IF YOU JUMP , I JUMP - CHAPTER 52

Jag sa inte så mycket mer utan kollade mest på Justin och Elin i smyg. Dem verkade gilla varann , det var
väll kul för dem , men inte för mig. Okej jag vet jag är ego , så jävla ego man kan bli
men kom igen , vi gjorde slut igår och han verkar redan hittat en annan?
Jag hade aldrig haft svårt att komma över killar men det var annorlunda med Justin. Fast för honom
var jag väll bara en på miljonen..


(Bara för att dem är sååå söööta !)
Elin's Perspektiv

Åhh , Justin var sååå snygg! Egentligen
så kanske det var fel eftersom det var Nikki's ex? Men
det var inte jag som lämnat henne i Svergie med en massa cp killar , det var hon som lämnat mig.
Justin och jag pratade inte om något speciellt och jag kände Nikki's ledsna blickar på oss två , men dem
hade ju gjort slut så det var ju inte deräkt fel av mig att flirta med honom.
Jag kollade på Nikki ibland och gav henne bitchiga blickar.
Jag vet det var kanske att överdriva men det var ju mitt liv liksom.
Efter ett tag så gick vi thttp://publishme.se/1948555/entries/article/114135484/illbaka mot hotellet och sedan så skiljdes vi åt.

Nikki's Perspektiv/3 timmar senare.

Jag vaknade av att min mobil surrade till (Lättväkt i know)
Jag tog upp den och kollade "Nytt sms från Justin"
jag klickade på öppna och där stod det "Kan du möta mig nere i lobbyn om några minuter? Måste snacka med dig"
Vad var det nu då? Vi hade ju redan pratat , vi var vänner eller jag kunde inte säga "vi" längre det var mer Justin och jag. Jag svarade "Visst kmr med en gång"
Jag drog sömnigt på mig en hoodie och sedan tassade jag ner mot lobbyn.
Där stod Justin i basket shorts , en svart t-shirt och en keps.
- Hur mycket är klockan? frågade jag honom sömnigt och gäspade.
- Typ tre på natten. svarade han.
- Okej. svarade jag väldigt trött.
Sedan kom jag på att jag var osminkad.
- Herregud , jag är osminkad! pep jag.
- Jag har sätt dig utan smink tusen gånger , och du är ändå lika vacker. sa han och gick närmare mig.
- Aaaaaaw vad gullig du är , men varför släpade du ner mig hit? frågade jag honom.
- Jo det är såhär att..

Slut på novellen hoppas ni gillade den blablabla.. Nej haha just joking nästa del kmr säkert ut
snart och jag har INGA planer på att avsluta den här på ett bra tag :)<3

Kommentarer
Postat av: Madde

Hate you, skoja bara, men du skriver så bra och man vill inte att det ska sluta :(

Ett ord: More!

2011-02-21 @ 09:37:38
Postat av: Madde

vadå, ahhh?! :O hoppas du har skrivit tills jag har kommit hem från träningen och praon :)

2011-02-21 @ 10:40:45
Postat av: Amandaa

Meer<3

Du skrier ju as bra!<3

2011-02-21 @ 16:39:08
URL: http://bieberfevernoveller.blogg.se/
Postat av: Julia

Skit bra som vanligt (L)



Skulle vara kul om du kunde göra en grupp på facebook tp och skriva när du skriver ett episode (bara en idè ) (L)

2011-02-21 @ 20:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0