IF YOU JUMP , I JUMP - CHAPTER 44

Vi satte på en film och det blev dear John , jag grät igenom exakt hela filmen.
- Babey? sa Justin plötsligt.
- Vad är det loverboy? frågade jag honom.
- Jag ska på interljuv imorrn och..

- Dem som interljuvar mig vill ha med dig.. Snälla följ med! sa han och gjorde sitt puppy-face.
- Visst bieberboy. sa jag och kysste honom.
- Men ska vi gå och äta? frågade han mig.
- Visst.. svarade jag och vi gick ner till matsalen. Det kom en massa fans som vanligt
och frågade om typ tusen autografer.. Jobbigt.
Vi åt upp och sedan gick vi ut på en kvällspromenad , vi blev förföljda av paparazzis , suck.
- Justin vart ska vi? frågade jag Justin eftersom han hade släpat ut mig.
- Stranden. svarade han och log mot mig , jag kunde aldrig få nog av hans leénde det smittade av sig så jävla lätt.
Jag var alltid glad när jag var med Justin , och jag älskade när han log mot mig , det fick mina fjärilar i magen att
bli helt vilda.
Justin tog min hand och flätade in den i hans , jag kollade upp på honom och log.
Vi gick till stranden och satte oss på sanden. Jag skrev en massa saker i sanden.
- Jag älskar dig. sa Justin plötsligt.
- Älslkar dig också. sa jag och kollade upp mot honom , han var sååå snygg , det går knappt
att beskriva med ord , hans hår blåste lite lite och han log mot mig med hans ur sexiga bieber smile.
Vi satt där men tillslut så tröttnade jag.
- Det här börjar bli tråkigt , ska vi gå? frågade jag honom.
- Visst , kom. sa han och tog min hand och hjälpte mig upp.
Det var inte lika många paparazzis nu som förut men det var alltid några , seriöst hur orkade dem?
När vi kom tillbaka till hotellet så var klockan 21.37.
- Jag går och tar en dusch! sa jag till Justin och hoppade in i duschen (inte bokstavligen men det fattade ni väll?)
Att känna det varma vattent mot min hud var otroligt skönt.
När jag var färdig i duschen så tog jag en handduk och satte på mig den. Justin låg på sängen och värkade ha somnat , han var sååå söt när han sov.
Jag var uttråkad och såg en grön tusch penna ligga inte så långt ifrån sängen , jag ritade två små streck på
hans kind. Jag började fnissa och fick hålla för munnen , det var ju inge kul om han vaknade..

Han var såååå gullig , jag trodde seriöst att jag skulle dö.
Jag satte på mig en tight svart tröja och ett par shorts där det stod "biebers girl"
Jag lade mig bredvid honom och somnade efter ett tag.

Nästa Dag

Jag vaknade av att Justin kysste mig , jag slog upp ögonen
och där var hans perfekta ansikte.
- Nikki varför har jag två gröna streck på kinden? frågade han mig.
- Ehh , jag vet inte.. sa jag och kollade bort.
- Du suger på att ljuga. svarade han och började kittla mig.
- AHAHAHAH JUSTIN SLUTA! tjöt jag medans garv attackerna.
- Hahah , nej du! sa han. Jag förökte komma loss men han var mycket starkare än mig.
Tillslut så lyckades jag få ut mina händer ur hans grepp och började kittla honom.
Det slutade med att han tog tag i mina händer och kysste mig.
- När börjar den där inturjuv grejen? frågade jag honom.
- Runt 13.00. svarade han.
- Okej. sa jag och tog upp min mobil , det kändes som om jag inte rört den på hundra år.
Klockan var bara 09.00 så vi hade typ 4 timmar på oss.
Jag hade 13 olästa meddelanden. Det mesta var bara skit sen så såg jag ett från Amanda.
- OMGAAAASH! Mandah är i ATL! skrek jag och hoppade upp ur sängen och sedan upp och ner.
- Okej , varför gör du alltid sådär? frågade Justin och kollade på mig som om jag var sinnesjuk.
- För att det är kul! Men endå.. My baby är i atlanta! jag nästan skrek det sista och Justin suckade.
Jag tog upp mobilen och "fokuserade" mig. Jag skrev ett sms till Chaz.

"Din älskling är tbx i ATL! :D<3" Skrev jag och skickade det sen.

"Och min älskling är? :))<3" Svarade han , typisk Chaz.

"Amanda?" skickade jag. Han svarade inte och jag blev sur.

- Vem mezzar du med? frågade Justin mig.
- Chaz.. Jag måste ju säga att han älskling är tillbaka i ATL! sa jag och log.
Justin skrockade , gick upp ur sängen och kysste mig.
Såklart så besvarade jag kyssen.
Justin gick och duschade medans jag klädde på mig. Jag satte på mig
en ganska kort söt klänning.

(Nikki's Outfite)
Jag satte mig på vårann säng och plötsligt kom Justin ut med bara ett par jeans.
OMB vad hans mage var hott. Jag gick mot honom och kysste honom lätt. Han lade sina händer på
mina kinder och besvarade kyssen. Vi abröts av att en städerska kom in.
- Oj förlåt , men jag ska städa. sa hon medans jag och Justin gick ut.
Vi gick ner till matsalen och tog fruckost.
Jag kollade på klockan och den var 11.30.
- Ska vi åka till interljuven? frågade Justin mig när vi hade ätigt.
- Visst. svarade jag.
Vi tog Justin Range Rover dit och det stod en massa fans och skrek , det var seriöst läskigt.

Justin's Perspektiv

När vi gick ut ur bilen så såg jag att Nikki blev lite rädd. Jag höll om henne
och log mot henne. Hon log tillbaka och vi gick in hand i hand , fast jag fick skriva lite autografer först.
Några skrek att dem hatade Nikki men hon verkade inte bry sig.
- Your my favorite girl. viskade jag i hennes öra.
- I love you. viskade hon tillbaka. Hur fan hade jag klarat mig så länge utan henne?
Nikki och jag gick in och sedan så var interljuven igång.
Dem frågade en massa om hur vi möttes om hur länge vi varit ihop blablabla.
Dem frågade varför jag varit "oaktiv" under några månader förut men jag valde att inte svara.
Interljuven var ganska lång och jag fick även sjunga en låt..
Jag sjöng 'Never let you go' bara för att jag sjöng den för Nikki när vi var i Spanien.
Hon log och hennes ögon var blanka , jag kollade på henne genom heeela låten.

Vet nt vad ni tkr men jag tkr den här episoden blev ganska lång , enjoy! :)<3

Kommentarer
Postat av: Ida :)

Du är duktig :)

Haha, fattar inte ens varför jag läser jag ogillar Justin starkt. Visst han är ganska bra på att sjunga, men han är liksom en i mängden. Och han behöver verkligen klippa sig XD

Är den inte Vanessas outfit? :D



Haha, hoppas att du inte hatar mig nu :D

Kram Ida<3

2011-02-18 @ 22:30:25
URL: http://sweetspeak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0