IF YOU JUMP , I JUMP - CHAPTER 39

Nikki: Hejj Chazilla!
Chaz: Hey Nikki Pikki!
Nikki: Pikki?
Chaz: Det är ditt nya smeknamn.
Nikki: Bättre än blondie.. svarade jag.
Chaz: Haha , ja men ska nog börja kalla dig det igen.. sa han och garvade lite.
Nikki: Neeej! Men varför ringde du? frågade jag honom vanligt.
Chaz: Han kommer inte tillbaka. När Chaz sa "Han" så menade han Justin och mitt hjärta brast.
Nikki: Jag förstod nästan det.. sa jag och försökte hindra tårarna från att rinna.
Chaz: Jag måste sluta nu , syns snart. sa han. Jag undrade vad Chaz menade med "Syns snart"
Fem minuter senare plingade det på dörren och där stod..

Chaz.
- Hej. sa jag och kollade ner i marken.
- Vet du?! frågade Chaz mig vääldigt glatt.
- Vad? frågade jag fortfarande lika deppigt.
- Caitlin och Christian är tillbaka från Kanada! skrek han och bakom honom så stod Caitlin och Christian.
- Heej! sa jag och blev liiite gladare.
- Nikki jag har saknat dig sååå mycket! sa Caitlin och kramade om mig.
- Hej Nikki. sa Christian och kramade om mig.
Jag besvarade Christians kram , han var fortfarande lika snygg om inte snyggare.
- Chaz hur vet du att Han inte kommer tillbaka? frågade jag Chaz.
- Han ringde mig med dolt och sa det , han har tydligen skaffat bytt nummer. sa Chaz.
- Men fuck! sa jag och suckade.
- Borde inte du typ gå vidare? Han har gjort det.. sa Caitlin tyst.
- Har han? mumlade jag innan jag brast i gråt.
Caitlin kramade om mig och Chaz drev för en gångs skull inte med mig.
- Gumman det kommer bli bra.. sa Caitlin.
- Nej , det kommer det inte.. det blir alltid såhär! sa jag medans jag grät.
- Vi kanske ska gå... mumlade Chaz till Christian och sen var dem borta.
Jag och Caitlin gick upp på mitt rum och jag satte mig på min säng.
- Jag kommer aldrig mer lita på en kille! sa jag medans jag grät.
- Säg inte så , vi går ut och gör något kul! sa hon och log mot mig.
- Vad ska vi hitta på? frågade jag henne medans jag tårkade mina sista tårar.
- Säger jag inte men packa grejer för en vecka , vi kommer inte deräkt vara hemma! sa Caitlin och blinkade.
- Du får hjälpa mig! sa jag och öppnade min walk-in-closet.
- Vad fan? frågade Caitlin mig när typ tusen plagg begravde mig.
- Jag har liksom shoppat väääldigt mycket på sista tiden. sa jag och tog mig upp.
- Kan man säga.. sa Caitlin.
Vi packade och sen gick vi ner till Caitlins bil , mamma visste att vi skulle vara borta för
hon och Caitlin hade redan pratat (?)
Vi åkte till flygplatsen men jag fick fortfarande inte reda på vart vi skulle.
- Men Caitlin säg! nästan skrek jag.
- Mina läppar är låsta! sa hon och låtsas låste sina läppar och slängde bort "nyckeln"
- Kan jag få din aotugraf! frågade en tjej mig.
- Ehm visst.. svarade jag och tog emot en penna och ett litet block.
- Vad heter du? frågade jag henne.
- Chrystal. svarade hon , tjejen var inte alls gammal kanske tolv-tretton och hade långt naturligt blont hår
som var flätat.
"Till Chrystal , Keep it real" skrev jag och skrev sedan min aoutograf.
- OMB fett coolt! sa hon och kramade mig.
Det här kändes konstig och när Caitlin sa att vi behövde gå på planet så belv jag glad.
- Är inte du beavers filckvänn? frågade ett par killar mig.
- Näääe vi gjorde slut. sa jag.
- Synd , men vad ska en bög ha en sån snygg tjej till? frågade en av killarna mig och gick närmare mig.
- Ingen aning , men jag måste gå nu. sa jag och drog med Caitlin bort från dem.
- Eyy vänta kan jag få ditt nummer? frågade en kille mig.
- Visst! sa jag och skrev det på hans arm sedan gick vi på planet.
Justin's Perspektiv
Jag hade blivit sinnesjuk , jag såg henne 24/7 även när hon inte var där , hon var i mina drömmar , när jag blundade såg jag henne.. Men hon var borta , föralltid.
Jag kommer ihåg dagen efter jul , när Jasmine hade skickat bilden när hon kysste Ryan , jag kommer ihåg
hur allt hade fallit ihop och att jag inte ville göra något längre. I två jävla månader hade jag suttit på mitt rum här i Kanada och jag pratade inte , jag åt knappt och jag sov aldrig.
- Caitlin är här! ropade mamma och jag lunkade ner.
- Hej Cait. sa jag och log blekt mot henne.
- Hej Justin , jag har en överaskning åt dig , kom till baren vid stranden klockan 21.30 och sätt på dig nått fint! sa hon och sen var hon borta..
Jag vette fan vad hon hade hittat på men jag tog en dusch och fixade mig , när jag var klar så var klockan 21.00
och jag började gå mot den lilla baren som fanns vid stranden , en massa tjejer skrek när jag gick förbi och det
tog lite längre tid men när jag var där så såg jag..

Who did he see?

Kommentarer
Postat av: Jenni

Visst vi länkar dig nu :)

2011-02-06 @ 21:53:51
URL: http://loovestoriess.blogg.se/
Postat av: Johanna

Det är ju nikki !!!:D

2011-02-09 @ 20:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0