IF YOU JUMP , I JUMP - CHAPTER 2

Jag sa att jag skulle bli hämtad av mamma moch dem gick på det.
Men istället så ringde jag Justin
- Hey Justin, sa jag
- Hey Cutie , sa han
- Jag fick din lapp , sa jag och log för mig själv
- Hahaha bra , sa han
- När och var ska vi mötas? frågade jag honom
- Vi möts vid scenen om 5 minuter okej?
- Okej , då ses vi där , sa jag
- Mm hejdå Snyggo..

Jag gick till scenen och väntade på honom.
plötsligt kom en kille och det var..


Någon som jag inte kände igen.
- Är du Nicole , Justins OLLG? frågade han mig
- Aa.. svarade jag tveksammt...
- Okej , Justin väntar på dig. sa han.
Han förde mig till Justins lough
- Hej Cutie pie , sa han till mig och gav mig en varm kram
- Naaawh , Hej sötis , sa jag och besvarade kramen.
- Vad vill du göra? frågade han mig.
- Jag vet inte.. svarade jag och log.
Justin gjorde hans berömda 'hairflip'
och sa..
- Vi kan sticka till mitt hotell och kolla på film?
frågade han mig.
- Jaa , sa jag.
Han tog min hand och gick ut från hans lough , vi tog bakvägen ut för det var där hans
limo stod..
Han log mot mig hela tiden och jag log mot honom.
- Du vet väll att det står 'I love J.B' på din kind? frågade han mig.
- Hahah såklart det var ju jag som skrev det , sa jag och blinka
När vi gått upp på hans hotell rum så
frågade han
- Vilken film vill du se? han log mot mig och jag svarade
- Vet inte välj du..
Han gick till nån slags låda med filmer och tog upp
Fredag den 13
- Den där filmen är ju jätte läskig , sa jag.
- Hahah men jag finns ju här du behöver inte vara rädd..
Han satte på filmen och vi satt i hans soffa
När filmen var som läskigast lutade jag mig mot honom och han
lade armen om mig.
- Är du rädd? frågade han mig.
- Eh.. lite kanske? sa jag satt det lät som en fråga
och han garvade.
- Vad garvar du åt? frågade jag honom.
- Jag garvar åt att du är så söt , svarade han.
- Naaaawwh , Justin vad gullig du är!
Han vände huvudet mot mitt och...


Jag vill ha minst en kommentar som faktiskt skriver att detta är bra annars så skriver jag inte mer ikväll

Kommentarer
Postat av: Julia

jag tycker din novell är jättebra och jag kommer följa den så länge tills storyn tar slut;)

2010-12-30 @ 19:22:21
Postat av: tilde

jag med! meer

2010-12-30 @ 20:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0