NEVER LET YOU GO - CHAPTER 40

När vi kommit till Justin fick jag en chock , allt var så fint!
Jag kollade runt på allt det fina , men Justin började dra mig upp mot sitt rum , och fnittrandes följde jag med honom.
Dem blöta kläderna mot min kropp var såklart kalla , men jag var helt pirrig och varm när jag var med Justin så jag kunde inte riktigt bry mig.

Dem blöta kläderna mot min kropp var såklart kalla , men jag var helt pirrig och varm när jag var med Justin så jag kunde inte riktigt bry mig.
Jag fick låna en tröja och ett par mjukisar av Justin
Jag fick låna en tröja och ett par mjukisar av Justin och dem var väll förstora så
det såg jätte roligt ut.
- Hur ser jag ut? frågade jag och snurade runt på skämt.
- Du är alltid snygg. sa Justin och kramade om mig bakifrån.
- Aaaaaaw. svarade jag.
T-shirten som jag fick låna lucktade Justin och det var underbart.
Justin's grepp om mig var inte så hårt , men jag var ändå väldigt nära honom , och det gillade jag.
Justin kysste mig på halsen och jag rös , på ett bra sätt.
- Vad vill du göra? frågade han mig mjukt och pressade mig nära honom.
- Ingen aning. svarade jag.
- Vill du kolla på film? frågade han och jag nickade.
Han drog med mig till hans säng och jag satte mig på den medans han gick till en hylla.
- Vilken film? frågade han mig.
- Välj någon du. svarade jag.
När han kom tillbaka så hade han ett flin på läpparna och visade upp filmen "Paranormal activity 2"
Jag hade sett den gammla versionen och tyckte den var as läskig.
Jag kollade på fodralet med en tvekande blick.
- Vi kan se någon rolig film sen. sa Justin och jag log.
- Visst. svarade jag.
Han log en gång mot mig innan han vände sig om och gick fram till den enorma tv han hade
i sitt rum , under tv:en låg det även en massa spel konsoler som Xbox , Wii och mycket mer.
Han tryckte in skivan och tryckte på play innan han gick till mig och satte sig bredvid mig.
När halva filmen hade gått var jag as rädd och det märkte Justin eftersom jag nästan skrek till ibland.
- Shawty , var inte rädd jag är här. sa han och kramade om mig hårdare.
Jag sa inget utan höll för ögonen så fort något läskigt kom.
Efter ett tag pressade jag huvudet mot Justin's hoodie och han höll om mig.
Även fast jag inte kunde se leendet på hans läppar så visste jag att det var där.
Han höll om mig genom hela filmen och efter det där skulle jag aldrig kunna sova igen.
- Vilken film vill du se nu då? frågade Justin mig trött.
- Jag vet inte , sätt på någon komedi bara. svarade jag och gäspade , trött tjej här asså.
Han reste sig upp och tog ut en film ur hans "film hylla" sedan satte han skivan i skiv-spelaren
och tryckte på play.
Han gick sedan genom rummet och lade sig bredvid mig.
När filmen började spelas så såg jag att det var "Kick-ass"
Jag orkade inte kolla så mycket utan jag tror jag somnade , med Justin's armar runt mig.

Vad tycker ni? 41 är redan klar , kommentera så får ni den också :D

Kommentarer
Postat av: Sanna

bäst :]

2011-04-10 @ 14:01:06
URL: http://justindbstoriies.blogg.se/
Postat av: amanda

mer :)

2011-04-10 @ 14:28:09
Postat av: Milla :)

meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer nu (:

2011-04-10 @ 14:28:48
URL: http://millisz.devote.se
Postat av: sanna

mer innan jag dör :(

2011-04-10 @ 14:34:30
URL: http://missanlover.blogg.se/
Postat av: Madde

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeera!

2011-04-10 @ 14:35:30
URL: http://karinbeatrice.blogg.se/
Postat av: justin biebers fru ;)

så sjukt bra , mer?

2011-04-10 @ 14:53:37
Postat av: Stina

meeeer

2011-04-10 @ 16:47:24
URL: http://novelljustin.blogg.se/
Postat av: Anonym

asbraa

2011-04-10 @ 17:02:11
Postat av: Milla :)

men mer :(

innan dagen är slut :(

2011-04-10 @ 21:27:45
URL: http://millisz.devote.se
Postat av: Anonym

meer !! :)

2011-04-10 @ 21:49:35
Postat av: sanna

vill du göra ett länk byte bland länkarna :)?

2011-04-10 @ 21:55:42
URL: http://justindbstoriies.blogg.se/
Postat av: Julia

Jättebra del

2011-04-11 @ 15:43:18
URL: http://storiesaboutjdbieber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0