IF YOU JUMP , I JUMP - CHAPTER 41

Amanda: Men vad gör du? frågade hon mig.
Justin , Chaz och Ryan: Hon är med oss!
Amanda: Okej.. men asså jag måste prata med dig om en sak Nikki. sa hon på svenska.
Nikki: Vad är det gumman? frågade jag henne på Svenska.
Amanda: Jag tror jag är.. sa hon och svalde.



Nikki:
Är? frågade jag henne.
Amanda: Hahah! Jag skämmtar bara med dig! Filåååååt men jag hade tråkigt. sa hon medans hon garvade.
Nikki: Men asså , fatta panik jag fick du är 14 år liksom! sa jag.
Amanda: Jag fyller 15 om typ två dagar.. sa hon malligt.
Nikki: Jag vet , fiilåååt men jag kommer inte kunna vara där då , men du får fan åka till Kanada! sa jag.
Amanda: Eh , asså jag ska typ vara med Eric då. sa hon ursäktande.
Nikki: Okej , men du vet hur han är.. sa jag.
Amanda: Jepp helt underbar! sa hon glatt och jag suckade.
- Nikki vad fan säger ni? frågade Ryan mig.
- Lär dig svenska! sa jag och lipade.
- Det ska jag göra! utbrast Justin.
- Då är vi två! sa Ryan.
- Tre. sa Chaz.
- Fyra , ni ska inte få ha något hemligt språk som jag inte förstår! sa Caitlin.
Amanda: Aja måste gå , miss you.
Nikki: Miss you 2! sa jag och hon lade på.
- Vad var det där om? frågade Ryan mig.
- Inget..  svarade jag.
- Det verkade inte som inget. sa Chaz och kollade på mig med höjda ögonbryn.
- Okej.. Mandah är gravid.. sa jag och låtsades vara helt seriös.
Dem började gapa och deras ansikten stelnade.
- V-v-va? stamande Chaz fram.
- Hahahah omg hahah ni haha måååste haha se era hahah miner haha! tjöt jag mellan skratt attackerna.
- Varför garvar du? frågade Ryan mig.
- För att jag inte är seriös , såklart hon inte är gravid , hon är inte ens 15 år gammal.. suck vad tror ni om oss? frågade jag dem.
Chaz och Ryan kollade på varann och sa sedan.
- Det vill du inte veta..
- Thxx guys , glad att ni har så höga förväntningar om mig.. sa jag ironiskt.
- Varågod! svarade dem seriöst.
- Eyy , killar hon är faktiskt min tjej! sa Justin och jag log.
- Naaaw! Gullig du är babey! sa jag och kysste honom.
- Allt för dig shawty. sa han medans han kollade mig i ögonen.
- Naaaw , men kom igen vi gör nått! sa jag.
- Orka dig. sa Ryan.
- Tack Ryan. sa jag ironiskt.
- Varsågod! svarade han.
- Men åh! Nu ringer jag Elin! sa jag.
- Och det är? frågade Chaz och Ryan.
- En av mina bästisar. svarade jag.
- Hur många har du egentligen? frågade dem mig.
- tre , och ni har varit tsm med två av dem.. sa jag.
Nu blev dem äntligen tysta.
Chaz kollade på mig med en "jag-saknar-henne-verkligen" blick.
- Naaaw! utbrast jag.
- Vad är det nu då? frågade Ryan mig och suckade.
- Chaz saknar Amanda! nästan skrek jag.
- Naaw! utbrast Caitlin.
Jag tog upp min mobil och slog Amandas nummer.
Nikki: Chaz saknar dig , och ni är mycket sötare än du och Eric! sa jag.
Amanda: Jag saknar inte honom.. svarade hon men jag hörde att hon ljög.
Nikki: Försök inte ljuga för mig , jag känner dig bättre än så!
Amanda: Okej , jag saknar honom väll men vad ska jag göra tycker du?
Nikki: Förlåta honom kanske?
Amanda: Han har inte gjort nått så jag kan inte förlåta honom för nått.. sa hon och man hörde att hon var ledsen.
Nikki: Fuck , du börjar bli som mig! utbrast jag.
Amanda: Jag vet.. men du tog dig ur sktien med Eric , hur ska jag lyckas? frågade hon mig.
Nikki: Du behöver Chaz.. så är det bara. sa jag.
Amanda: Men hatar han inte typ mig nu? frågade hon mig lite ledsamt.
Nikki: Han hatar dig inte , han saaaknar dig fakistkt. sa jag glatt.
Amanda: Well , du vet redan att jag saknar honom.
Jag sattd på högtalare och gjorde ett "håll-tyst" tecken åt killarna och dem nickade.
Nikki: Va? Jag hörde det inte.. kan du säga det igen? frågade jag henne , av någon jävla anliedning snackade vi på engelska.
Amanda: Jag saknar honom.. sa hon och Chaz började flina som en fåne.
Nikki: Lova att du inte blir sur? frågade jag henne.
Amanda: Vad har du nu gjort? frågade hon mig misstänksamt.
Nikki: Jag har typ på högtalare , Chaz hörde vad du sa! sa jag och började garva.
Amanda:...
Nikki: Men det är lungt han saknar idg med! sa jag och Chaz gav mig mördarblicken medans Justin och Ryan garvade.
Plötsligt la Amanda på.
- Dumma unge! sa jag högt
- Vad är det nu då? frågade Ryan mig.
- Hon la på! gnällde jag.
- Du kan ringa henne igen? frågade Chaz.
- Bara för att du vill prata med henne! sa jag och började garva.
- Ibland är du konstig.. sa Ryan.
- Jag är inte normal , men vem har sagt att jag vill det? frågade jag dem och log.
- Gammal.. sa Ryan.
- Använd.. sa Chaz.
- Jajaj , jag ska börja med en ny sak.. Mandah och Chaz sitter i ett träd , hur går den sen? frågade jag killarna.
- Fail.. sa dem samtidigt.
- Jag kan värre ramsor.. sa jag.
- Men suck.. sa Chaz.
- Fast jag kommer inte ihåg dem bara en , men den är inte kul att göra om my girls inte är här.. sa jag trumpet.
- Jag är här? sa Caitlin.
- Yees , men man måste ha Amanda och Alva bara för att jävlas. sa jag och log.
- Men suck på dig. sa Chaz.
- Men seriööööst vi går och gör något! gnällde jag.
- Nu blir du sådär jobbig igen.. sa Ryan.
- Justin snälla? sa jag och kollade på honom med mina puppy-eyes.
- Sorry shawty men det där funkar inte på mig. sa han och garvade lite.
- Dumma dig! sa jag.
- Pfft , jag är inte dum.. sa han och bar upp mig.
- Satt jag inte ska spinga iväg eller hur? frågade jag honom med höjda ögonbryn.
- Yees. svarade han och log.
Jag satte armarna runt hans hals och kysste honom.
- Ni är tråkiga.. sa jag trumpet.
- Men du älskar oss endå! sa Ryan.
- Hmm.. det kan jag inte påstå.. sa jag.
- Dissare! sa Caitlin.
- Haha , fett lätt lurade ni är , ofc i love you. sa jag och log.
- Jaja.. sa dem och Justin bärde mig fortfarande.
- Du tänker inte släppa ner mig eller hur? frågade jag honom och han skakade på huvudet med ett leénde.
- Men sneel hest? Jag känner mig som en bebis.. sa jag.
- För att du är en? sa Chaz och han och Ryan började garva.
- Jag är faktiskt tre , snart fyra! sa jag och garvade åt mig själv.
- Vad är det som är så kul nu då? frågade Ryan mig.
- Ingen aning.. svarade jag.
- Du är konstig.. sa Chaz.
- Ingen nyhet.. svarade jag.
Dem andra gick "hem" till sig och jag och Justin gick "hem" till honom.
- Vad ska vi göra? frågade jag honom.
- Du tänker verkligen inte ge dig? sa han.
- Nope. sa jag medans jag skakade på huvudet och log.
- Ska vi kolla på film? frågade han mig.
- Visst vilken? frågade jag honom.
Han satte på SAW 2

- Varför väljer du alltid sånna här filmer? frågade jag Justin medans han satte på filmen.
- Kul.. svarade han mig medans han ryckte på axlarna.
Han satte på filmen och jag blev skit rädd , jag gillade verkligen inte splatter filmer.
Justin höll om mig och jag blundade nästan hela filmen.
Jag öppnade ögonen några få gånger men dem var inte öppna så länge.
- Justin det här är fan värre än den där äckliga ormen på din celebrity playlist..! sa jag.
- Hahah , har du sett den? frågade han mig.
- Hundrar miljoner gånger , ormen är fan läskig! sa jag.
- Haha! sa han och kollade ner på mig.
Jag kollade upp på hans bruna vackra ögon och kysste honom.
- Jag älskar dig. viskade jag.
- Jag vet. svarade han och log malligt.
- Fett stolt du måste va! sa jag ironiskt.
- Jag har världens bästa tjej? Såklart jag är stolt. sa han och kysste mig.
- Naaaaaaw! sa jag och log mot honom.
Vi kollade på den dåliga filmen och han höll om mig.
Hans mobil ringde och han gick ut ur rummet med ett leénde på läpparna och kom tillbaka utan..

Vad har hänt nudå? :o Kommentera cuties :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0