IF YOU JUMP , I JUMP - CHAPTER 51

- Vad ska vi göra? sa plötsligt Amanda.
- Jag vet vi.. sa Ryan.
- Vi vad? frågade jag honom.


(Gammalt foto på Justin och Nikki)
- Vi kör sanning och konka! sa han.
- Okej. svarade typ alla.
Justin och Chaz gick iväg och hämtade en flaska.
- Vem börjar snurra? frågade Christian.
- Jag för jag är bäst! utbrast jag.
- Pfft , nej jag är? sa Caitlin.
- Haha , wrong girls , JAG ÄR! sa Chaz.
- In your dreams. svarade jag bara.
- Jag drömmer. svarade han och jag lipade.
Det slutade med att jag fick snurra flaskan och den kom på Alva , hon kommer hata mig efter det här.
- sanning eller konka? frågade jag henne.
- Konka. svarade hon korkade som hon var.
- Du ska..HÅNGLA MED RYAN! utbrast jag och alla utom dem två började as garva.
Alva gav mig en ond blick och sen så gjorde hon det.
- Ni borde bli ihop igen! sa jag.
- Jaaa! ni var fett söta tsm ju! sa Amanda.
- Instämmer. sa Caitlin.
- Lägg ner. sa Alva.
- Snälla nån alla vet att du gillar Ryan. sa jag och himmlade med ögonen medans hon rodnande.
- Bevis! utbrast jag och pekade på hennes tomat röda ansikte medans alla utom Ryan och Alva garvade.
Inget hände på ett tag och då sa Caitlin:
- Ryan idiot det är nu du ska kyssa henne! hon såg på honom med en "du-är-hopplös" blick.
- Suck Ryan. sa jag.
Dem kysstes inte och vi fortsatte med sanning eller konsekvens grejen.
Christian snurrade och den kom på mig.
- Sanning eller konka? frågade han mig.
- Konka. svarade jag.
- Då måste du ta av dig ditt linne. sa han och jag tog av mig det , jag menar jag hade ju bh under.
- Sexigt. sa Caitlin.
- Yes i know. svarade jag och blinkade mot henne på skoj.
- Raaaaawr. svarade hon bara och vi började as garva.
- Ni är skumma. sa Chaz lite halv äcklat.
- Hahahahahah , Chaz vi driver! tjöt jag medans jag vek mig av garv.
- Chaz din efterblivna unge. sa Caitlin.
- Jag vet någon som är kär i den efteblivna ungen. sa jag och blinkade mot Caitlin.
- Jag meed! sa Caitlin.
- Hahaha , ni två är inte ensama! Jag veet! sa Alva och alla vi kollade på Amanda.
- Ha-ha-ha vad roliga ni är då. sa hon ironsikt.
- Vi säger bara sanningen. sa jag med oskyldiga ögon.
- Jag vet någon som är kär i Biebs! utbrast Amanda.
- Det var inte jag som kallade mig Amanda Bieber i typ två år? sa jag och as garvade.
- Nää du kallade dig Nicole Bieber! sa hon.
- Nej? Gjorde jag inte.. Jag hade ju pojkvänn. Suck Mandah. svarade jag.
- Just det , Eriiiiiic! sa Alva.
- Euuuuuuw påminn mig inte. sa jag äcklat.
- Hahaha , vill du inte vara fjortis längre? frågade Alva och låtsades vara förvånad.
- Men Nejw jah e intew fjortiwwzz! sa jag med min fjortis röst och puffade upp håret som fjortisar gjorde.
- Verkligen inte. sa Chaz.
- Ni fattar aldrig när man driver! sa jag och suckade.
Vi fortsatte och jag snurrade på flaskan. Den hamnade på Elin.
- sanning eller konka? frågade jag henne.
- Sanning. svarade hon.
- Är du oskuld? frågade jag henne.
- Yes. svarade hon.
Vi körde ett tag och det slutade med att jag behövde kyssa Justin.
Han lutade sig fram mot mig och slickade sig om läpparna , sedan kysstes vi. Det
kändes underbart , jag saknade den känslan , det gjorde jag verkligen.
Jag försökte se så normal ut som vanligt men egentligen ville jag bara skrika.
Justin log lite mot mig och jag log bara lite lite lite tillbaka.
När vi hade kört sanning eller konka i typ hundra år så gick vi till en resturang och åt.
Jag och Amanda lyssnade på musik och plötsligt började det spelas with you men det var
inte Chris brwon som sjöng , det var Justin , jag hade laddat ner det från youtube. Det var sååå
sött klippet var från 2008 så det var när han var antingen 13 eller 14.
Jag och Amanda log som två fån , som vi alltid gjorde när vi lyssnade på hans musik.
- Vad lyssnar ni på? frågade Justin oss.
- Gissa. svarade jag bara och log mot honom.
- Men hur ska jag veta? frågade han.
- Här. sa jag och gav honom min hörlur.
- Men haha! sa han.
- Vadå? frågade jag honom.
- Ni ser ut som ufo:n. svarade han bara.
- Två ufo:n med bieber fever? Najjs! utbrast jag.
- Hahahahah! utbrast Amanda.
- Vadå? frågade jag henne.
- Du är jätte roolig när du får dina bieber fever kickar! sa hon.
- Hahah yes. Kommer du ihåg när vi ringde det där nummret 1000 gånger och fick lack för att det inte funkade? frågade jag henne.
- Vad snackar ni om? frågade Chaz oss.
- Vi ringer det! utbrast jag och tog upp min mobil.
Jag sog in nummret och sedan hörde man Justin säga något.
Sedan började tanten snacka.
- Varför är det en flygvärdinna som snackar? frågade jag Justin.
- Hahah , ingen aning. svarade han.
- Weird. sa jag.
- Vänta , ni har den riktiga Justin Bieber bredvid er och ni ringer hans fan nummer? frågade Ryan oss.
- Heh. Yes! svarade jag.
Justin , Christian , Caitlin , Ryan och chaz suckade men Alva och ELin kollade bara på oss med "ni-är-konstiga" blickar.
Jag hade fortfarande på min iPod så jag gick in på youtube. och sökte på "Justin Bieber - favorite girl piano version live @ MTV" jag tryckte på videon och jag och alla började leé igen. Justin kollade på skärmen och sedan började han
sjunga lågt på "favorite girl"
Innan jag träffat Justin så hade det varit min dröm att han skulle sjunga favorite girl för mig , men
det var bara en dröm , det skulle inte hända.. allt var förstört redan och nu var vi bara vänner. Jag slutade
leé när jag tänkte det.
Jag sa inte så mycket mer utan kollade mest på Justin och Elin i smyg. Dem verkade gilla varann , det var
väll kul för dem , men inte för mig. Okej jag vet jag är ego , så jävla ego man kan bli
men kom igen , vi gjorde slut igår och han verkar redan hittat en annan?
Jag hade aldrig haft svårt att komma över killar men det var annorlunda med Justin. Fast för honom
var jag väll bara en på miljonen..

Stackars Nikki! Kommentera så kanske hon blir glad!? <3
Och förlåt för tråååååååååkig heh.<33

Kommentarer
Postat av: Madde

:(

Noo, not Elin and Justin. it's Nikki and Justin.

But i hope everything goes back to normal, when it was justin and nikki.

haha jah vet min engelska är rolig, hehe

2011-02-20 @ 22:06:56
Postat av: Anonym

meer,

Det kan tp hända att Justin åker på turne och så börjar Nikki träffa Aron och så blir dom tillsamman och så ser justin bilder på nikki och aron och så bryter han i hopp på en konsert och blir deprimerad och vägrar prata,Ingen i hans Team vet inte varför han inte pratar,Usher försöker få Justin att prata men han lyckas inte,Alla i hans Team börjar bli oroliga eftersom han vägrara prata eller säga vad det är som har hänt.<3

2011-02-21 @ 06:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0