NEVER LET YOU GO - CHAPTER 50

- Vad gulligt! pep hon och gav tillbaka min mobil.
- Ska vi gå och äta fruckost? frågade hon sedan.
- Visst. svarade jag och vi gick ut från hennes rum till köket
och började fixa fruckost.
Det slutade med att det blev yoghurt och med frys fruckt i , MUMS!

Efter fruckosten så gick vi till shopping centrumet nära Tyra , förut hade vi varit där hela tiden och såklart tog hon
med sig sin kamera.
Hon fotade mig en massa och jag gjorde konstiga miner på vägen till shopping centret , typiskt mig och Tyra.
Vi gick och hon fotade , jag sprackade på några stenar ibland.
Det var väldigt varmt här , varmare än i Atlanta men jag var ju van , jag hade
ju bott här i nästan hela mitt liv herregud.
På vägen såg jag även något som jag inte ville se , det var Bryan , han höll på med Hailey , eller man skulle
nog säga hånglade.
Dem satt på en parkbänk och bakom dem var det ett betong stacket och en väldigt grön gräs matta.
Vi gick bara förbi , men han märkte oss på något sätt.
- Hey Aimeé! skrek han.
Jag vände mig om och såg honom , han var lite sötare nu än förut men euuw + jag hade Justin
som var 100000 gånger bättre.
- Hej. sa jag och fake log mot honom.
- Hur går det med din bäver? frågade han mig och flinade.
- Bra , hur går det med din.. hmm.. bimbo? frågade jag honom och log bitchigt mot dem båda.
- Du är bara sur för att han lämnade dig för mig! sa Hailey med hennes ljusa bimbo röst.
Jag började as garva. Det var så roligt , som om jag skulle vilja ha den idioten när jag hade Justin.
Tyra och jag armkrockade och vände oss om och gick där i från , från den där parkbänken
där dem satt och åt upp varann.
Ja , det gjorde ont att se Bryan med Hailey , men jag hade ju Justin , inte för att jag
ersatte Bryan med Justin , men allt var så förvirrande.
Jag gillade ju Justin , men jag menar jag och Bryan hade varit ihop i två år , det var inget
man glömmde på någon vecka.
Vi gick igenom en park , där hade jag och Bryan haft vårann första dejt.
SLUTA TÄNK PÅ BRYAN FÖR I HELVETE! skrek/tänkte jag åt mig själv.
- Tänk inte på honom. sa Tyra när jag kollade bakåt för att se om jag kunde se honom
för typ tionde gången , men såklart var han inte där.
- Vi var ihop i två år , det är inget man glömmer. sa jag och suckade
medans jag kollade bak igen , men ingen Bryan.

Hej kommentera :D <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

meeer!:)

2011-04-19 @ 16:08:56
Postat av: Anonym

love it :D

2011-04-19 @ 17:04:39
Postat av: Anonym

meer

2011-04-19 @ 21:11:57
Postat av: Stina

meeeeeer

2011-04-19 @ 21:34:44
URL: http://novelljustin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0