IF YOU JUMP , I JUMP - CHAPTER 53

- Herregud , jag är osminkad! pep jag.
- Jag har sätt dig utan smink tusen gånger , och du är ändå lika vacker. sa han och gick närmare mig.
- Aaaaaaw vad gullig du är , men varför släpade du ner mig hit? frågade jag honom.
- Jo det är såhär att..


Jag är fortfarande kär i dig , jag älskar dig fortfarande.. kanske till och med mer , du är det
bästa som har hänt mig , men jag förlorade dig.. Snälla förlåt mig. sa han och jag såg en tår rinna ner för hans
kind. Jag gick fram mot honom , ganska långasamt och sedan lade jag armarna om honom och kollade
in i hans ledsna bruna ögon , nej Nikki nej , nej , nej gör det inte! tänkte en liten röst inom mig.
Skit it , jag gör det bara! tänkte jag lutade mig fram och kysste honom. Han besvarade kyssen
och fjärilarna i min mage surrade runt av lycka i min mage.
- When i met you girl my heart when't knock knock , now them butterflies in my stomach
won't stop stop. hörde jag Justin mumla.
- Jag älskar dig. viskade jag bara. Hur skulle allt skulle bli nu , det hade
jag ingen aning om allt jag visste var att jag älskade Justin och den där kyssen med Jasmine , jag
hade överreagerat helt klart. Jag tänkte fan inte förlora honom bara för att någon bitch gick runt
och kysste honom.
- Jag älskar dig mer. viskade Justin tillbaka.
- I dina drömmar Biebs. svarade jag.
- Haha , dreams come true , right? frågade han mig och blinkade.
- Yes , jag mötte ju dig eller hur? sa jag.
- Var det din dröm att träffa Justin Bieber? frågade han mig.
- Nej , min dröm var att hitta äkta kärlek , and i found you. sa jag.
- Så du ville inte träffa mig? frågade han.
- Jo såklart jag ville det. svarade jag.
Han slickade sig om läpparna och jag kunde inte låta bli att kyssa honom.
- Får jag sova med dig inatt? frågade jag honom blygt och hela han sken upp.
- Såklart du får shawty. sa han och flätade in sina fingrar i mina.
När han kallade mig shawty så kunde jag inte sluta leé , jag var hans shawty.
och det var så himmla underbart.
Vi tog hissen upp och jag såg att han kollade in min rumpa.
- Ser du något du gillar? frågade jag honom.
- Jag ser massor. svarade han och kysste mig lätt på munnen.
- Du är inte ensam! sa jag och sedan vände jag mig om för att kolla mig själv i hiss spegeln som skämt.
- Hahah , Nikki ditt lilla ego! sa han.
- Haha , jag skämmtar bara. sa jag och kramade om honom , jag kände
hans underbara doft , det luktade Justin mer än så kunde jag inte säga.
Han kysste mig på huvudet och vi gick till hans hotell rum.
Hotell rummet såg ut precis som det hade gjort när jag åkte.
Jag satte mig på sängen och plötsligt ville jag inte sova över huvudtaget.
- Vad vill du göra? frågade jag honom.
- Men haha Nikki. svarade han.
- Men jag vill inte sova , jag vill vara med dig. protesterade jag.
- Och jag kommer vara kvar när du vaknar , sov nu. sa han.
Han lade sig i sängen och jag lade mig bredvid honom.
Jag låg med huvudet på hans bröst och han hade sin arm runt mig.
- Jag älskar dig , förlåt. viskade jag.
- Jag älskar dig mer och det vet du. svarade han och flinade mot mig.
- Tyst med dig , jag älskar dig mest! svarade jag.
- Jag vill inte bråka med dig , särskilt inte om en såhär fånig sak , lika mycket? frågade han mig.
- Okej! Men bara för att jag inte heller vill bråka. sa jag och kysste honom.
Han besvarade kyssen.
Några minuter senare hade jag somnat i hans famn.

Nästa morgon

Jag vaknade av att Justin kysste mig och precis då slogs dörren upp och där stod Chaz , Christian och Ryan.
- Du är skyldig mig 20 dollar! skrek Chaz till Ryan.
- Fan! svarade han. Oh jag började garva.
- Du verkar glad. sa Christian.
- Ehm , jag är alltid glad? svarade jag.
- Bara när du är med Juuuustiin! utbrast Chaz.
- Jaa? svarade jag och kollade på honom och sedan kollade jag in i Justins ögon. Han log mot mig
och jag log tillbaka.
- Jag vet vad jag ska göra! sa Chris och sedan var han borta från rummet.
- Vad speedad han var då. sa jag.
I nästa minut kom Caitlin , Amanda , Alva och Elin in springades medan dem skrek.
Jag höll för öronen och det gjorde killarna också.
- ANDAS! skrek jag till tjejerna.
- Grattiiiiiis! skrek Amanda och hoppade upp på sängen och kramade om mig skit hårt.
- Kan..inte..andas! pep jag.
- Oj. svarade hon och släppte mig.
- Ni är konstiga. sa jag och kollade på dem med en blick som sa "ni-är-fan-konstiga"
- Yeeess , men det är du oxå baby! sa Elin och garvade.
"Hon verkade gladare nu"
Jag såg hur hon och Chris kollade på varann och sen förstod jag , nästan iaf.
- Är du ihop med Chris? frågade jag henne på svenska och hon nickade.
- Asså tjejer ni får inte snacka svenska längre! sa Chaz.
- Men ni kan väll flytande franska? frågade jag dem.
- Juste! sa dem och log sedan pratade Chaz , Ryan och Justin på franska. Men dem
visste såklart inte att min pappa var från frankrike och att det första språket jag lärde mig var franska.
Jag blinkade snabbt mot Alva , Amanda och Elin satt dem inte skulle säga något.
- Eyy inte snällt , nu har ni tre ett hemligt språk och det har ni fyra också! sa Christian och Caitlin nickade instämmande.
- HAHAHAHA! utbrast jag när jag såg Christians trumpna min.
Jag hörde att Justin sa något om "Min tjej är sååå het" haha jag försökte att inte börja garva
men det var svårt , fast jag lyckades endå.

Bara för att en av mina kompisar klagade så blir den här halv färdig haha men ni fick ju mer elr hur?<333

Kommentarer
Postat av: Madde

Tack nu kommer jag sova bra inatt :)

2011-02-21 @ 23:09:59
Postat av: emma

MERR!! :) fett bra!

2011-02-22 @ 11:47:53
Postat av: Julia

Som vanligt skit bra (L)

2011-02-22 @ 16:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0