IF YOU JUMP , I JUMP - CHAPTER 4

- Du äger på att kyssas. Jag såg rodnaden på hennes kinder
- Du jag kan bara säga detsamma om dig.
- Men du måste frotfarande sova..
- Meh , jag vill inte , gnällde hon.
- Men gumman , varför inte? frågade jag
- För att jag vill vara med dig, sa hon och kysste mig.
- Men du måste sova.. sa jag och kollade på henne med mina puppy-eyes
- Men okej då , men då vill jag ha en godnatt puss.
Jag pussade henne på munnen och sedan så gick hon faktiskt med på att sova
- Vänta vart ska jag sova? fårgade jag honom..
- Du ska sova med mig i sängen , fattade du väll? frågade han mig och jag log..


Nicole's Perspektiv

- Jag visste inte men jag hoppades , sa jag och log mot honom.
- Hahah , du är så söt att det inte är sant.. sa han och log..
 - Naaawwh Justin du är såååååå mycket sötare en mig , sa jag och kyste honom
Han besvarade kyssen och det blev mer och mer passionerat..
- Justin , Justin sa jag och lutade mig ifrån honom..
- Vad är det älskling? frågade han mig..
OMB han kallade mig för älskling , jag kommer snart dö..
- Jag kan inte göra det här , jag har bara känt dig i några timmar sa jag.
- Okej , men ärligt nu måste du verkligen gå och lägga dig.. sa han och log mot mig
- Du låter som min mamma , muttrade jag medan jag gick in till badrummet..
han bara garvade. Jag tvättade av mig sminket och tog av mig mina tighta jeans tur
att min tröja gick över rumpan, jag kollade mig snabbt i spegeln och jag såg väll okej ut.
När jag kom ut stog Justin bara och stirrade. Háns min såg jätte rolig ut. JAg började garva och då frågade han
- Vad garvar du åt?
- Om du hade sett din egen min så hade du förstått.
- Ha-Ha , sa han bara. Jag log mot honom och gav honom en snabb puss på kinden men han vände
på sitt huvud så att pussen kom på munnen istället.
Jag tryckte det var urgulligt.
- Ska du också sova nu? frågade jag honom och log.
- Aa , det skulle inte vara kul att vara vaken utan dig.
sa han pussade mig på munnen.
- Aaww! sa jag och lade mig i hans stora säng.
Han lade sig bredvid mig och jag vände mig satt jag låg mot honom.
Han kysste mig en sista gång sedan somnade jag.
När jag vaknade så låg inte Justin bredvid mig som han hade gjort när jag somnade
- Justin? sa jag.
- Här inne! hörde jag någon.
Jag gick till köket och där var han.
Han hade ingen tröja på sig och hans sixpack var as sexigt.
- Mitt huvud är här uppe. hörde jag honom säga.
Jag rodnade och gick till honom och kysste honom.
- Du har ingen aning om hur bra det där känns. Sa han.
- Jag vet , jag lovar. Sa jag och blinkade med ena ögat.
Jag gick ut ur rummet och satte på mig mina byxor.
- Fruckost! ropade Justin.
Jag gick in i köket igen och allt var jätte fint!
- Naaawh , har du gjort det här? frågade jag honom.
- Näää , verkligen inte. sa han ironiskt och garvade.
Jag började garva men sen så åt jag.
- Fett gott , du är ju jätte duktig på att laga mat! sa jag och kysste honom på munnen
när jag ätigt upp.
-Tack gumman. sa han.
 Jag tänkte på vad mamma sagt igår och jag visste att jag behövde gå.
- Justin förlåt men jag måste gå. Sa jag med ledsna ögon.
- Men älskling , jag vill inte att du ska gå! sa han
- Snälla stanna en stund till! tillade han och gjorde hans puppy-eyes
- Hur är det meningen att jag ska kunna säga nej när du är så söt? frågade jag honom.
- Det kan du inte. Sa han och flinade.
- Men jag tror jag måste. Sa jag och suckade.
- Vaa , Nej jag vill inte att du ska gå! Sa han.
- Förlåt Justin , men jag måste bara hem och säga till mamma. sa jag.
- Okej , men får jag följa med? frågade han
- Jag tror inte att det är nån bra ide. Sa jag tveckande..
- Varför inte? frågade han
- Om mamma fattar att jag sov över hos en kille så skulle hon aldrig
släppa ut mig igen.. sa jag och fejklog för jag visste att en massa mer skulle hända men det ville jag inte säga.
- Okej men du måste komma hit igen! sa han.
- Lovar! sa jag och pussade honom på munnen.
Jag gick ut till hallen och tog min jacka och satte på mig mina vita converse.
Jag hörde att min mobil plingade och jag kollade , jag hade fått ett sms från Eric

GUMMAN VART ÄR DU?
JAG BÖRJAR BLI OROLIG :( :O
RING MIG NÄR DU SER DET HÄR! <33


jag ringde honom och efter två singnaler så svarade han
- Hej Älsklingen
- Jaja , sa jag bara.
- Vart är du? frågade han mig
- På väg hem , varför bryr du dig? frågade jag kaxigt
- Eyy var inte kaxig.. svarade han.
- Du bästemmer inte över mig.
- Men åhh fy vad jobbig du är Nicole..
- Mm , hejdå.. sa jag
- Nej vänta! skrek han.
- Vill du att jag ska bli döv eller? frågade jag honom.
- Nej oj förlåt Cutie pie , men aja kan inte prata mer nu ringer dig senare.
Slut på samtalet.


JAG VET ATT DET BLEV EN KORTIS OCH UTAN BILDER MEN JAG
ORKAR INTE BLOGGA MER IDAG..

Kommentarer
Postat av: Julia

du har iaf gjort några idag, förresten var det faktiskt en bra del även om det var en kortis

2010-12-31 @ 10:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0