IF YOU JUMP , I JUMP - CHAPTER 42

Jag kollade upp på hans bruna vackra ögon och kysste honom.
- Jag älskar dig. viskade jag.
- Jag vet. svarade han och log malligt.
- Fett stolt du måste va! sa jag ironiskt.
- Jag har världens bästa tjej? Såklart jag är stolt. sa han och kysste mig.
- Naaaaaaw! sa jag och log mot honom.
Vi kollade på den dåliga filmen och han höll om mig.
Hans mobil ringde och han gick ut ur rummet med ett leénde på läpparna och kom tillbaka utan..


(Bild på Nikki)
- Vem var det? frågade jag honom.
- Det var scooter.. svarade han nedstämt.
- Vad ville han då? frågade jag honom.
- Jag ska på tour igen.. sa han.
- Hur länge ska du vara borta? frågade jag honom och blev genast orolig.
- Ungefär fem månader. svarade han.
- Va? utbrast jag och han nickade.
- M-m-men.. sa jag och darrade på rösten , sedan började jag gråta.
- Gumman gråt inte. sa han och torkade mina tårar.
- Jag vill inte att du ska lämna mig igen! sa jag och grät.
- Älskling , jag kommer inte lämna dig , vi kan prata i telfon , skicka brev , sms:a och skypa varje dag. sa han och kramade om mig.
- Men , jag har inte sett dig på typ 100 år och nu ska du iväg igen! sa jag mendans jag grät.
- Men älskling då.. sa han.
- Vart ska du förrestern? frågade jag honom.
- Hawaii. svarade han.
- Ska du vara i Hawaii i fem månader? frågade jag honom och han nickade.
- Jag glömde säga en sak förresten.. sa han och log lite lurigt.
- Vadå? frågade jag medans jag torkade tårarna.

Och... nu tänker jag inte skriva mer förens ni kommenterar , ond jag är :)

Kommentarer
Postat av: belieber

asss bra(y) jag går in på den här bloggen tyyp..varje dag (:

2011-02-12 @ 13:35:48
Postat av: ELMA B.

sv; Tack fina du! Även fast du inte kommenterar varje inlägg så vet jag att du är DU när du kommenterar, tack för du läser!



xx

2011-02-12 @ 14:26:59
URL: http://jdbnovells.blogg.se/
Postat av: Hannah

meeeeeeeer

2011-02-12 @ 21:58:26
Postat av: Elizzz

Hon får säkert följa med:D

Mer!;D

2011-02-13 @ 00:27:10
URL: http://elizzzofc.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Hejsan Jag undrar om du skulle vilja sammarbeta med våran justin bieber novell http://jjustindbieberstories.blogg.se/

det skulle vara jätte roligt och jag tror båda skulle vinna på det M.V.H Lovisa på jjustindbieberstories :]<3

2011-02-13 @ 11:10:26
URL: http://jjustindbieberstories.blogg.se/
Postat av: mirja och sanna

hej kommentera gärna vår justin bieber novell vi har inte kommit långt en men det skulle vara kul om du kunde följa den och kanske slänga in någon kommentar kram mirja och sanna

2011-02-13 @ 12:58:22
URL: http://biieberstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0