IF YOU JUMP , I JUMP - CHAPTER 37

Jag gick hem igen och såg att jag fått ett sms
från Justin och det stod..

"Hejrå shawty , sticker t Kanda idag syns när jag kommer hem"
Neeeej han fick inte åka!
"Men , men , men , men.. då får inte lämna mig , saknar dig redan :'( <33333" svarade
jag och kände mig väääldigt patetisk. Jag hade inget att göra eftersom jag redan köpt present och skit.
*Pling* lät det från min mobil och jag kollade.
"Göra nått med mig och Kalie?" stod det från Wendi.
Jag önskade att det var från Justin , men han satt väll på något plan eller nått.
Jag svarade "Visst , vi sticker och shoppar , möt mig vid gallerian om 20 min :)"
*Pling* jag kollade och det stod "Okej , see u" jag ville egentligen inte vara med varken Kalie eller Wendi
men jag kunde ju inte bara börja ignorera dem , det vore fel och det visste jag.
Jag fixade mig liite och gick till gallerian , jag såg att dem var inne på H&M och dreglade över något.
- Vad vill ni nu ha? frågade jag dem.
- Vi ska inte ha den , du ska! sa dem och tog upp en vit magtröja med gråa armar.
- Den skulle passa perfekt till din pericing! sa Kalie och log hennes 'speciella' leende.
Jag kollade på dem båda , dem var ganska vackra men inte deräkt så att jag blev avundsjuk , jag var
ju typ den enda tjejen på jorden som var nöjd med mitt utseende.

Wendi                                                                              Kalie

Wendi och Kalie tvingade mig att pröva magtröjan och jag gick in i ett provrum och prövade
den , det såg riktigt bra ut tillsammans med min piercing i naveln

(Magtröjan)

Jag köpte den och sedan drog dem med mig till tusen andra affärer.
Vi skattade och hade kul heeela dagen , men sedan skulle dem på fest , dem frågade om jag
ville följa med men jag tackade nej.
När jag kom hem så pressade jag in allt i min walk-in-closet som blivit väldigt överfull på den senaste tiden.
Jag satte mig vid datan och bloggade , kollade roliga videos på youtube och mycket mer
jag skrattade åt videosen men jag saknade fortfarande justin..

Kan nt skriva mer nu , o nt imorrn häller ska slagga mää en kompis då..
KOMMENTERA!


Kommentarer
Postat av: Amandaa

Bra mer!<3

2011-02-03 @ 22:32:07
URL: http://bieberfevernoveller.blogg.se/
Postat av: Julia

Skit bra mer <3

2011-02-03 @ 22:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0