IF YOU JUMP , I JUMP - CHAPTER 59

När vi kom fram satte Justin sina händer framför mina ögon.
- Justiin! Jag kommer rammla! utbrast jag panik slaget.
- Nej då. svarade han och började leda mig någonstans. Först gick vi ner för en trappa , några dörrar
och genom många rum.
När han släppte mina ögon så blev dem geeenast till golfbollar!

- OMB!


Allt var as coolt , det fanns en pool , en scen och en massa andra saker och det kändes overkligt , det var som
en my sweet 16 fest fast jag var bara 15. Det var en massa kändisar var där
som Selena Gomez , Demi Lovato och en massa andra.
- Gillar du det? frågade Justin mig.
- Nää , JAG ÄLSKAR DET! nästan skrek jag och han började garva.
Justin var så snygg! Herregud vad glad jag var över att ha honom!
- Kom vi dansar! sa Amanda och drog bort mig och Alva från dem andra.
Vi dansade ett tag men jag ville vara med Justin!
Jag dansade vidare och plötsligt kände jag någon krama mig bakifrån.
- Hey baby! sa Justin och kramade om mig.
- Hey Bieberboy! svarade jag , vände på mig och gav honom en kyss.

Sedan dansade jag med Justin , fast Chaz och Ryan kom och avbröt.
- Vet du? frågade Ryan mig.
- Jag vet att jag är bäst , men vad kan ändå säga det! svarade jag.
- Det finns en pool här! svarade Ryan som ignorerat vad jag hade sagt.
- Och du säger det för? frågade jag honom.
- För att födelsedags barnet ska bada! nästan skrek båda två och jag fick panik.
- Neej! Jag fyller år , killar! sa jag men dem tänkte fortfarande slänga i mig så jag sprang ifrån dem.

Jag sprang till Elin och Caitlin.
- Hjälp mig! utbrast jag och gömmde mig bakom Caitlin.
- Vad är det nu då? frågade Elin mig.
- Chaz och Ryan tänker slänga i mig i poolen! svarade jag.
- Det skulle vara kul att se! svarade Caitlin.
- Skoja inte! svarade jag och såg på henne med en ond blick. Caitlin flyttade på sig satt hon inte
var mitt skydd längre och då gömmde jag mig bakom Elin.
Plötsligt kände jag att någon tog tag i mina höfter och skrek:
- BUUH!
- AAAH! skrek jag och vände mig om
där stod..

Vem stod där? Och just det snaaaaart kommer allt sluta :)
Hur vill ni att det ska sluta? Lyckligt elr Olyckligt? Haha Minst 5 kommentarer innan jag fortsätter :)


Kommentarer
Postat av: Amandaa:)

Meer,(L)



Sluta olyckligt,



Ska du göra en börja på en nya sen?<3

2011-02-28 @ 15:58:36
URL: http://bieberfevernoveller.blogg.se/
Postat av: Julia

Skit bra (L)



Olyckligt DRAMA !!!



Älskar verkligen denna blogg (L)

2011-02-28 @ 16:07:15
URL: http://justindrewbstory.blogg.se/
Postat av: Madde

Meeeeeeeeeeeeeer!

2011-02-28 @ 16:17:20
Postat av: Anonym

MEEEEER lyckligt tkr jaag!!

2011-02-28 @ 18:50:15
Postat av: Malin

meer mer meeeer

2011-02-28 @ 18:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0