NEVER LET YOU GO - CHAPTER 64

Påtal om Tyra , hon hade flyttat från
Los Angeles till Svergie.
Min älskling bodde nu i Svergie.
Efter som jag skyllde på dem för att ha tagit ifrån mig min
älskling så hatade jag Svergie , även fast Tyra sa att det var "jätte bra där"

Jag slutade tänka , skärde bort mina tankar och gick ut till Cai igen , den
underbara människan fick mig alltid att le.
20 minuter senare var vi påväg till henne , tydligen så var Chaz
och Ryan redan där och
spelade Black ops med hennes lillebror
Christian som var ur söt!
Ta inte det där fel , alla som läser detta
vet att jag älskar Justin , men Christian är gullig på ett sånt
sätt som vissa tycker småbarn är söta , ni förstår väll?
Aja vi gick och pratade om allt från himmel till jord.
- Men asså jag såhära drogar läppglans , jag typ äter det som om det vore godis! sa Cai och höll för näsan , det var random men as kul!
- Men asså jag med , jag åt upp typ ett helt läppglans igår! svarade jag och precis som Cai höll jag för näsan , vi as garvade hela vägen hem till henne och även när vi om upp till killarna.
- Vad är det som är så roligt? frågade Ryan.
- Cai. svarade jag samtidigt som Cai sa "Aimz" hahah twins.
- Twins or what? sa jag och gjorde high-five med Cai.
- Tjejer. är. kosntiga. sa Cristian med små hakk i rösten , vilket blev till mer as garv från min och Cai's sida.
- Men kom nu boys , det är girl's night! sa Cai men killarna ignorerade henne och fortsatte geeka spelet. Cai gick iväg en stund och efter ett tag var tv:en svart.
- Inte coolt Caitlin! sa Christian och jag började fnissa.
- Well jag antar att jag är en tönt då. sa hon när honkom tillbaka med ett stort leende på läpparna.
- Jaja , Rynette och Chazina kom nu , plus Cai , idag är dem tjejer! sa jag och gjorde något random , haha.
- Rynette? sa Ryan med höjda ögonbryn.
- Chazina? sa Chaz med samma tonfall och såg likadan ut.
- Ja , kom nu! sa både jag och Cai och jag tog tag i Chaz hand och Hon tog tag i Ryan's och sedan släpade vi upp dem till Cai's rum.
- Vänta om vi är tjejer , varför är vi osminkade? frågade Chaz , korkad som han var.
- Chaz , ge dem inga ideér! klagade Ryan och jag och Cai log på exakt samma sätt , det är skulle bli roligt!
- Men asså jag såhära drogar läppglans , jag typ
äter det som om det vore godis! sa Cai och höll för näsan , det var random
men as kul!
- Men asså jag med , jag åt upp typ ett helt läppglans
igår! svarade jag och precis som Cai höll jag för näsan , vi
as garvade hela vägen hem till henne och även när vi om upp till killarna.
Vi hade en eller två papparazzis på oss , men vi ignorerade dem och var lika
flummiga som vanligt.
- Vad är det som är så roligt? frågade Ryan.
- Cai. svarade jag samtidigt som Cai sa "Aimz" hahah twins.
- Twins or what? sa jag och gjorde high-five
med Cai.
- Tjejer. är. kosntiga. sa Cristian med små
hakk i rösten , vilket blev till mer as garv från min och Cai's sida.
- Men kom nu boys , det är girl's night! sa Cai
men killarna ignorerade henne och fortsatte geeka spelet.
Cai gick iväg en stund och efter ett tag var tv:en svart.
- Inte coolt Caitlin! sa Christian buttert och jag
började fnissa.
- Well jag antar att jag är en tönt då. sa hon
när hon kom tillbaka med ett stort leende på läpparna.
- Jaja , Rynette och Chazina kom nu , plus Cai , idag
är dem tjejer! sa jag och gjorde något random , haha.
- Rynette? sa Ryan med höjda ögonbryn.
- Chazina? sa Chaz med samma tonfall och
såg likadan ut.
- Ja , kom nu! sa både jag och Cai och jag tog tag i
Chaz hand och Hon tog tag i Ryan's och sedan släpade vi upp dem till Cai's rum.
- Vänta om vi är tjejer , varför är vi osminkade? frågade
Chaz , korkad som han var.
- Chaz , ge dem inga ideér! klagade Ryan och jag och Cai log på exakt
samma sätt , det är skulle bli roligt!

What do you think , vad kommer tjejerna göra mot stackars Chaz (Chazina) och Ryan (Rynette) hihi :D

Kommentarer
Postat av: linnea :D

mmeerrr :D:D:D:

2011-04-29 @ 22:00:11
Postat av: Anonym

HAHAH MEEER

2011-04-29 @ 22:25:10
URL: http://mystoorie.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHHA ASBRA

2011-04-29 @ 22:29:34
Postat av: Stina

meeeer :)

2011-04-29 @ 23:42:25
URL: http://novelljustin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0