IF YOU JUMP , I JUMP - CHAPTER 38

Jag köpte den och sedan drog dem med mig till tusen andra affärer.
Vi skattade och hade kul heeela dagen , men sedan skulle dem på fest , dem frågade om jag
ville följa med men jag tackade nej.
När jag kom hem så pressade jag in allt i min walk-in-closet som blivit väldigt överfull på den senaste tiden.
Jag satte mig vid datan och bloggade , kollade roliga videos på youtube och mycket mer
jag skrattade åt videosen men jag saknade fortfarande justin..


Två dagar senare/Nikki's Perspektiv
Idag var det julafton och Justin svarade varken på sms eller när jag ringde , var han död?
Han hade inte twittrat eller varit inne på facebook.
Alla Justins fans hade kommenterat på min blogg och skrivit till mig på twitter och
frågat var Justin var , men vad skulle jag svara?
Tänk im han har glömt bort mig , tänk om han lämnar mig igen? tänkte jag och det
sved i hjärtat. Jag vet att jag var patetisk men jag kunde inte hjälpa det , några minuter senare grät jag.
- Nej vafan gråt inte det är julafton! viskade bästemmt till mig själv. Jag lade om min sminkning och satte
på mig tajta jeans och en vit luftig blus.
Jag firade julafton med mamma men det var inte särsklit traditionellt eller vad man ska säga.
Det var mer som en vanlig dag bara att jag fick presenter.
Jag fick en iPod touch och lite annat som Canada byxor och Canada tröja.
Jag gick upp till mitt rum och fixade mig för kvällen.

Två månader senare/Nikki's Perspektiv

Inga samtal från Justin , inga sms , inget , nada.
Justin eller Pattie hade inte varit hemma , inte ringt , inte sms:at eller visat något som helst livstecken
på två månader och jag var så jävla fucking orolig , jag trodde jag skulle dö.. Varför hade han försvunnit?
Varför hade han inte ringt? Det var inte bara mig han ignorerat utan det var alla.
Ingen hade sätt något av honom , alla hans konserter hade blivit inställda och en massa annat.
Men det var inte det ända som hänt dem sista två månaderna , Ryan och Alva hade gjort slut och likadant med Chaz
och Amanda , Amanda hade åkt tillbaka till Sverige och blivit tilsammans med Eric och min mamma hade skaffat sig en ny kille och vi kanske skulle flytta till Hollywood.
Jag väcktes ur mina funderingar och hörde min mobil ringa.
var det Justin som ringde? tänkte jag och kollade på skärmen det stod Chazilla.
Nikki: Hejj Chazilla!
Chaz: Hey Nikki Pikki!
Nikki: Pikki?
Chaz: Det är ditt nya smeknamn.
Nikki: Bättre än blondie.. svarade jag.
Chaz: Haha , ja men ska nog börja kalla dig det igen.. sa han och garvade lite.
Nikki: Neeej! Men varför ringde du? frågade jag honom vanligt.
Chaz: Han kommer inte tillbaka. När Chaz sa "Han" så menade han Justin och mitt hjärta brast.
Nikki: Jag förstod nästan det.. sa jag och försökte hindra tårarna från att rinna.
Chaz: Jag måste sluta nu , syns snart. sa han. Jag undrade vad Chaz menade med "Syns snart"
Fem minuter senare plingade det på dörren och där stod..

Kort jag vet men ville jävlas genom att göra en liten Cliffhanger :)

Kommentarer
Postat av: Julia

Åhh jätte bra mer (:

2011-02-05 @ 21:11:47
Postat av: Amandaa

As Bra Mer!<3

2011-02-05 @ 21:49:10
URL: http://bieberfevernoveller.blogg.se/
Postat av: Felicia ♥

Mera mera vill ha mera :D

2011-02-05 @ 22:17:22
URL: http://weneedyoujustin.blogg.se/
Postat av: Johanna

WTF!? Är han seriöst död eller? Om han inte vore det borde han iaf svara nikkis sms eller? Eller åtminstone säga att han inte kommer höra av sig på typ ÅR!!!!Weird? men hoppas allt löser sig:D

2011-02-05 @ 23:49:27
Postat av: Julia

assså omb vad bra !!! skriv meeeeera nuuuuu !!!! :D<3

2011-02-06 @ 10:09:38
URL: http://justindbblogg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0