IF YOU JUMP , I JUMP - CHAPTER 5


Jag hörde att min mobil plingade och jag kollade , jag hade fått ett sms från Eric

GUMMAN VART ÄR DU?
JAG BÖRJAR BLI OROLIG :( :O
RING MIG NÄR DU SER DET HÄR! <33


jag ringde honom och efter två singnaler så svarade han
- Hej Älsklingen
- Jaja , sa jag bara.
- Vart är du? frågade han mig
- På väg hem , varför bryr du dig? frågade jag kaxigt
- Eyy var inte kaxig.. svarade han.
- Du bästemmer inte över mig.
- Men åhh fy vad jobbig du är Nicole..
- Mm , hejdå.. sa jag
- Nej vänta! skrek han.
- Vill du att jag ska bli döv eller? frågade jag honom.
- Nej oj förlåt Cutie pie , men aja kan inte prata mer nu ringer dig senare.
Slut på samtalet.


Jag fortsatte hem och allt jag kunde tänka på var Justin.
Hans söta leende , hans berömda 'hairflip'
han puppy-eyes. Han var bara för perfekt!
Jag tror faktiskt att jag älskar honom.
Men jag var bara för feg för att våga säga det , tänk om han inte älskade mig :(
När jag kom hem så ropade jag
- Mamma!
- Hon är inte hemma , sa Andrew (hennes mammas pojkvänn)
- Okej , men säg till henne att jag är hos en kompis när hon kommmer hem. sa jag
- Du ska ingen stans unga dam , hörde jag.
Jag gick upp till Andrew och korkade som jag var så sa jag
- Du bästemmer inte över mig. Han gav mig 'blicken'
- Jag bästemmer över dig när din mamma inte är hemma. Sa han och gav mig en örfil.
- Jag kan polisanmäla dig för misshandel. Sa jag och sprang ifrån honom.
Jag tog min jacka i handen och satte på mig mina Converse slarvigt
och sprang ut. Jag krockade med nån och såg att det var en av Eric's kompisar.
- Nicole , varför springer du? frågade han mig och flinade överlägset.
- Dedu. svarade jag. Han tog tag i mig satt jag inte kunde röra mig.
Det var mycket folk runt omkring , om jag bara skulle skrika...
- Släpp mig , annars skriker jag.
- Hahahah , vad tror du skulle hända om du skrek , inget. Sa han och kollade
överlägset på mig.
- Men åh , kan inte du bara sluta härma Eric och släppa mig , skulle det vara så svårt?
frågade jag honom bitchigt.
- Din lilla bitch håll bara käften. sa han och slog mig över munnen.
- Aj , slutaa. sa jag.
Han släppte ner mig och jag tog upp min lilla spegel.
Min överläpp hade spruckigt och jag hade ett ganska litet men även synligt
blåmärke på ena kinden.
- Min överläpp har ju sprucktigt , jävla idiot. Sa jag och gick vidare.
Jag hade bara på mig en tunn tröja så jag frös som faan , det var ju liksom Oktober.
Jag satte på mig jackan och fortsatte till Justin , men min läpp sved som fan
och Justin fick inte se mig så här!
Jag messade Justin och skrev

FÖRLÅT MEN JAG KAN INTE TRÄFFA DIG NU ,
MAMMA VÄGRAR SLÄPPA IVÄG MIG :O :( <3 //xx Nicole

Han svarade snabbt och skrev

MEN GUMMAN JAG MÅSTE TRÄFFA DIG NU ,
KAN INTE JAG TYP KOMMA TILL DIG? //xx Biebs

Jag ville så gjärna att han skulle komma men Andrew skulle få lack...
Jag visste att Andrew skulle få lack , men jag vile såå gjärna att han skulle komma!

OKEJ , MEN BARA SATT DU VET
MIN MAMMAS POJKVÄNN KOMMER FÅ DAMP // Din Nicole

Jag visste inte vad han skulle svara och egentligen ville jag inte gå hem..

JAG TROR ATT JAG KLARAR DET ;) <3 // xx Din Bieber <3

Awww min bieber.
Jag ringde honom.

- Hej shawty! sa han glatt
- Hej sweetie , svarade jag honom.
- Vart bor du föresten? frågade han mig.
- Ehm svårt att förklara , men jag kan möta dig på busshålsplatsen.. sa jag
- Den där jag hämtade upp dig och dina komisar igår? frågade han
- Aa , ses där snygging. sa jag 
- Mm.. sa han.
Slut på samtalet

Jag fortsattte gå mot busshållsplatsen..
Men tänk om han tyckte jag var ful..
Aja gjorde han det så fick han göra det.
Whatever , jag hade ju sett värre ut , fast det hade ju inte han sett..
Jag var framme vid busshållsplatsen och där kom han i hans bil..
Nej nej nej , fan fan fan och helvete! tänkte jag
om och om igen.
Han klev ut och jag såg att han blev stum.
Jag kollade ner i marken och sa inget.
- Kommer du? frågade han mig.
- Mm , mumlade jag.
När jag hade satt mig i hans bil så frågade han mig.
- Vad har hänt? han såg jätte orolig ut.
- Jag blev slagen.. Sa jag medans jag tittade ner.
- Vem slog dig? frågade han oroligt..
- Min mammas pojkvänn och mitt ex. kompis. Sa jag och kände tårarna rinna ner.
- Men lilla gumman då! Varför sa du inget? frågade han mig och lät ledsen och orolig.
- Jag , jag... vet inte. Sa jag.
Han tog tag i min haka och lyfte upp den så att jag kollade på honom.
- Du kan säga exakt allt till mig. Sa han.
- Okej , då kanske jag borde säga att vi inte borde åka hem till mig.. sa jag.
- Varför inte? frågade han mig..
- Min mammas pojkvänn kommer få lack och först köra ut dig , sen kommer han
låsa in mig på mitt rum , och sist kommer han slå mig.. sa jag och fler och fler tårar kom.
- Kan vi göra nått annat då? frågade han mig..
- Som vadå? frågade jag honom.
- Eh vi kan åka till stranden och bada? frågade han mig..
- Då kommer vi frysa ihjäl , sa jag och skrattade..
- Okej , men gröna lund då?
- Dem har stängt.. sa jag.
- Sverige är tråkigt , sa Justin.
- Nämen godmorgon. Sa jag och garvade.
- Men vad brukar du och dina kompisar göra då? frågade han mig..
- Eh vi brukar på till typ cafeér , shoppa och sånt eller festa du vet, sa jag och blinkade.
- Okej , men kan vi inte typ gå och hyra film och sticka till mitt hotell och kolla på den? frågade han mig..
- Haha , visst.. och sen så kan vi köra kull i korridoren.. sa jag och skrattade..
- Slänger inte dem ut oss då? frågade han mig..
- Dem slänger bara ut en om man skriker mycket. Sa jag
- Hahah , okej. Sa han och log.
Han vände i rondellen och körde till ett ställe där man kunde hyra film.
Men innan det så satte han på sig en keps och ett par pilots solglasögon.
Jag fnittrade lite och han kollade frågande på mig.
- Det ser bara roligt ut att du har solglasögon när det är helt grått
på himmlen. Sa jag och log , han suckade bara.
 Vi gick ut ur bilen och gick in i affären..
- Vilken film vill du se? frågade han mig..
- Jag står ut med allt utom skräckfilmer, sa jag och han skrattade.
- Vill du se 'the last song'? frågade han mig.
- Jaaa den är fett bra ju! sa jag.
- Hahah , visst då ser vi den. sa han och log.
Vi gick fram till kassan och han betalade.
Sedan gick vi till bilen och han körde till hans hotell.
Vi tog hissen till 5 våningen och gick in på hans rum.
Han stoppade in cd-n i skivspelaren och tryckte på knappen.
Jag lutade mig mot honom under hela filmen och han hade armen runt mig , jag grät
ganska mycket och kände mig som världens största mes.
Efter filmen så sprang jag ifrån honom.
- Hallå? skrek han efter mig..
- Det är ju kull , skrek jag tillbaka och garvade , men jag sprang inte ut ur hans rum så det tog inte så lång tid för honom att fånga mig. Han lyfte upp mig bakifrån och snurrade mig.
- Vad vinner jag nu? frågade han mig.
- Släpp ner mig så får du se. Sa jag. Han släppte ner mig och jag kysste honom.
Sen sa jag
- Det vann du.. och sprang iväg igen.
Han fångade mig igen fast den här gången så fångade han mig framifrån..
Jag kysste honom men han släppte inte ner mig..
- Justin släpp ner mig , sa jag medans jag garvade..
- Så att du kan springa ifrån mig igen? inte en chans! sa han och garvade..
Jag kysste honom igen och sa.
- Jag vill inte springa ifrån dig.. Jag vill vara med dig.
- Okej , men jag släpper fortfarande in ner dig. Sa han och log
- Snälla? frågade jag honom och gjorde mina puppy-eyes
han bara garvade..
- Hahah det där funkar inte på mig shawty.
- Meh , orättvist! men endå släpp ner mig.
- Okej , sa han och slängde mig på sängen.
Han la sig över mig och kysste mig på munnen.
- Tur för dig att du är så perfekt. Muttrade jag och han garvade.
- Hahah , och det ska komma från rätt käft? frågade han mig.
- Yesbox , sa jag och log.
Han bara kysste mig igen och jag besvarade den.
- Jag älskar dig.. viskade han i mitt öra.

OMB HAN SA ATT HAN ÄLSKADE HENNE!
OM NI VILL VETA VAD HON SVARAR SÅ FÅR NI
ALLT KOMMENTERA! ANNARS SÅ FÅR NI VÄNTA xD

Kommentarer
Postat av: Julia

jättebra mer, jag tror hon kommer säga jag älskar dig oxå typ

2010-12-31 @ 14:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0