IF YOU JUMP , I JUMP - CHAPTER 3

- Är du rädd? frågade han mig.
- Eh.. lite kanske? sa jag satt det lät som en fråga
och han garvade.
- Vad garvar du åt? frågade jag honom.
- Jag garvar åt att du är så söt , svarade han.
- Naaaawwh , Justin vad gullig du är!
Han vände huvudet mot mitt och...

(Bild från filmen dem ser.. Och ett tips om du ser honom på riktigt SPRING!)

kysste mig. Det var en av dem bästa känslorna jag någonsin känt men jag började tänka på Eric och hans
kyssar så jag drog mig undan..
- Gjorde jag nått fel? frågade han mig.
- Nej , det är bara det att.. sa jag men kunde inte fortsätta.
Jag kunde ju inte berätta om Eric det kunde jag bara inte.
- Att? frågade han och kollade på mig.
- Justin jag vill säga vad det är men jag kan inte.. sa jag och kollade på honom
och hoppades på att han skulle förstå , men det gjorde han inte...
- Varför kan du inte säga , du kan säga allt till mig.. sa han och kollade på mig med sina puppy-eyes
- Det är för komplicerat och jag känner inte dig deräkt , ta inte det där fel
du är helt underbar men jag orkar inte förklara..
- Okej , men kom ihåg att du kan säga allt till mig.. sa han och log
sedan vände han på huvudet och kollade på filmen istället
Jag hade fortfarande min kind (inte den där det står 'I love J.B' utan den andra)
mot hans axel jag tyckte filmen var tråkig och läskig så jag bara lutade mig
mot honom och efter ett tag så somnade jag.
Jag vaknade av att jag kände att nån skakade mig..
- Nicole , Nicole vakna.. sa Justin..
- Vaa? Frågade jag bara och han skrattade..
- Du somnade.. sa han och log mot mig med hans ur gulliga 'Bieber smile'
- Oj då.. sa jag och rodnade.
- Haha det gör inget , men du klockan är mycket och om du vill så kan du få sova här med mig?
- Gjärna! sa jag och tänkte att det sista jag ville göra var att åka hem.
- Okej men borde inte du typ ringa din mamma eller nån och fråga om du får..
- *suck* okej då.. sa jag och gick ifrån honom och ringde min mamma..

Nicole's samtal med hennes mamma

- Hej gumman! sa mamma och lät extra glad
- Hej mamma! du skulle jag kunna få sova över hos en kompis?
- Okej gumman men du får komma hem imorn okej?
- Okej hejdå mamma!

Sen la jag på..

Jag gick till justin och sa
- Jag fick!
- Hahah bra!
- Så vad vill du hitta på? frågade jag och log.
- Haha jag vet inte , men jag tror att du ska gå och lägga dig.
- Men jag vill vara vaken med dig , gnällde jag och sen kysste jag honom..

Justin's Perspektiv

När Nicole kysste mig så kändes det som om
jag skulle dö , hon var helt awsome på att kyssas..
hennes kyssar blev som en drog..
Jag höll om henne och höll henne nära mig..
När hon avslutade kyssen så sa jag
- Du äger på att kyssas. Jag såg rodnaden på hennes kinder
- Du jag kan bara säga detsamma om dig.
- Men du måste frotfarande sova..
- Meh , jag vill inte , gnällde hon.
- Men gumman , varför inte? frågade jag
- För att jag vill vara med dig, sa hon och kysste mig.
- Men du måste sova.. sa jag och kollade på henne med mina puppy-eyes
- Men okej då , men då vill jag ha en godnatt puss.
Jag pussade henne på munnen och sedan så gick hon faktiskt med på att sova
- Vänta vart ska jag sova? fårgade jag honom..
- Du ska sova med mig i sängen , fattade du väll? frågade han mig och jag log..



Hoppas ni gillade det.. kanske kommer fortsättning !

Kommentarer
Postat av: Julia

jättebra meeeeeeer;)

2010-12-30 @ 23:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0