NEVER LET YOU GO - CHAPTER 68

Men jag svarade ändå. "Det borde du tänkt på innan du hånglade upp min bästavän" skrev jag och skickade.
Jag visste inte vad hon skulle svara , och på ett sätt brydde jag mig inte , men jag älskade henne
och även om jag försökte så skulle jag inte kunna förneka det.
*Pling*
Jag fick ett nytt sms och det stod..
Men jag svarade ändå. "Det borde du tänkt på innan du hånglade upp min bästavän" skrev jag och skickade.
Jag visste inte vad hon skulle svara , och på ett sätt brydde jag mig inte , men jag älskade henne
och även om jag försökte så skulle jag inte kunna förneka det.
*Pling*
Jag fick ett nytt sms och det stod..

"Vad snackar du om? o.O"
Selena's Perspektiv
Okej då , jag hade väll ljugit , men vadå?
Justin var min först och sen så tog den där lilla tjejen honom ifrån mig.
Så jag tog honom bara tillbaka , asså det var väll inget fel med det?
Okej nu lät det som om Justin var en leksak men vad jag menar var att han var min pojkvän först.
Hur larvigt det än lät så var det sant.
Eller vi hade väll gjort slut , men inte på riktig , inte face 2 face.
Bara över typ sms och sagt till media att det var slut så alla skulle sluta fråga om hur det blivigt med "Jelena"
Och vi kanske gjorde slut i april , men ändå.
Aimeé's Perspektiv
Jag visste inte vad Justin pratade om , hångla upp hans bästavän?
Jag hade inte hånglat upp någon , som inte var Justin , hihi.
Vad hade han fått det ifrån?
Varför tror han ens att jag skulle göra något sådnat?
*Pling* "ljug inte för mig. Jag är så trött på dina lögner" stod det , jag ljög ju inte?
Jag hade aldrig , aldrig ljugit för Justin , jag kunde inte.
Varje gång jag ens försökt så hade det slutat med att jag sa sanningen ändå.
"Justin , du vet att jag inte kan ljuga för dig , varje gång jag försöker så rinner sanningen ändå ut." skrev
jag sedan tryckte jag på "skicka"
Jag vet inte om jag skulle få något svar eller inte , men det struntade jag i.
Jag kunde inte ljuga för Justin.

Justin's Perspektiv
Jag stirrade på texten , visste att det var sant , Aimeé sög på att ljuga.
Varje gång hon försökt så hade hon ändå sagt sanningen.
Men Selena skulle väll aldrig ljuga för mig , eller?
Jag gick ut från hotellrummet som jag var i nu och gick tvärsöver där Selena's var , jag knackade och det tog några sekunder innan hon öppnade.
- Har du ljugit för mig? frågade jag henne med höjda ögonbryn.
- Justin vad pratar du om? frågade hon och försökte se oskyldig ut , jag gick inte på det.
Jag hade fortfarnade höjda ögonbryn och hon suckade och sa.
- Visst , men du måste fatta att jag fortfarnade har känslor för dig Justin! sa hon och innan jag hann reagera var henne läppar pressade mot mina.
Det tog inte mer än en milli sekund innan jag fattade
att det var fel , jag visste att det var fel så jag puttade bort henne.
- Vad gjorde du så för!?!? nästan skrek jag åt henne.
- Förlåt. pep hon och såg nästan gråtfärdig ut. jag bara suckade och vände på mig innan jag gick.
- Nej Justin! pep hon och tog tag i min arm.
Jag vände mig återigen.
- Vad? frågade jag henne.
- Kan vi inte prata om det här? frågade hon mig , hon såg ganska ledsen ut.
- Visst. mumlae jag , jag kunde bara inte dissa en ledsen tjej , det var omöjligt.
Jag gick villigt in på hennes hotellrum.
- Du ville prata , så prata. sa jag och kollade på henne där hon satt i sängen. Jag stod upp.
- Sätt dig. sa hon och klappade på sängen.
Jag satte mig och hon började prata.
- Jag vet inte varför jag gjorde något av det där , varekn kysste dig eller ljög om Aimeé och Chaz men att se dig nu , det fick alla känslor att komma tillbaka , även fast jag mer ser dig som en bästavän än en pojkvän , men allt blev så fel och åhh. sa hon och sedan tog hon upp mobilen.
Jag bara satt där som en fåne och visste inte vad jag skulle säga.
- Vad gör du? frågade jag henne sedan.
- Sms:ar Aimeé , jag måste be om ursäkt för att sabbat allt mellan er två.  mumlade hon.
- Har du Aimeé's nummer? frågade jag henne.
- Heh , ja , jag skickade det från din mobil , förlåt. mumlade hon och jag skakade på huvudet.
- Gör inget. svarade jag.
- Hoppas allt löser sig för er , förlåt. sa hon och jag gick. Det fanns väll inget mer att säga.
Så fort jag kom in på rummet så tog jag upp min mobil och försökte ringa Aimeé , men jag fick bara upptagen tonen skickad , fan jag hade verkligen förstört det här.

Random , och dålig , usch och fy , men det är väll i alla fall något?
Kommentera!

Kommentarer
Postat av: FELICIA

MORE MORE MORE MORE I WANT MORE! <3

2011-04-30 @ 14:40:55
Postat av: Julia

Meera, as braa (L)



Snälla ett till idag ?

2011-04-30 @ 17:16:23
URL: http://justindrewbstroy.blogg.se/
Postat av: Linnea :)

mmerr :D

2011-04-30 @ 18:49:48
Postat av: Anonym

SKIIIT BRA !!!!!

2011-04-30 @ 18:52:14
URL: http://mystoorie.blogg.se/
Postat av: Anonym

asbra

2011-04-30 @ 20:55:59
Postat av: V

OMB SÅ SJUUUKT BRA!!

MEEER :D

2011-04-30 @ 22:19:42
Postat av: Anonym

meer! as spännnande ;))<3

2011-04-30 @ 23:34:37
Postat av: Sandra&Matilda

MEER:D

2011-05-01 @ 01:46:56
URL: http://astoryaboutjb.blogg.se/
Postat av: Milla :)

så sjukt bäst :)

meeeeer :D

2011-05-01 @ 11:26:26
URL: http://millisz.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0