IF YOU JUMP , I JUMP - CHAPTER 50

- Suck Nikki. sa Christian och skakade på huvudet mednas jag lipade åt honom.
- Bla bla. svarade jag.
Justin sa inte så mycket , han verkade ha fastnat i sina tankar.
Undra vad han tänkte på?


(Förlåt för random bild , hitta inget annat :o)
Justin's Perspektiv
Varför skulle Nikkki vara så söt?
Varför , varför , varför?
Jag önskade att hon var min igen. Jag älskade henne , det tänkte jag
inte förneka , men varför skulle det vara så svårt?
Jag kände Elins blickar på mig men jag brydde mig inte , visst jag flirtade
lite med henne igår men det var bara för att göra Nikki svartsjuk , jag vet att
det är fel men vad gör man inte för kärleken?
Just nu så var allt kasst , jag åt knappt och ville inte göra något över huvudtaget.
Men jag måste hålla masken , jag kollade mot Nikki och hon skrattadxe och hon log.
Det var som om heeela världen stannade upp när jag såg på henne.
- Ska vi gå då? sa Amanda plötsligt.
- Visst. svarade typ alla.
Jag gick upp till mitt hotell rum och bytte om till badshorts och en v-ringad vit t-shirt.

Nikki's Perspektiv

Vi tjejer gick upp till vårat hotell rum men innan det drog Alva mig till sidan.
- Har du och Elin bråkat? frågade hon mig.
- Nej , hon ger mig bara bitchiga blickar , det är fett skummt.
- Mm.. svarade hon bara och vi gick in.
Jag satte på mig vattnefast maskara och min rosa bikini som passade perfekt nu när
jag hade blivit så brun av hawaii.

(Nikki's Bikini)
med ett par shorts över och ett vitt lufftigt linne.
Vi gick ner och mötte killarna i lobbyn , sedan bar det av mot the beach!
Vi tjejer hade någon cp konvesation om vem som var snyggast - Chris Brown eller Zac Efron.
- Men guuud Chris Brown är såååå mycket snyggare än Zac Efron. sa jag.
- Nej tvärt om! sa Alva.
- Har du slagit i huvudet eller? frågade Amanda medans hon kollade på Alva.
- Asså men suck , Chris Brown är såå not hott! sa Elin.
- Ahmen gud , jag tycker Justin Bieber är såå mycket snyggare än båda två! utbrast Justin och gjorde något tjejigt med handen.
- Men haha. svarade jag.
- Det är ju sant? sa Justin och hans mun såg ut som ett o.
- Haha vi säger så. svarade jag och han såg trumpen ut.
- Nej meh , Christian Beadles är fett mycket snyggare! sa Christian lika tjejigt som Justin.
- Men asså ge er. sa Caitlin.
- Men heeeeelt seriöst nu.. sa jag men avbröts av Ryan.
- Kan du vara seriös. frågade han och såg fake förvånad.
- Ja? svarade jag och tittade konstigt på honom.
När vi komn fram till stranden så var det ganska mycket folk , och Justin fick skriva minst 3000 autografer och ta lika
många bilder. Men sedan var det några snygga killar som spelade volleyboll.
Dem såg oss och plötsligt skrek en av dem.
- Eyy tjejer är ni med? han var blond och snyggt solbränd , inte för mörk och inte för ljus.
Vi nickade och sprang mot planen. Jag fick vara i den snygga killens lag och jag var hyfast bra , jag
tränade ju inte volleyboll men jag kunde ju grunderna.
Jag slängde iväg några blickar mot Justin and the boys men dem var upptagna med att flirta med några beliebers.
När vi spelat klart så frågade den snygga killen om mitt nummer och jag skrev in det med namnet "Hottie♥"
Han kollade på "N" men hittade inte mitt nummer.
- Kolla bland "H". sa jag bara. Jag fick även hans nummer.
Tydligen så hette den snygga killen Aaron , han var ju söt men Justin var såå mycket sötare!
Vi badade en stund med Justin och dem och hade kul , typ alla as garvade 24/7.
Efter ett tag så gick vi hem och alla gick till Justins rum eftersom det var störst.
- Vad ska vi göra? sa plötsligt Amanda.
- Jag vet vi.. sa Ryan.
- Vi vad? frågade jag honom.

Varsågoda och tack för alla kommentarer ni är bäääst :)<3

Kommentarer
Postat av: mirja och sanna

mer mer snälla :)

2011-02-20 @ 14:46:00
URL: http://biieberstory.blogg.se/
Postat av: Madde

Nu är det vänta...

Du är värd berömmelse, du skriver som guld. Jag fastnar aldrig på böcker som jag läser, men du är den första, du ska vara stolt!

Kramar! :)

2011-02-20 @ 14:46:52
Postat av: mirja och sanna

vi lägger också till dej nu ps jag (sanna) älskar novellen =)

2011-02-20 @ 14:52:16
URL: http://biieberstory.blogg.se/
Postat av: Julia

Nu får du sluta att vara så bra jag blir ju beroende av din novell skit bra



Jag kollar säker om du har laggt ut 5 gånger i minuten



Läs gärna också min blogg mycket drama i den eller det kommer att bli (L) www.justindrewbstory.blogg.se

2011-02-20 @ 15:40:04
URL: http://justindrewbstory.blogg.se/
Postat av: Amandaa(:

ÄLSKAR NOVELLEN!



MER MER MER



SNÄLLA MER SNART!<3

2011-02-20 @ 18:11:40
URL: http://bieberfevernoveller.blogg.se/
Postat av: carolinejohnsson'

vart finns den dära rosa bikinin?

ASsnygg !

fin blogg btw.

2012-05-01 @ 12:24:14
URL: http://birgittacarolinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0