissade.

- Chaz och Ryan ska slänga i mig i poolen , typ deras sätt att säga "grattis". svarade jag och hon garvade.

- Hahah , konstiga killar det där , men dem är sköna! svarade hon och jag nickade.

- Som två store bröder! svarade jag.


Plötsligt så hörde jag någon säga:

- Kan jag få allas uppmärksamhet!? Jag vände mig dit och där stod Justin , med en gitarr i händerna. Han började spela och jag hörde introt till "Favorite Girl" Han började sjunga och jag fick tårar i ögonen.

- Grattis gumman! skrek han och kollade in i mina ögon.

Han gick ner från scenen och gick fram till mig och gav mig en kyss. Jag besvarade kyssen och plötsligt sa han.

- Jag har en sak till dig. Han sträckte fram två nycklar och jag fattade inget.

Jag kollade på honom med konstig blick och han sa bara:

- Jag visar dig sen. Han log mot mig och jag log tillbaka. Han var så himmla söt och jag var

så himmla korkad , heh.

Senare samma kväll

Justin skulle visa mig vad jag hade fått i födelsedags present. Alla andra verkade veta.

Han släppte av dem på hotellet och körde sedan vidare. Alla bilrutor var tonade och jag såg inget.

När vi skulle gå ut så höll han för mina ögon än en gång.

- Redo? frågade han.

- Redo. svarade jag och han släppte händerna.

Jag kunde inte tro det jag hade fått..

 


Jag säger bara: 6 kommentarer för mer , ni borde klara det ;)<3

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mermer mer :D:D

2011-02-28 @ 23:36:13
Postat av: Madde

Ett hus, eller lägenhet eller bil...

Min signatur:

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!

2011-02-28 @ 23:56:06
Postat av: Sanna

more ;)

2011-03-01 @ 07:18:58
URL: http://biieberstory.blogg.se/
Postat av: Emma

merrrr! :)

2011-03-01 @ 15:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0