IF YOU JUMP , I JUMP - CHAPTER 58

Min mobil plingade till och jag kollade , det var ett sms från dolt nummer weird.
Jag kollade och det stod..

"We pick u up @ 7 , be ready!"
Nu visste jag ju vilka det var ifrån.. Ibland så var dem knäppa men jag älskade dem , dem var
mina bröder och systrar. Jag fortsatte äta och gick sedan upp till hotell rummet. Vad hade dem nu hittat på?
Tänkte jag för mig själv.

Under dagen pluggade jag mest - jag vet chokande tänk att jag pluggade på min egen förelsedag!
Min mamma hade ringt och sagt grattis och att hon önskade att jag varit hemma i Beverly Hills nu.
Att koppla Beverly Hills till hemma kändes fel , jag bodde inte där. Jag Nicole Rebecka Svensson bodde i Atlanta!

När klockan började närma sig halv 6 så började jag fixa mig.
Jag kollade igenom hela garderoben och såg en klänning som jag köpt igår , perfekt! tänkte jag.

(The Dress!)

Sedan så sminkade jag mig och skruvade håret lite satt det
blev lite halv lockigt.

När jag fixat klart mig så var klockan nästan sju , jag hade typ inget att göra när
jag fick ett till sms , det stod att jag skulle komma ut och såklart var det från Justin!

När jag kom ut så stod det en limo där och där inne satt Justin , Amanda , Chaz , Ryan , Alva , Christian och Caitlin.
Jag klev in och då satte mig bredvid Justin.
- Hey shawty! sa Justin till mig och blinkade , herregud jag blev fortfarande knäsvag av det där!
- Hey bieber! svarade jag och kysste honom. Han besvarade min kyss som alltid.

När vi kom fram satte Justin sina händer framför mina ögon.
- Justiin! Jag kommer rammla! utbrast jag panik slaget.
- Nej då. svarade han och började leda mig någonstans. Först gick vi ner för en trappa , några dörrar
och genom många rum.
När han släppte mina ögon så blev dem geeenast till golfbollar!

- OMB!

Dun dun duuuuun! Jaja idag ska jag sitta i en bil såå kände att jag behövde publicera denna!
Blir kanske mer ikväll soo keep watching!

Kommentarer
Postat av: Julia

MEER (L)

2011-02-27 @ 11:23:02
Postat av: Madde

Meeeeeeeeeeeeer! :)

2011-02-27 @ 12:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0