NEVER LET YOU GO - CHAPTER 67

- Visst , jag börjar skolan om typ fem dagar och jag ska bara åka till L.A? sa jag och fnissade , det var detta som fick Bryan till en av mina bästavänner , hur dåligt jag en mådde jag fick han mig alltid att le och fnissa.
Helt ärligt , jag grät och fnissade samtidigt?
- Ja? Du kan gå i skolan här , bo hos mig eller någon av alla dina tusentals tjej kompisar! svarade han glatt.
Han målade upp en underbar framtid
- Visst , jag börjar skolan om typ fem dagar och jag ska bara åka till L.A? sa jag och fnissade , det var detta som fick Bryan till en av mina bästavänner , hur dåligt jag en mådde jag fick han mig alltid att le och fnissa.
Helt ärligt , jag grät och fnissade samtidigt?
- Ja? Du kan gå i skolan här , bo hos mig eller någon av alla dina tusentals tjej kompisar! svarade han glatt.
Han målade upp en underbar framtid.

Jag vet inte hur länge jag pratade i telefon med Bryan , eller jo , jag såg ju
det när vi lade på , vi hade snackat i över
tre timmar , men det var skönt att ha någon
som förstod en , som förstod vad jag kände
och kunde få mig att skratta även fast jag mådde skit.
Han var speciell och jag behövde inte förklara
allt för honom en massa gånger , utan han förstod.
Han förstod det jag menade även fast jag aldrig
kunde hitta rätt ord för det.
Han förstod mig , han visste när jag var ledsen
och han visste hur han kunde göra mig glad.
Han var en av mina hundratals bästavänner och
han var som en bror för mig.
Han kallade mig sis och jag kallade honom bro , haha.
Jag älskade verkligen honom , och inte på det där "jag-är-kär-i-dig" sättet utan
som syskon kärlek , och såklart hade jag förlåtigt honom för att
kyssa Hailey efter typ två dagar , men vi var vänner och det var nog bäst för oss.
Jag gjorde inte så mycket , geekade youtube mest , lyssnade på
en kille som hette Ryan Beatty ett tag men sedan såg jag att folk
jämförde honom med Justin och bytte med tårar i ögonen.
Jag ville så gjärna sms:a honom eller ringa honom , eller
bara något så att jag kunde veta att han fortfarnade
var vid livet. Okej det visste jag redan för jag menar
det skulle väll bli kaos om han dog?
Men jag behövde honom , hans närhet , att veta att
han älskade mig , fast det kanske han inte ens gjorde längre?
Jag var förtvivlad , och förvirrad.
Jag ville ha honom , men han ville tydligen ha Slutena Whoremez.
Men det var hans val.
Jag tog upp mobilen och tryckte in 3 små ord.
Tre ord och sjutton knapptryck.
Det jag skrivigt var "Jag behöver dig<3" men jag visste att
han inte skulle svara , men vad kunde jag göra?
Jag ville i alla fall att han skulle veta det.

Justin's Perspektiv

Min mobil plingade till , det var Aimeé , jag stirrade på sms:et , jag ville svara. Men
det var inte jag som varit otrogen.
Tydligen så hade Aimeé och Chaz grovhånglat så fort jag hade åkt , och sedan hade
hon sms:at Selena och sagt att hon skulle säga att hon var kär i Chaz bla bla bla.
Hon ville inte ha mig , därför pratade jag inte
med henne.
Jag kommer ihåg när hon varit så ledsen över den
dära Bryan , men hon var väldigt förändrad nu om hon kunde göra
samma sak mot mig.
Men jag svarade ändå. "Det borde du tänkt på innan du hånglade upp min bästavän" skrev jag och skickade.
Jag visste inte vad hon skulle svara , och på ett sätt brydde jag mig inte , men jag älskade henne
och även om jag försökte så skulle jag inte kunna förneka det.
*Pling*
Jag fick ett nytt sms och det stod..

What do you think?
Dramat har bara börjat så haha , vad kommer hända nu?
Det vet jag men inte ni :D

Kommentarer
Postat av: Sandra&Matilda

JAG BLIR SÅ ARG!!! ÅÅH!! Sliter mig i håret typ, för att jag är så arg på Justin. ÅÅH! Snälla, SKRIV MER NUUU

2011-04-30 @ 14:22:19
URL: http://astoryaboutjb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0