NEVER LET YOU GO - CHAPTER 53

- Hahahahah du har min pojkvän på skorna! fnissade jag fram innan vi skulle gå.
- Jag vet , visst är dem snygga? frågade hon och blinkade.
- Lika snygga som min pojkvän , yesbox! svarade jag.
- Erkänn det är coolt att Justin Bieber är din pojkvän. sa hon lågt medans vi gick.
- Han är bara Justin för mig , men det är coolt att ha världens underbaraste pojkvän ja. svarade jag.
Vi fnissade och fånade oss lite på vägen men när vi kom till festen var det fullt ös!

Musiken dunkade och man kände musiken flöda genom kroppen , ni vet när
man får som stötar genom hela kroppen av musiken?
Det var många på festen men jag kände dem flesta som
gick på sånna här fester , eller kände och kände jag hade sätt dem flesta förut i alla fall.
Tyra drog med mig ut på dansgolvet och såklart dansade vi länge , men jag hade högklackat
och högklackat + dans = aj.
Jag slutade dansa och satte mig vid baren.
Jag beställde en alckohål fri drink och satt och drack lite på den innan en söt kille
som såg ut att vara lika gammal som mig satte sig bredvid mig.
- Är inte du hon som dejtar JB? frågade han och blinkade.
- Vi är bara vänner. svarade jag utan att tänka mig för.
- Aha , men flyttar inte han ofta? frågade han mig.
- Ehh , va? frågade jag honom.
- Flyttar inte han ofta? frågade han igen.
- Ehum? svarade jag.
- Du vet byter koja och så? frågade han.
- Asså va? frågade jag igen.
- Men han är ju en Bäver dem flyttar ju ofta. sa han och jag började as garva.
- AHAHAHAHAH , OMG han kommer mörda mig om jag säger det där till honom! fick jag fram.
Killen började också garva lite.
- Säg det inte då , snygga brudar som du borde inte dö. svarade han , gulligt.
- Jag har pojkvän. sa jag , för det hade jag ju , men han visste bara inte vem som var min pojkvän.
- Tänkte väll det. svarade han lite besviket.
jag tog upp mobilen och sms:ade Justin direkt.
"Flyttar du ofta?<33" skrev jag och tryckte sedan på "skicka"
Min mobil vibbrerade och jag tog upp den.
"Eh?<33" stod det.
"Flyttar du ofta , du vet byter koja och så?<33" knappade jag in och skickade det.
Mobilen vibbrerade igen och jag kollade.
"Asså va? Har du slagit i huvudet shawty? :o<33" stod det.
"Men bävrar flyttar ju ofta?<33" skrev jag och tvekade lite innan jag tryckte på skicka.
Ännu en gång så vibbrerade mobilen , jag kollade ner på den och läste.
"Ha.ha" stod det bara.
"Hahahah förlåt en kille sa det till mig xD hahahah<33" skrev jag och skickade utan att tänka mig för.
Jag vände inte upp huvudet från mobilen så jag såg vad han hade skickat när jag fick det
"Kille?<3" stod det.
"Ja?<33" knappade jag in , hoppas han inte blev avundsjuk , fast det var ju sött när killar blev avundsjuka.
Jag kollade upp från mobilen och kollade runt omkring mig , killen hade gått.
Mobilen vibbrerade och jag kollade på den istället.
"Vart är du egentligen?<33" stod det.
"På fest med bästa vän :D <33" svarade jag och skickade det sedan.
Jag orkade inte kolla upp från mobilen , ville så gjärna att han skulle svara.
Det kom upp ett nytt sms och jag läste det.
"Gör inget dumt bara<33" stod det.
"Nej då<33" knappade jag in , gulligt att han brydde sig , föresten hela han var gullig
Åhh jag hade verkligen världens bästa kille!

Kommentera please?

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHA skönaste skämtet !! Asbra

2011-04-22 @ 11:19:25
Postat av: V

HAHAHA :D

as bra!! :D

2011-04-22 @ 11:59:24
Postat av: Stina

meeeer :D ;P

2011-04-22 @ 15:13:48
URL: http://novelljustin.blogg.se/
Postat av: Anonym

meeer!:)

2011-04-23 @ 07:33:57
Postat av: amelia

Skit bra! Mer :D

2011-04-23 @ 09:00:22
Postat av: E

Meeer:) asbra <3

2011-04-23 @ 11:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0