IF YOU JUMP , I JUMP - CHAPTER 40

- Hej Justin , jag har en överaskning åt dig , kom till baren vid stranden klockan 21.30 och sätt på dig nått fint! sa hon och sen var hon borta..
Jag vette fan vad hon hade hittat på men jag tog en dusch och fixade mig , när jag var klar så var klockan 21.00
och jag började gå mot den lilla baren som fanns vid stranden , en massa tjejer skrek när jag gick förbi och det
tog lite längre tid men när jag var där så såg jag..



(Justin och Nikki)
Nicole , Cait hade sätt mig men endå så gick jag , jag ville inte se henne efter vad hon hade gjort.
Cait sprang efter mig och sa
- Justin du kan inte bara gå! nästan skrek hon.
Nicole's Perspektiv
Jag satt vid baren och när Justin kom så kollade han på mig i någon sekund och vände sedan på klacken , jag var bortglömmd , jag var historia. Tänkte jag medans Caitlin sprang efter honom.
Jag satt där och kämpade för att tårarna inte skulle börja rinna men det slutade med att jag gick in på
toan och grät. Jag torkade tårarna och gick ut igen , Caitlin och Justin pratade , dem verkade sura på varann.
Jag funderade på om jag skulle gå dit eller inte , Caitlin såg mig och vinkade till sig mig med handen.
- Har du kysst Ryan? frågade hon mig med höjdaögonbryn.
- Nej , varför skulle jag? frågade jag henne.
- Men , Jasmine sa och bilden? frågade Justin mig.
- Vänta , vänta , va? frågade jag honom och han visade bilden.
- Justin är du blind? Bilden är ju fett fake! sa jag och började garva.
- Nej? frågade han mig.
- Joo , det där är jätte lätt att göra , man har bara klippt ut dig och ersatt det med en bild på Ryan. sa jag.
- Därför kände jag igen bilden.. sa Justin.
- Att du ens trodde att jag skulle kyssa honom! sa jag surt.
- Ni två är sååååååhäääääär jobbiga! utbrast Caitlin.
- Öhm , va? frågade jag henne.
- Alla , exakt alla  vet att ni älskar varann , man ser det på er nu , Nikki du grät när
Chaz sa att han inte skulle komma tillbaka , och du , du lämnar alla och allt bara för att du tror något , alla trodde du var död , hela min twitter är bombad av dina fans som undrar vart du har tagit vägen , och Nikkis blogg har typ 15.000 kommentarer som undrar vart du är , seriöst du fattar väll att du inte bara kan försvinna sådär? frågade Caitlin oss och hon lät arg.
- Har du gråtigt? frågade Justin plötsligt mig med hans mjuka röst.
- Varje dag.. svarade jag.
- Det är sant hon bröt till och med ihop i skolan! hörde jag Chaz säga så jag vände mig om.
- Chaz , vad gör du här? frågade jag honom.
- Ännu en liten överraskning! sa Caitlin.
Justin kramade om mig och jag grät i hans famn.
- Snälla Nikki förlåt mig. mumlade han.
- Justin , jag kan inte leva utan dig , såklart jag förlåter dig , om du förlåter mig. sa jag.
- Du har inte gjort nått , men jag kan förlåta dig endå , bara du blir glad! sa han och jag log , det var
såååå gulligt! Jag kysste honom och han besvarade kyssen.
- Jag har saknat dina läppar! mumlade jag.
- Jag har saknat hela dig älskling! sa han och kysste mig igen.
- Okej , vi fattar ni är kära blablabla.. men orka att ni hånglar på en bar , det finns folk med kameror här! sa Caitlin.
- Jaja , skit it! sa Justin.
- Caitlin , det var du som fick lack över att vi typ alltid "bråkar" och nu får du lack för att vi är glada? bästem dig nån gång! sa jag och alla utom Caitlin garvade.
- Heyy , missed me? hörde jag en röst säga och där var Ryan.
- Nää , det var bara skönt att slippa dig. sa jag ironiskt.
- Hahah! Oj vad rolig den lilla blondinen är då! sa Ryan ironiskt.
- Age is just a number baby. sa jag och blinkade.
- Ägd Ryan! sa Caitlin och vi garvade.
- Kom vi dansar! sa jag och drog upp Justin.
Vi hade skit kul och plötsligt sa dem
- Sista låten för idag! och sedan spelade dem Miley Cyrus - Stay.
Jag lade mina händer på Justins axlar och han lade sina händer på min rumpa.
- Jag älskar dig shawty. sa han.
- Som jag älskar dig! sa jag och lutade huvudet mot han bröskorg.
Det kändes som om jag var i himmlen det var så underbart , när låten var slut så gick alla ut och klockan var
snart 3 men jag var inte det minsta trött.
- Vad ska vi göra? frågade jag alla.
- Blondie var inte störande nu , du är liiiten du måste sova! sa Ryan medans han flinade trött och gäspade.
- Seriöst klockan är snart 3 du ska sova. sa Chaz.
- Neeej! sluta vara så tråkiga , annars häller jag vatten över er! sa jag.
- Nikki gå och lägg dig! sa Ryan medans han gäspade.
- Mitt på gatan? då blir jag nog överkörd! sa jag.
- För att vara så liten så är du enormt irriterande! sa Chaz.
- Jag är två år yngre än er , kom över det! sa jag.
- Haha , man glömmer att du är så liten älskling. sa Justin och kysste mitt hår.
- Men tack då.. du har också varit 14!
- Vi var det för två år sen , ja! sa Chaz som plötsligt var pigg.
- Det är nu jag saknar Amanda , Elin och Alva som mest. sa jag och jag såg hur Chaz och Ryan genast blev ledsna
när jag sa Alva och Amanda.. Stackarna.
Precis då ringde min mobil. det stod "Mandag babey"
Nikki: Hej du som är ihop med Eric. sa jag.
Amanda: Hej du som blev dumpad av Justin. sa hon bitchigt.
Nikki: Jag blev inte dumpad! sa jag.
- Nikki bem pratar du med? frågade Ryan mig.
- Jag pratar med Mandah! sa jag och satte på högtalare.
Amanda: Men vad gör du? frågade hon mig.
Justin , Chaz och Ryan: Hon är med oss!
Amanda: Okej.. men asså jag måste prata med dig om en sak Nikki. sa hon på svenska.
Nikki: Vad är det gumman? frågade jag henne på Svenska.
Amanda: Jag tror jag är.. sa hon och svalde.

Vad kmr hon säga , kommentera!

Kommentarer
Postat av: Julia

Åhh skit bra asså :D

2011-02-07 @ 06:11:49
Postat av: Ellen

Hon är gravid! :O

2011-02-07 @ 08:37:55
Postat av: Felicia!

Att hon är gravid! :)

2011-02-07 @ 15:56:00
URL: http://weneedyoujustin.blogg.se/
Postat av: ElizzzOfc!<3

Pregnent!(stavning) :O

MEER! :D

2011-02-07 @ 18:31:24
URL: http://elizzzofc.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hon är gravid!!!:O med eric.....-.- men iaf super bra!!:D

2011-02-09 @ 20:59:44
Postat av: amandaa:)

Mer!<3

2011-02-10 @ 21:45:12
URL: http://bieberfevernoveller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0