NEVER LET YOU GO - CHAPTER 51


SLUTA TÄNK PÅ BRYAN FÖR I HELVETE! skrek/tänkte jag åt mig själv.
- Tänk inte på honom. sa Tyra när jag kollade bakåt för att se om jag kunde se honom
för typ tionde gången , men såklart var han inte där.
- Vi var ihop i två år , det är inget man glömmer. sa jag och suckade
medans jag kollade bak igen , men ingen Bryan.

(Linnet)
Det irriterande med att ha kysst Justin var att man faktiskt fick några papparazzis efter sig
och folk frågade om jag var "tjejen som hade kysst Justin Bieber"
Men tillslut så tröttnade dem på att bli totalt ignorerade och tills då
så kom vi till shoppung centrumet.
Här var dem flesta jag kände på helgerna och jag såg en massa som jag
kände , såklart.
Jag fick några frågor om hur det var att kyssa Justin och om vi var ihop
men jag svarade inte riktigt.
Dem fick tro vad dem vill , bara dem inte hittade på en massa skit nu.
Vi gick in på forever 21 och kollade runt , jag var inte speciellt shopping sugen och
sedan så hade jag redan sätt allt detta när jag var och shoppade med Caitlin.
- Ska du inte ha något? frågade Tyra som hade händerna fulla med allt.
- Vet inte , kanske. svarade jag och kollade runt men det vart forever 21 vi snackade om , såklart jag hittar något.
Jag gick runt och kollade , men jag slutade genast när min mobil plingade till.
Såkart var sms:et från Justin.
"Vad gör min sötnos då?<33" stod det.
"Shoppar med bästa vän , själv då baby?<33" Min mobil plingade till igen.
"Tänker på dig shawty<33" Aaaaaww.
- Aaaaaww. sa jag och folk kollade konstig på mig.
"Vad gulligt , får mig bara att sakna dig mer!<33" skrev jago ch skickade.
Min mobil plingade till för vad som kändes som femtionde gången.
"Inte lika mycket som jag saknar dig men måste gå ska på interjuv , puss<33" stod det.
Vad gullig!
Jag orkade inte svara , om han skulle på interljuv så skulle han ändå inte se det.
Jag hittade ett linne , och det var vitt och det stod "I ♥ My Boyfriend"
Jag tog den utan att tveka , hahah jag älskade sånna här roliga tröjor!
Jag bar med den till provrummet och provade den , den var verkligen snygg.
- Eyy Aimeé kom ut nu! hörde jag Tyra säga och jag gick ut.
- Du måste köpa den och sedan visade den för Just- sa hon väldigt högt
men jag tryckte min hand framför hennes mun.
- Shhh! sa jag och hon nickade , jag tog bort handen från hennes mun och gick sedan in
i provrummet för att byta till min vanliga tröja.
Jag tog av mig "I ♥ My Boyfriend" tröjan och satte på mig min vanliga , sedan var det bara att gå och betala.

Booooring yes i know , förlåt men detta är panik skrivet och ja när ni får se den här vet jag inte men
hoppas ni gillar den och kommentera!

Kommentarer
Postat av: Anonym

AsbrA

2011-04-20 @ 13:11:25
Postat av: V

Suuuper bra!! :D

MEEER ;D

2011-04-20 @ 14:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0