IF YOU JUMP , I JUMP - CHAPTER 6

- Tur för dig att du är så perfekt. Muttrade jag och han garvade.
- Hahah , och det ska komma från rätt käft? frågade han mig.
- Yesbox , sa jag och log.
Han bara kysste mig igen och jag besvarade den.
- Jag älskar dig.. viskade han i mitt öra.



Jag visste att jag älskade honom och jag
ville säga det men hela jag var i chock tillstånd..
- Jag älskar dig med , mumlade jag
Han kysste mig och jag var fortfarande chockad.
Han började garva och jag frågade
- Vad garvar du åt?
- Du ser ut precis som dina kompisar såg ut igår
Oj det hade bara gått en dag.. För mig kändes det som evigheter sen
men nej det var bara igår , det kändes som om jag känt Justin i flera månader..
- När åker du? frågade jag honom
- Va? frågade han mig.
- När åker du ifrån Sverige? frågade jag honom samtidigt som jag förklarade
- Aha , jag åker imorn, sa han med ett ledsent leende
- Va? får jag aldrig se dig mer efter imorn? frågade jag honom och en tår gled ner för min kind.
- Never say never. Sjöng han
- Det där betyder ja.. sa jag
han nickade bara..
Jag började gråta tårarna åkte ner för mina kinder
- Me-me-n jag ä-äls-kar j-ju di-dig.. sa jag
- Nikki , jag älskar dig med , men det förendrar inget.
Han kallade mig Nikki , ingen hade någonsin kallat mig något , alla sa bara
Nicole till mig eller sånna där söta smeknamn som alla har..
- Jag v-v-ill in-nte a-att du s-ska l-l-ämna mig. Sa jag mellan snyftningarna.
- Jag vill inte lämna dig , men jag måste.. Sa han och jag såg en tår som gled ner från hans kind..
- Snälla Justin kan inte jag få följa med dig? sa jag och försökte igen med mina puppy-eyes
- Jag vet inte jag måste ringa Usher.. Sa han..

Justin's Perspektiv

Jag gick ifrån Nikki som satt på sängen och ringde Usher och medans singnalerna gick
så var det enda jag tänkte snälla låt henne få följa med , snälla snälla snääälla
- Tjoo broooooo , sa Usher
- Tjoo , sa jag
- Varför ringer du? frågade han
- Jag undrar om min shawty får följa med
till London? frågade jag
- Asså man jag vet inte.. sa han
- Snälla , snälla , snääääääääälla!
- Hahah , jag drev bara med dig såklart hon får följa med..
- Okej , hejdå. Sa jag
Slut på samtalet..
Jag gick tillbaka till Nikki hon stod och vänta på mig
-Tyvärr men du..
FÅR FÖLJA MED TILL LONDON! skrek jag!
- OMFB! skrek hon bara..
Jag började as garva , lyfte upp Nikki och snurrade..
Hon kysste mig och jag besvarade kyssen..



SÅ VAD TYCKTE NI? KOMMENTERA!

Kommentarer
Postat av: klaudia

Fett Bra ! <3

2011-01-01 @ 17:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0